Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb trouwens mijn haar maar even gefatsoeneerd... mijn moeder komt zo thuis en die heeft het nog niet gezien.. anders schrikt ze zo he ![]() doe ik btw nog steeds als ik in de spiegel kijk en ik zie mijn korte koppie |
![]() |
|
Verwijderd
|
vanmorgen keek ik in de spiegel (en vanmiddag) en ik dacht, heey je hebt best een leuke outfit uit de kast getrokken. Kan namelijk witte wijde broek aan opgerold met rode diesels en rood vestje, nja vond het wel genigig
net keek ik in de spiegel en ik dacht kut kad rood hoofd net gedoucht rode ogen van hooikoorts en opeens een blaar op m'n lip hoe ik eraan kom geen idee ik heb dat nooooit bah en toen zag ik er dus ecth stom uit bah |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is de mooiste man/vrouw die je vandaag gezien hebt? hasseltboy | 500 | 19-08-2005 12:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal] Schaamte en schuld RedWarrior | 9 | 18-02-2005 14:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Hulpeloos Ieke | 0 | 04-11-2004 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] verloren tss liefde en vrijheid *nerwen elensar | 28 | 15-08-2004 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Muziek |
Waar komt je account naam vandaan?(en zeg meteen ff wat je nu luistert) Verwijderd | 260 | 24-10-2002 20:41 |