![]() |
|
De eerste jongen waarmee ik het deed had al iets van 6 meisjes gehad.
Ik vond het niet erg. ik heb ook een x iets van 5 mnd met iemand gehad die net als ik geen enkele ervaring had op het gebied van sex.. dat werd echt helemaal nix . Dus geef mij maar een jongen die ervaren is ![]()
|
![]() |
bij de eerste waren we allebei maagd, was eigelijk heel grappig als je erover nadenkt, bij me volgende vriend was hij nog maagd en vond ik het leuk om em te ontmaagden hoor
![]() ![]()
|
Dat is toch niet meer realistisch op mijn leeftijd..
Als je 15 of 16 bent is het heel normaal als je partner maagd is, maar een partner die 20 is en nog maagd stel ik toch wel vraagtekens bij eerlijk gezegd. Zoals de vraag waarom ze niet eerder van het leven heeft genoten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Volgens mij is het pijnlijker als je allbei nog geen ervaring hebt. Jij weet niet wat er moet gebeuren en hij ook niet.
![]() Je hebt wel een idee: neuken. Maar hoe gaat dat in de praktijk? ![]() Als een van de 2 wel weet hoe het ongeveer moet, bespaart dat een hoop ongemak. Citaat:
![]() Niet iedereen is zo jong als jij als ze het voor het eerst doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had misschien een beetje ervaring - vrij negatief echter - en hij helemaal niet... Maar toch ging en gaat het erg goed, we kunnen elkaar lekker rustig ontdekken zonder een bepaald niveau te bereiken oid.. Lekker rustig en het gaat erg goed...
![]() Natuurlijk helpen boekjes, sites en biologie lessen ook een heleboel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ervaring is wel ![]() Maar ik heb niks tegen een jongen zonder ervaring ofzo. Komt vanzelf wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat t als jongen (en ook als meisje) alleen maar een heel grote eer is als jij iemands eerste bent.
en wou altijd een jongen met veel ervaring.. zag het toch als iets van: dan weet ik zeker dat t goed gaat. maar ik was de eerste van mn vriend en ik merk dat ik veel zekerder in bed ben en we experimenteren gewoon leuk enzo en niets is raar ofzo en ik hoef me nergens voor te schamen.. vind t wel leuk opzich, maar mn volgende vriend (hopen dat t nog lang duurt ![]() ![]() ![]() kus, ilona |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, ik mag dan ook wel opschieten, over 1,5 jaar ben ik 20 ![]() Ik mag dan wel sexueel gefrustreerd zijn ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vanaf wanneer seks? Shinosu | 58 | 07-11-2006 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |