Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat meen je niet...... hij is zeker alleen maar uit op die 40% korting... hij koopt zelf maar een voordeelurenkaart |
![]() |
||
Citaat:
Ga toch alleen maar zeuren over de wind, de muziek, de mensen, blabla... T is veel beter voor jou als ik niet mee ga ![]() Denk dus eigenlijk alleen maar aan mijn medemens |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Secreet: 14.00 vind ik prima
|
werd net gebeld, youp van t hek is zien (zouden martijn1985 en ik vanavond naar toe gaan in a'dam) is verplaatst naar de 30e, dus als dan de meeting wordt gehouden, kunnen wij dat gan combineren, weet alleen niet of de show om 20:00 of om 22:00 begint
||
Citaat:
ik moet je alleen ff voorlichten... het is dit jaar niet op de dijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom is het in creil ipv espel waarom komt trijntje oosterhuis niet... enz. ok ben tot de conclusie gekomen dat ik blij ben dat je niet mee gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
BELANGRIJK
Laten we met de mensen die met de trein komen afspreken op een stille plek op het station, die voor iedereen heel simpel te vinden is: spoor 8/9, eind van de overkapping. DEN HAAG CENTRAAL, EIND VAN DE OVERKAPPING OP SPOOR 8/9, 12:30! (c) d voor idereen die het niet duidelijk is: dit is dus onze gebande medefummer FA beter bekand als Fleet Admiral
||
![]() |
Citaat:
![]() Uitstappen de halte ná Circustheater. Anders sta je straks in Delft of Vrederust... ![]() Maar met de mensen die met de trein komen, spreken we al op het CS af, anders zit iedereen straks apart in de tram zonder te weten dat we naar dezelfde meeting onderweg zijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan hebben we alvast een pre-meeting daar. ![]() Denk dat het, met Parkpop, wel aardig druk zal zijn in Den Haag... bovendien komen veel mensen altijd te laat. ![]() Dan moeten we elkaar in Scheveningen nog weer gaan zoeken... Mwa, we maken er 13.00 op het CS van, op spoor 8/9, óf bij de fontein in Scheveningen om 14.00... Met de mensen die dus met de trein komen komen we dan vanaf het CS naar de fontein. ![]() Treinmensjes: noteer ook dat Den Haag Centraal-Scheveningen drie strippen is, twee zones. ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
als je toch zo stom bent om richting Delft te gaan, kijk dan even als je Delft binnenrijd naar rechts. Net even voor de halte brasserskade is een glimp op te vangen van mijn school ![]() Wat gaan we eigenlijk doen? -op het strand liggen (handdoek meezeulen dus?) -terasje -stad in -iets anders... |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh, bedoel enkel dat het leuk is om te zien.. Maar plz, laat dat krengetje thuis... Hijs me al irri genoeg als die thuis is ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() tuurlijk durf ik... 't is nog een thuis-wedstrijd voor mij ook... dusss...
||
Citaat:
|
|