Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 11:47
Verwijderd
ok, kheb em bij de free record shop gespeeld en ik moet dus zeggen: het kickt arse

kickass graphics, goed te bedienen met de controller, en verslavend... zeer verslavend...

bovendien heeft het echt een...sfeer...

als je c&c renegade al leuk vindt, dan moet je deze zeker checken, in alle opzichten beter... behalve misschien dat je minder keuze aan voertuigen hebt

waar hete cht op uitblinkt is de AI

op een gegeven moment moest ik een gebouw binnen, nou ja, ik, ik met nog iemand anders (co-op), in de ingangshal, zat een goed gevuld welkomstcometé, 1 rooie elite (zeer lastig) en enkele normale elites...
na 5 granaten, een halve shield bar en een paar honderd schoten verder hadden we eindelijk de boel opgeruimd... dachten we...
wat bleek, 2 elites aan het eind van de gang HIELDEN zich gewoon stil en pas toen we half door de gang waren, kwamen ze tevoorschijn, met doelzoekende 'needlers' (doelzoekende, ontploffende, paarse 'dartpijltjes')...

ik was zo slim een inham in te duiken, mijn minder capabele 'maatje', ging wederom dood...
dus ik had 2 opties:
1- ik ren weg zodat er geen vijanden in de buurt zijn en hij weer kan respawnen.
2- ik blaas die 2 irritante klerealiens aan het eind van de gang op...

het werd dus de 2e...

ff plasma grenade gooien, welke voordeel had een alien PRECIES op de borstkas te raken, waardoor die bleef plakken en BOEM, schild weg+dood en ze maatje die ernaast stond had ook een oplawaai gekregen van de ontploffing en kreeg er direct na, nog wat kogels van mij in ze bast, en toen stond ik voor em... en met een welgemikte ram van de assault rifle op ze kop, sloeg ik em neer...

dus, dit was mijn korte ervaring, heeft iemand em al eens geprobeerd of HEEFT ie em al? en wat vind die persoon in kwestie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 12:34
Verwijderd
*bumps topic back up*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 15:30
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
*heeft geen geld voor xbox
Oud 05-04-2002, 16:18
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Havock schreef:

ik was zo slim een inham in te duiken, mijn minder capabele 'maatje', ging wederom dood...
dus ik had 2 opties:
1- ik ren weg zodat er geen vijanden in de buurt zijn en hij weer kan respawnen.
2- ik blaas die 2 irritante klerealiens aan het eind van de gang op...

het werd dus de 2e...

ff plasma grenade gooien, welke voordeel had een alien PRECIES op de borstkas te raken, waardoor die bleef plakken en BOEM, schild weg+dood en ze maatje die ernaast stond had ook een oplawaai gekregen van de ontploffing en kreeg er direct na, nog wat kogels van mij in ze bast, en toen stond ik voor em... en met een welgemikte ram van de assault rifle op ze kop, sloeg ik em neer...

dus, dit was mijn korte ervaring, heeft iemand em al eens geprobeerd of HEEFT ie em al? en wat vind die persoon in kwestie ervan?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:18
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Havock schreef:

emm eigendunk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 17:08
Verwijderd
nee...

want zij hadden ook granaten.

maar dat vermeldde ik niet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:42
Frank
Frank is offline
Citaat:
Havock schreef:
nee...

want zij hadden ook granaten.

maar dat vermeldde ik niet
Havock is gewoon een goede HALO speler, niks aan te doen jongen
Oud 07-04-2002, 12:33
Hornyboy
Hornyboy is offline
hmnmm .. Halo is dus uit! wist ik nie ff snel ISO downen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:53
Verwijderd
voor de x-box

droplul

Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 02:53
Verwijderd
Ik heb 'em.

Heb Halo op easy uitgespeeld en bijna op normal (zit in laatste level van normal)... Daarna gewoon verder met de volgende graad.
De AI van je mariniers zuigt trouwens op hogere moeilijkheidsgraden. Dan zijn ze nl. zo dood. Dus dan moet je echt veel sniperen om alles leeg te ruimen.
De onverwachte hoek die het verhaal neemt is gewoon wreed.

Beste SP FPS ooit!

En co-op is enorm vet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 04:22
MaakUt
MaakUt is offline
ik ga em morgen (komt m'n loon binnen ) ook kopen.. voor de x-box dan (lmfd) ... en dat is dan m'n 3e van de in totaal 4 spellen die ik ga kopen .. het lijkt mij wel heel goed maar ik vraag of het in de buurt komt van de verslaving van perfect dark en goldeneye... maar we shall see... dan volgende week donderdag (als hij uit is.. waarschijnlijk nog niet) WWF Raw kopen en dan heb ik alles ... tony hawk pro skater 3 ... project gotham racing .. Halo en dus ook wwf raw... .. .maargoed.. .ik ik kan dus vanaf morgen waarschijnlijk meer vertellen over het spel halo
Oud 11-04-2002, 21:48
Verwijderd

4 maar?

Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 23:06
MaakUt
MaakUt is offline
ja ;D meer hoef ik nie... zie niet welk spel me leuk lijkt voorderest.. misschien als er nieuwe uitkomen nog
Oud 11-04-2002, 23:45
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
ja ;D meer hoef ik nie... zie niet welk spel me leuk lijkt voorderest.. misschien als er nieuwe uitkomen nog
Ik importeer ut.

Spellen zijn daar véél eerder uit. En goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 23:49
MaakUt
MaakUt is offline
ja.. ik heb dus een PAL systeem.. en als ik dan amerikaanse spellen erop ga spelen werkt dat niet echt lijkt mij
Oud 15-04-2002, 00:02
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
Citaat:
spawn again schreef:

4 maar?

Cool ik heb de x box sinds gisteren........heb alleen nog het spel Halo.....vraagje.....is het waard om het spel Dead or Alive 3 te kopen...hij lijkt me wel errug cool
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten