Advertentie | |
|
![]() |
|
lichamelijk: m'n kruisband van m'n knie gescheurd, en m'n gewrichtsbanden van m'n enkels tig keer gerokken of beetje gescheurd
geestelijk: vaak ![]()
|
geestelijk: ik denk toen ik pas in m'n pleeggezin woonde, dat was wel een moeilijke tijd...
lichamelijk: toen ik m'n spier had gescheurd (2 jaar geleden ), maar ook een keer toen ik met m'n been helemaal in het prikkeldraad hing, daar heb ik nog steeds een best wel groot litteken van ! Myrthe
|
![]() |
De jongen waar ik zo ontzettend veel van hield verliet me ineens voor een ander. Ik ging voor een week naar hem toe. Toen ik daar aankwam kreeg ik van zijn beste vriend te horen dat ie een ander had. Op dat moment stond zijn nieuwe vriendin ook nog eens achter me met hem!
![]() ![]() ![]() ![]() En lichamelijk... Ik ben vorig jaar 3 weken lang heel ziek geweest. Hele erge hoofdpijn, kon mijn hoofd niet eens opbeuren ofzo. Ik kon mijn armen en benen amper bewegen en had hele erge maagkramp. Ben toen naar het ziekenhuis geweest, maar ze wisten niet wat het was. Heb toen dus maar 3 weken op bed gelegen en toen ging het langzaam weer over. Heel vreemd! |
![]() |
|
![]() |
lichamelijk : toen tijdens het grinden (met skates over een stale pijp of iets dergelijks glijden) het een beetje mis ging en ik met mijn ballen op die leuning klapte
![]() ![]()
|
geestelijk: of scheiding van mijn ouders, of ruzie/verhuizing van mijn beste vriend/grote liefde...
lichamelijk: of hersenschudding... of een aanval toen ik zware maagkramp kreeg en flauwviel...
|
![]() |
lichamelijk: Toen ik met m'n hoofd op de zwembadrand knalde (wat eigenlijk niet eens echt zeer deed), en het toen bij de dokter gehecht moest worden
![]() geestelijk: toen ik merkte dat m'n beste vriendin achter m'n rug om tegen iedereen zei dat ze me zo dik vond, terwijl ik juist met haar erover gepraat had hoe moeilijk ik het ermee had.. |
![]() |
|
geestelijk: dit hele jaar, gaat niet lekker op school dus ik wou terug naar de havo maar mocht pas aan het eind van het jaar. Het hele jaar in spanning leven of mijn nicht dat hele erge ongeluk in turkije zal overleven... ze heeft het niet gered
![]() lichamelijk: mijn knieblessure, mijn enkelbanden 2x gescheurd en die blaasontsteking een paar jaar terug. En ooronsteking dat ik best vaak heb bevalt ook niet echt ![]() |
![]() |
|
geestelijk: de scheiding van mn ouders, heb daar veel moeite mee gehad om t te verwerken
lichamelijk: mn gecompliceerde liebreuk
|
![]() |
|
geestelijk: pesterijen op de havo
lichamelijk: toen ik met softbal ns een bal tegen m'n borstkas aan kreeg vanaf een paar meter, kon een kwartier niet meer ademen
||
Citaat:
![]()
|
Geestelijk: Toen ik het uitmaakte met mn ex, dacht dat het de goede beslissing was maar het was heel erg fout
Lichamelijk: Toenik van mn skateboard viel en mn knie helemaal open was
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen vul ik aan. bij lichamlijk is toch ook wel een topper dat ze me niet genoeg verdoving hadden gegeven bij het trekken van mn verstandskies, waardoor ik m dus voelde snijden enzow. en bij geestelijk.. nee lama ook |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Geestelijk : m'n vriendin die het 2 weken geleden heeft uitgemaakt ... waar ik nog steeds veel te gek op ben
![]() Lichamelijk: weet ik eignelijk niet.. echt heel erg veel lichamelijke pijn heb ik nog niet gehad. Wie weet die keer dat ik heel cool als 15 jarig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
geestelijk: uhm sjah.... als ik gezeik heb met gijs.. verder week nie echt wat
lichamelijk: uhmm.. toen m'n enkel gekneusd was of dat m'n zusje met dr kin tegen m'n wenkbrauw aan knalde en dat t gehecht moest worden... dat hechten deed meer pijn dan dat ze er tegen aan knalde.. achteraf werkte de verdoving niet helemaal optimaal.. |
![]() |
|
|