Advertentie | |
|
![]() |
|
Euuuuuhhhhhhhhh.... Dat schilt van dag tot dag... Als ik bv op een bep. uur een afspraak heb dan zal ik automatisch meer naar de tijd kijken, zodat ik op tijd daar kan zijn.
|
![]() |
ik maar heel weinig kheb nooit geen horloge aan ofzo alleen op mijn gsm staat de tijd maar ja daar kijk ik eigenlijk ook maar heel weinig op (misschien ook wel de reden dat ik vaak te laat kom maar goed)
|
Bijna nooit. Sterker nog, ik heb zelden een horloge om.
![]() ![]() Ripper
|
![]() |
|
ik ben heel mn schoolijd eva de horlogeloze geweest
![]() ![]() ![]()
|
Té vaak, soms maak ik de beweging en kijk ik wel, maar ben ik meteen weer vergeten hoe laat het is
![]() Krijg ook wel es de vraag van mensen of ik ze weg wil hebben omdat ik zo vaak kijk. In de meeste gevallen is dat niet waar.. ![]() ![]()
|
![]() |
Ligt eraan, hoe laat het ongeveer is en wat ik aan het doen ben.
Op school kijk ik bijv. om de 5 minuten op m'n horloge.. En nu, als het tegen 17 uur loopt let ik ook op (inet via kabel, nu doen ze een proef om het gebruik te spreiden dus vanaf 1 uur snachts tot 17 uur 's middags kost surfen/downloaden enz. geen mb's ![]() |
![]() |
|
Is tijd zichtbaar dan?
kan je naar tijd kijken? Ik kijk wel soms op mijn horloge, naar hoe laat het is.. hoeveel tijd er inmiddels verstreken is, en ik nog heb te gaan...
|
Weet je dat je zonder horloge om een veel 'relaxter' leven leid?
Niet mijn stelling, ooit ergens gelezen. Nu ontopic: Ik kijk wel vaker naar de tijd.Soms een hele dag bijna niet, de andere dag om de 10 minuten....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Psychologie |
de jongste, de middelste of de oudste zijn... miep | 27 | 15-04-2002 19:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe vertaal je een latijnse zin en waar begin je mee? Sammytjuh | 10 | 10-01-2002 16:38 |