Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij alsjeblieft zeggen ze 'atteboe' (ofzoiets) .. daar keken we wel ff van op ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken een beetje Hongaars. Ben daar 2x op vakantie geweest en ben omgegaan met Hongaarse mensjes. Ik kan tot 29 tellen, en dankjewel (spreek uit as: Wiesonlataasjuraa. Hoe je het schrijft weet ik niet
![]() En verder de gewone talen die je op school leert. Engels, Duits, Frans, Spaans, Latijn... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
ow ik weet nog hoe je 'hoe gaat het' moet zeggen, (niet hoe ik het moet schrijven ![]() ![]() hadde! (doei) of haddebra! (tot ziens, wat netter) |
![]() |
|
Ik spreek redelijk Duits (pa = Duits) en Engels, Kan 3 woordjes Frans verstaan
![]() ![]() En 'Ik hou van jou' in een aantal talen ![]() Ik hou van jou (Nederlands) Ek het jou lief (Afrikaans) ) Te quiero/Te amo(Spaans) T'estimo (Catalaans) I love you (Engels) Eu te amo (Portugees) Ich liebe dich (Duits) S'agapo (Grieks) Ja te volim (Kroatisch) Miluji te (Tsjechisch) Seni Seviyorum (Turks) ![]()
|
Ik ken "allah is groot" is het marokkaans zeggen.. Maar ja.. Wie niet
![]() Verder ken ik niets (buiten engels, een beetje duits en een heel klein beetje frans om dan)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ken wel een paar woordjes turks, ben ik vorig jaar op vakantie geweest. Ik weet wel niet hoe je het moet schrijven
bieftek=biefstuk gunaiden=goedemorgen Verder ken ik een paar woordjes italiaans,- ben ik vorig jaar met school geweest- spaans, en verder gewoon de talen die ik op school krijg.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Een vreemde taal naast een studie? Ayanaa. | 3 | 02-10-2010 19:11 | |
Studeren |
2e moderne vreemde taal. frans1 of frans12? Ivys | 7 | 20-05-2007 18:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |