Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
En voor diegene die ergens zei (kan ook op A&N zijn geweest) dat in deze tijden het niet mogelijk is dat dergelijke genocide zoals in WOII was gebeurd weer gebeurd: opent uw ogen! Het gebeurd nog steeds en dankzij de technologie is het alleen maar makkelijker geworden. Voorbeelden: Szebrenica, Kosovo, Voormalig Sovjet-unie. En hoeveel weten wij nou van een land als Noord-Korea of Irak? Wanneer het klimaat onder de bevolking broeierig is, kan zoiets ook in een democratische samenleving gebeuren. Duitsland, Sovjet-unie en Servie/Joegoslavie waren ook democratisch voor hun revoluties. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Wat ik zie is dat bij mensen Fortuyn als een of andere Verlosser wordt gezien (niet letterlijk maybe) alleen al in het condoleanceregister. Ik moet er werkelijk van huilen. Pim Fortuyn gaf Nederland valse hoop. Ik word minister-president van Nederland vind ik een arrogante, manipulatieve en misplaats-zelfverzekerde uitspraak waar hij nooit zeker van kon zijn dat hij het kon bewijzen. Hij kan het ook niet maar maken; hij is niet meer. Citaat:
|
Waarom staat deze topic nog hier?
't is ten eerste een mededeling en ten 2de gaat 't over de tweede kamerverkiezingen en daar is een ander forum voor... (zie subtitel van A&N) en voor degene die me reply heeft gewist... ![]()
||
![]() |
Citaat:
2) En: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=93554 -> school http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=89823 -> psychologie http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=92567 -> k&l http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=89644 -> s&m (zo blijf je aan de gang) 3) Van dat verwijderen weet ik niks af. 4) Ik zal het wel even sturen naar een DK FB.
||
Citaat:
Toen Pim fortuyn dood werd geschoten werden alle topics hier over op de kantine gesloten er werd iedereen naar A&N verwezen... ook al was de topic al aardig op gang... Ik zie hier het verschil echt niet... 't zijn beide reactie op actualiteiten... en de discussie kan net zo goed gevoerd worden op A&N... want daar is dat forum voor... het lijkt me ook het nut van die subtitel om alle topics over de verkiezingen op dat forum te houden... maar goed...
||
Citaat:
![]() Ik heb er verder niks aan toe te voegen, ben het met je eens. Hoe kun je nu stemmen op iemand die je land niet meer kan leiden? Daar heb je het dus al.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tis ok ![]() tnx ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar zolang alles met acceptabele argumenten is ben ik het met je eens jah |
![]() |
|
Verwijderd
|
*condoleert Waaromniet? ook*
![]() Mind my words: rechtse coalitie komt er. Na een jaartje valt het kabinet omdat LPF het niet aankan, er komen nieuwe verkiezingen en iedereen is genezen van de "Links is slecht" ziekte die zich nu in een rap tempo heeft verspreid. Ben ik ff blij dat ik immuum ben voor die vage meeloopdingen.. Voor Fortuyn hoorde je niemand klagen...toen opeens iedereen. Gekke mensen toch, die zogenaamd nuchtere Nederlanders.. |
![]() |
|
okay heel onduidelijk, vind ik dit het schiet me net te binnen,
http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=91195 Dit topic, het bulkt van de mensen tegen pim fortyun, maar het zijn wel indirect zijn denkwijze geweest... ![]() dus weten jullie nou wel wat je wil?
|
laten we de discussie hier beëindigen en verder gaan op het forum waar het hoort.
|
![]() |
|
|