Advertentie | |
|
![]() |
|
hi
om aupair te worden heb je geen speciale opleiding nodig. kijk eens op www.travelactive.com of.nl daar staat meer ifo. xx maddie
|
Ik wil later in Engeland gaan wonen, dat meen ik serieus. Eerst wil ik nog hier studeren, en daarna ook nog een jaartje studeren in Engeland (ter oriëntatie), maar ik wil er echt gaan wonen. Wanneer weet ik nog niet, maar zeker ooit.
Ripper
|
![]() |
leuk is dat man.
Ik kan ook haast niet wachten om naar Parijs te vertrekken. K heb fia dat travelactive al heel wat kunnen regelen en ben nu bezig om me voor te berijden op de franse taal echt heel leuk. Maar eerst nog school afmaken. Groetjessssssss Helozzzzzzzzzzz ![]()
|
ik wil nadat ik de universiteit heb afgemaakt, door ierland en schotland trekken, 2 jaar ofzo, zien wat ik tegenkom en misschien daar wel blijven wonen. Ik weet niet wat het is, maar iets trekt me gewoon naar die landen, al heel lang. Ben er nog nooit geweest, maar heb zo'n gevoel dat ik me daar op m'n plek zal voelen. Lastig uit te leggen
![]() Maar anyway, als ik dus in een ander land ga wonen is het daar. Londen/Engeland is ook heel cool, maar wel duur ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat is nu eigenlijk het nut van zuster-/partnersteden? Mr Soija | 12 | 02-10-2016 10:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rapport over Schipholbrand Mark Almighty | 192 | 25-10-2006 15:38 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
Algemene schoolzaken |
studeren in engeland dinkie | 41 | 01-05-2003 18:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 |