Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nog even iets: Het bedrag dat redelijk is hangt af van een aantal dingen (naar mijn mening dan): op hoeveel kinderen je moet passen, hoeveel je moet doen (alleen maar voor de tv hangen of met ze eten, in bad doen, luiers verschonen), op wat voor tijdstip je oppast (rare tijden 's nachts en overdag meer dan bijv. rond een uur of 8)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik doe het via een bond (dus niet in het zwart en ben lekker verzekerd
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik krijg gewoon per avond 10 euro bij ene oppasgezin (daar moet ik kinderen oowk nog naar bed brengen ensow..).. bij andere oppasgezin 7,5 euro (dan hoef ik ongeveer niks te doen.. zijn al wat oudere kinderen.. 8 en 11.. khoef eigluk alleen te zegge da ze moete gaan slapen
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vroeg altijd 5 gulden, nu rekenen sommige mensen het om, dus aantal uren keer 5 delen door 2 min 10 % (lekker ingewikkeld), of ze hebben er €2,30 van gemaakt, of het verhoogd naar €2,50. Sommigen gaven altijd 4 gulden. Het valt mij in deze topic altijd op dat jullie allemaal zoveel verdienen!!
||
Citaat:
|
5 gulden per uur doe ik ongeveer...25 gulden per keer...
Ik spreek ook af als ze later dan 1 uur komen dat ze extra betalen aangezien iemand ooit strondbezopen om 4 uur pas terug was gekomen en niks bij te betalen ![]() Gelukkig was er een Apocalyptica concert op tv ![]()
||
Citaat:
oeps ![]() foutje ![]()
|
![]() |
ik heb de betere tijden meegemaakt
![]() 15,- piek netto het uur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ach, ik krijg niet echt per uur uit betaald...
Ik pas dan ook niet zo heel vaak op, maar bijvoorbeeld afgelopen zaterdag kreeg ik €10,- voor oppassen van 20:15 tot ongeveer 12 uur. Anyway, ik doe het eigenlijk vooral voor de lol. Ik vind het heerlijk om te stoeien met de jongens... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik krijg altijd 10 euro per avond, en das meestal van 19.00 tot 22.30 of 23.00, dus dat vink wel lekker betaald. ik hoef alleen eerst gtst te kijken, en dan de een naar bed doen. ben ik meestal wel een half uur mee bezig. (is lastig kind) en dan doe ik de ander naar bed. En dan mag ik gaan doen wat ik zelf wil...
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Oppassen Ilovemycutie | 2 | 20-06-2016 09:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel geld voor oppassen? xMaudyGino | 3 | 06-07-2012 21:44 | |
Liefde & Relatie |
oppassen SuperSanne | 14 | 09-04-2004 07:48 | |
Werk, Geld & Recht |
hoeveel geld moet ik vragen voor oppassen? pieper | 39 | 12-01-2004 20:29 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? IIII Mysterons | 539 | 11-02-2003 12:38 | |
Lifestyle |
Wat zijn kenmerkende activiteiten van jouw levenstijl? drama | 51 | 09-10-2002 19:57 |