Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb geen domme dingen gezegd geloof ik ![]()
|
Jaja mensen vandaag beloofd wederom een lange dag te worden
![]() *Verwacht trouwens dat een boel mensen 'm toe gaan voegen op MSN ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Was helemaal hyper vannacht ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() oh, en hou de volgende meeting please in scheveningen, daar woon ik zometeen en ga ik ook ff checken wat er nou zo leuk aan die meetings zijn ![]()
|
Het geheim van FA
![]() ![]() ![]() Of de badeentjes die werkelijk door SWTH vlogen ![]() Om 10 voor 2 stond ik op Utrecht CS. Fleet zag ik al, nou ja hij marcheerde rond.. Ik wilde niet als eerste daarbij gaan staan ![]() Gaan die twee in SWTH engels en duits tegen elkaar lullen.. Ze hadden alles over me kunnen zeggen, ik heb er niks van verstaan ![]() Een tijd later in het centrum van Utrecht was een tent dat hard 'I'll survive' draaide. Nadat we (of sommige, iig zong Doc het hardst ![]() ![]() Bij Zaag en Secreet is het een beestenboel.. ![]() ![]() Bij Crazy kon ik niet zo lang blijven, ongeruste moeder die eiste dat ik op tijd thuis zou zijn.. Bij Dave in de auto heb ik dan ook meerdere keren "Je hebt nog .. minuten voordat je op bed moet liggen" gehoord ![]() ![]() *Doet het geluid van een cappuccino-apparaat na* ![]() Ja, zeer geslaagd ![]()
||
Citaat:
![]() Of een deal sluiten met Zaag: hij mocht mijn neus een keer beledigen, dan mocht ik zeggen dat hij op Jantje Smit leek en zou hij me ook niet meer natspuiten. Is dat een deal?! ![]() En met Angela dansen op Hoog Catharijne bij een of andere muziekant ![]()
|
Is maar goed dat ik niet als enige alles heb hoeven vertellen, want sommige dingen zou ik spontaan vergeten
![]() Het geheim van FA, dat kennen we allemaal ![]() ![]() *zingt liedje*
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En allemaal nog bedankt voor die 'koppel-poging', was ook wel grappig. ![]() Volgende keer ga ik overal heen mee... ![]() Had alleen vandaag voor het eerst ochtendkrant, moest om 5:00 m'n bed uit, dus ik wilde niet weer eens om 3 uur in de nacht thuis komen. ![]() En ik had om 20:42 de Schweiz Express naar Arnhem, 1ste klas en met reservering. ![]() ![]() ![]() Op de meeting eigenlijk niet zo veel, maar 3 ofzo. Maar Secreet heeft er heel wat meer. ![]() Fotooooooooo's! ![]() Ow en, als iemand het geheim wil weten, alleen meiden mogen het weten, vraag het me maar op msn. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Poll: De Meeting Halogeen | 362 | 29-09-2005 16:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De meeting! ijscoman | 38 | 04-06-2003 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 116 | 31-05-2002 13:07 | |
Seksualiteit |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 31 | 08-04-2002 14:11 | |
Liefde & Relatie |
Willen de meeting mensen zich even aanmelden bij de MeetingManager..!!??!! Verwijderd | 5 | 22-03-2002 10:21 | |
Seksualiteit |
Willen de Meeting Mensen zich even aanmelden bij de Meeting Manager !!??!! Verwijderd | 2 | 19-03-2002 21:04 |