Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kleur en de smaak kunnen geheel onafhankelijk van elkaar zijn. Dus deze topic is gehele onzin ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mierenneuker.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() vóór je komt er géén t ná je komt er wél een t... onthoud de volgende zin: "je is de t-dief"... als je vóór het woord staat heeft het woord nog een t, als je áchter het woord staat dan heeft je de de t al gestolen ![]() ![]() jij loopt je loopt je fietst loop jij? fiets jij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar fabrikanten. hmm moeilijk hoe begin ik een zin.... ik bedoel eigenlijk dat fabrikanten wel kleur en smaken aan elkaar koppelen vanwege het visuele en smaak zintuigen. ik bedoel als je een rood snoepje ziet mag je toch verw88 dat je aardbei smaakt krijg en bij een oranje een sinaasappel en bij een groene he nieuw topic ![]()
||
Citaat:
ik ben een pannenkoek jij bent een pannenkoek ben jij een pannenkoek? wordt je broer een pannenkoek?<--- als "je" niet vervangen kan worden door jouw&jij dan is het met een "t" jouw broer wordt een pannenkoek [edit]hmm volgens mij zeg ik t nu net verkeerd *zoekt f snel op* [/edit]ik heb het nu verbeterd
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar het is wel paardebloem en biggekruid maar bereNklauw regel? 2de deel heeft geen plantkundige aanduiding hoofdregel= als het eerste deel een zelfst. nmw is met alleen een meervoud op -en-
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
winegums: welke kleur is het lekkerst? Verwijderd | 84 | 22-06-2004 15:04 |