Advertentie | |
|
![]() |
|
heb die film ook gezien... vond het beetje een stomme film
![]() Blij dattik niet alleen thuis was na The Blair Witch Project gezien te hebben ![]()
|
![]() |
Vroeger was ik wel altijd heel bang! Maar nu niet meer... Nou, laatst trouwens wel een keer een beetje. Ik lag in bed en ik hoorde allemaal voetstappen en gepraat enzo. Ik dacht dat het bij ons was dus ik werd wel een beetje bang. Maar het bleek gewoon bij de buren te zijn!! Maar het klonk zo dichtbij...
|
![]() |
|
![]() |
Na een tekenfilm viel t wel mee. Over t algemeen ben ik btw ook niet bang. Maar gisteren vond ik t niet zo prettig. (de kat produceerde ook creepy souds, hij liep de hele tijd over de trap en ik d8 dat ie buiten was) En vorige week ook niet. Thirt13n ghosts is niet aan te raden als je daarna in een vreemd huis slaapt waar al eerder iemand is neergestoken.
![]() ![]()
|
neuh, maar ik houd mezelf dan ook voor dat de kat bij me is (alof dat zou helpen als er iets was
![]() bovendien ben ik practisch altijd alleen thuis 's avonds, zou toch niet goed zijn als ik dan steeds bang zou zijn. trouwens mocht iemand het in zijn kopje krijgen hier binnen te komen, ik laat altijd wel een schaar ofzo ergens slingeren... komt helemaal goed ![]() i hope...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
bang alleen Sanne-1996 | 14 | 18-08-2010 21:35 | |
Drugs & Alcohol |
Waar kan je het beste mee beginnen? woolkie | 52 | 03-08-2008 12:00 | |
Psychologie |
psyche & werk/school Sterretje* | 14 | 29-07-2004 17:23 | |
Liefde & Relatie |
hoe haal ik mijn ouders nou toch over?! droppie | 38 | 15-07-2003 16:50 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |