Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar daar ligt mijn probleem.... In mijn vrije tijd doe ik niet iets specifiek zoals dansen, toneel... Ik kan wel een beetje zingen, maar ja, in ne micro zingen is iets anders dan onder den douche he :-S En dansen en zingen doet iedereen al denk ik... Kheb er echt nog geen flauw idee van ![]() Suggesties? |
![]() |
||
Citaat:
|
iemand die ik ken deed mee aan miss beach, en die had vuurspuwen als act in de finale, maar da was te gevaarlijk en da moest dus vooraf opgenomen worden, dus da's ook niet aan te raden...
't is moeilijk om met iets origineels te komen waar ge niet echt speciale talenten voor hoeft te bezitten eh? :/
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() In welke richting moet het ongeveer zijn? of moet je zelf helemaal verzinnen?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Miss Suriname in Zuid Afrika NewFrenkie | 3 | 20-11-2009 18:56 | |
Lifestyle |
Verkiezings topic CharismaticBass | 159 | 06-09-2004 22:24 | |
Lifestyle |
miss plastische chirugie Verwijderd | 57 | 31-08-2004 16:41 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen onder ons! Avalon_Mae | 55 | 01-01-2004 21:33 | |
Beleidszaken |
© [Nieuwe tijdelijke fora(deel)] Miss/Mister (of) Babes/Hunks verkiezingen.. © blueeyes_jochie | 46 | 25-11-2003 18:46 | |
Lifestyle |
Stelling: meisjes worden meer op hun uiterlijk beoordeeld dan jongens Verwijderd | 51 | 13-07-2002 17:21 |