Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- 3 maanden Herenmode en sportafdeling V&D
- 1 jaar Keukenhulp bij groenteboer - 1 jaar keukenhulp bij sparerib Express - anderhalf jaar (heden) L'invité horecauitzendbureau (bij veel verschillende dingen gewerkt, Holiday inn, Hilton, Rai, Hotels van Oranje, Duin en kruidberg enz.) - half jaar in de bediening van een restaurant - 1½ maand thuiszorg - huishoudelijke hulp - paar keer gewerkt bij een vliegtuigcatering bedrijf op schiphol |
![]() |
|
Verwijderd
|
in een fabriek waar ze plastic spullen maken, randjes mooi glad maken(heel leuk ookal lijkt t ontzettend saai)
bij een pretpark,attractiemedewerker(was ik zo weg) kassakutje bij de super(ook ontzettend saai,had t er snel gezien) en nu drogisterij medewerker(ontzettend leuk werk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Plaatselijk krantje rondbrengen
Ochtendkrantenwijk (Erg lang) Folderwijk (dat heb ik ook echt lang volgehouden..) Bij V&D vulhulp Bij V&D klantenservice Bij V&D hoop andere afdelingen: kassawerk en logistiek Serveren en keukenhulp in een pannenkoekenrestaurant Telemarketeer bij een keukenbedrijf (dat doe ik nu nog steeds)
|
* Een aantal weken in de zomer courgettes plukken bij een handtastelijke boer.
![]() ![]() * Anderhalf jaar magazines rondgebracht bij de Media Expresse. Betaalt heel erg slecht! ![]() * Albert Heijn: vlees en kaas snijden voor de klanten wanneer ze dat vragen, en dan komt er ook nog vakken vullen bij. Betaalt goed maar is een saai en vermoeiend baantje. Pfff, mensen zijn maar lastig. Misschien moet ik later maar een beroep nemen met weinig contact met mensen. Ripper
|
Verwijderd
|
Allerlei baantjes in de productie van allerlei producten.
![]() - Tuinbouw - Orderpicker groothandel in verf - Conservenblikjesfabriek - Drukkerij - Levensmiddelenverpakkingsfabriek - Zadelfabriek - Magazijnchef - ABN-Amro (kasbalie en medewerker afdeling zakelijk) - Heftruckchauffeur (errug cool) |
![]() |
|
![]() |
- 2 dagen in een dierenpension
- paar weken kassa en vakkenvullen in een supermarkt - oppassen op 2 kinderen - in de keuken van een bejaardentehuis - krantjes rondbrengen - weer in een supermarkt, paar dagen, bij vlees en brood - 1 dag bij de Kruidvat vakkenvullen - nu al een jaar bij een huishoudwinkel achter de kassa enzo. |
![]() |
|
3 zomers bij een café in de keuken gewerkt
1 zomer bij een metaalverwerkingsbedrijf in de schoolperiode geen baantjes
|
- tulpenkoppen (3 uur volgehouden
![]() - werk bij een bomenkwekerij (1 dag volgehouden ![]() - werk in een rozenkweker (1 jaar) - Six Flags (restaurant; paar maanden) - Hema (in totaal wordt dat 2 jaar en 2 weken) bij de laatste werk ik nu, maar ga ik eind oktober weg.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
De Kantine |
Saaiburgers en patat bij de McDonalds. #1867 Dark Phoenix | 500 | 03-10-2013 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Zo ben je gelukkig en zo heb je gezeik...*zucht* Onzekertje | 61 | 10-04-2007 20:18 | |
Psychologie |
Vragen seksueel misbruik Angelos | 23 | 12-04-2005 19:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Lafjuh en scimmia werken samen: Thee in het Hamsterdome. Vlooienband | 9 | 26-07-2003 22:41 |