Advertentie | |
|
![]() |
|
Pannen op mijn hoofd zetten
In de bloembakken graaien met mijn handen Hetzelfde deed ik met de zandbak... en vrat toen de zand op ![]() ![]() ![]() Met mijn opa naar de stad alleen om op roltrappen te lopen in de V&D en om naar de bussen te kijken ![]() Soms stond ik geniepig in een hoekje bij de vensterbank en ik was heel stil, maar mijn ma wist hoe laat het was: in mijn broek gescheten. ![]() etc. etc. etc.
|
![]() |
|
![]() |
Ik was bijna altijd lief
![]() Ik weet all1 (m'n ma heeft 't verteld) dat toen ik klein was een keer thee wou zetten in zo'n kinderding (loopt gewoon het water doorheen), en omdat we boven geen kraan hebben had m'n moeder me ketel gegeven met water erin. Ik schijn toen gevonden te hebben dat die ketel stonk, dus heb ik er parfum in gedaan. Toen m'n ma de volgende ochtend thee wou zetten ging de ketel helemaal bruisen en kon ze hem weggooien, hij was net nieuw (en die dingen zijn niet zow goedkoop) ![]() Ze was er niet blij meej.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
kattekwaad uit halen, fopportemonee, deuren aan elkaar binden, belletje lellen.
Maar mijn favourite grap was en is: Een waterballon goed gevult aan een lang elistiek bevestigen en die vervolgens bij ieand aan de deur knopen, de waterballon een metertje of 6/7 naar achter instaleren en vervolgens aanbellen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ook kampen bouwen,in bomen klimmen. Maar toen ik echt heel klein was heb ik eens het fototoetsel van me vader helemaal opengeprutst en het moest naar de fabriek om het te maken.
|
![]() |
Met de barbies spelen, eendjes voeren, verstoppertje spelen, tikkertje, hinkelen, touwtje springen, vader en moedertje spelen, schooltje spelen, stoepkrijten, verkleden, shampoo maken van rozenblaadjes en andere troep enzo, schommelen en ik was altijd in het park opzoek naar 'een geheime plek voor mij alleen'!
![]() |
![]() |
|
* Pyromaantjuh spelen
![]() * Bomen klimmen, hutten bouwen, circusjuh spelen (we hebben een stukkie grond van 10.000 m2 * Idd ook heksensoep maken ![]() * Alle uitgekauwde kauwgom opsparen en er vitaminen pilletjes doorheen gooien ![]() * Mensen bespioneren en afluisteren * Eten 'jatten' uit moestuintjuhs ![]() * Indiaantjuh spelen ![]() * Bijen en hommels vangen, in een potjuh stoppen en er net zolang mee schudden tot ze niet meer zoemde ![]() * Poten van spinnen en sprinkhanen uittrekken * Pierwormen in een potje aarde stoppen en kijken hoe ze er gangen door gingen graven ![]() Etc.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tweede Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 34 | 21-09-2006 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |