Advertentie | |
|
![]() |
|
Begrijp het heel goed...langzaam maar zeker gaat dit voor mij ook steeds minder worden nu...gewoon omdat het zo vreselijk saai langdradig en hopeloos word hier..
Ik snap niet hoe het zo diep heeft kunnen zinken...maar vind er hier vrij weinig meer aan en ben de afgelopen maanden van iedere dag ff forummen naar eens in de week ff kijken (nit eens zo zeer posten) gegaan..
|
![]() |
Ik kan het wel begrijpen. Echt leuk is het niet, maar het is een soort verslaving en ergens ben ik wel benieuwd wat anderen te schrijven hebben enzo en ik kan wat dingen van me af typen. Het forum voldoet voor iedereen in een behoefte (anders was je hier toch niet?) en het kan zijn dat die behoefte ook op een andere manier bevredigd kan worden. Mensen kunnen het te druk krijgen of raken verder van het internet verwijderd (hebben dus een tijdje of langer even geen internet). Zo zijn er wel wat redenen om van het forum weg te gaan. Zelf ben ik ook een keer een paar maanden van het forum weggegaan, maar begon het te missen en ben toen maar teruggekomen.
|
Ik snap het wel,was het zelf ook een tijd zat,nu ben ik weer terug,maar of het voor lang is weet ik niet.
Een aangezien ik nu weer een leven heb ( ![]() ![]() Maar ja,ik begrijp het dus wel dat mensen op een gegeven moment het ff zat zijn hier en dat ze het niet leuk meer vinden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |