Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hmpf, zou eigenlijk ook weer eens moeten gaan, maar had er verleden weekend geen behoefte aan (terwijl ik wel was uitgenodigd) ![]() Na ja, ik draai wel weer bij ![]() Binnenkort ander werk zoeken, dat is ook al wat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehmmm..Ik zeg niet dat je depri bent! Heyyy dat heb je mij niet horen zeggen! Ik heb he tegen de mensen die depri zijn
![]() Maar sorry als ik je iets verkeerd heb laten begrijpen Ja ik ben niet depri! Zoals ik al heb gezegd. Ik WEIGER het om die term te gebruiken voor mijn 'dipjes'!!Maar ik heb de laatste tijd ook gewoon dak me mega klote voel, als ik alleen ben!! Maar als ik dan emt vrienden ben, op school of op de tennisbaan dan voel ik me gewoon hartstikke goed..Of ja dan benk ik gewoon mega vrolijk! maar zodra ik weer alleen ben voel ik me weer mega eenzaam.. Maar dat is niet echt wat ik bedoel.. Kijk ik ken iemand en dies blijkbaar echt mega depri! maar daar merk je helemaal niets van omdat ze zo'n mega goed masker op heeft.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Check allereerste zin..Ik werd er bang van! ![]() Ik vind het sweet zat dat je reageert hoor..En van de rest ook ![]() ![]() Dusse.. Ik zie je nog wel..Blijf reagere! ![]() L8er! Liefs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmmz.. Ik kan me hier wel in inleven ofzo... Naja.. Nie veel meer te zeggen eigelijk.. Sorry |
![]() |
|
iemand noemde mij altijd vrolijk, echt ut toppunt van vrolijkheid.
Kheb dus wel aardig een masker op. Maar alleen voor de mensen die niks van mun depressie weten en wie ik ut owk niej wil zeggen. Of mensen die ik nog maar kort ken. Maar soms owk gewoon om de sfeer niet te verpesten enzow. Blackdolfin |
![]() |
|
Hmm....ik laat het juist nooit merken.
Ik zeg niet dat ik altijd super vrolijk ben,als ik me erg rot voel niet iig,maar ik zorg wel altijd dat het zo min mogelijk opvalt... Ik kan wel heel zielig gaan doen,en proberen aandacht te vragen,maar ten 1e haat ik dat,en ten 2e kan het mensen toch niks schelen ![]() Dus nee,ik doe me altijd maar voor alsof ik me goed voel,terwijl ik soms binnen half loop te janken. (Goh wat klinkt dat raar ![]() Maar soms word het me wel n beetje teveel,ben best 'n gevoelensmens,dat ik half zit te janken ( ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een masker, ik lijk voor de meesten die me zien een gevoelloze jongen, een jongen die gewoon zijn gangetje gaat en die er wel alleen uit komt.
Maar ik wil niet zo zijn ![]() Het masker begint steeds meer 'mezelf' te worden, terwijl het eerst een verschil van dag en nacht was, wat ik echt ben, en hoe mijn masker is ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk inderdaad dat dat masker weg moet.. Of ja dat masker moet zoveel mogelijk in overeenstemming komen met je 'real' jou.. Je word hier moe van van altijd dat vrolijke gedoe terwijl jeje eigen diep van binnen eigelijk heel rot voelt..
Maar aan de andere kant.. Je hoeft niet aan iedereen je gevoelens te tonen.. Maar ik denk dat je moet proberen dat masker meer je zelf te laten zijn.. Daar mee bedoeli k dus: Zoek dingen die je echt gelukkig maken. Geloof me, die zijn er. Het zullen de kleinste dingen zijn! Maar ze zijn er Of een tijdje in de zon zitten, Of iets in die richting, de kleinste dingen kunnen je gelukkig maken.. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet leren open te staan voor die kleine momenten van geluk, voor de mooie dingen van het leven.
|
Verwijderd
|
Ik heb niet zo heel vaak emotionele buien, zodanig dat ik ze moet verbergen. Als ik me een keertje kut voel laat ik dat niet merken. Veel mensen die mij niet zo heel goed kennen denken ook dat ik me nooit kut voel, maar dat is natuurlijk niet zo. Dat is soms wel eens vervelend want ik zit ook niet altijd op de problemen van iedereen te wachten, maar mensen vertellen altijd graag hun problemen aan mij dus.. Maar ik vind dat verder ook niet zo heel erg want ik sta wel altijd voor iedereen klaar.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar je bent toch niet Nonstop depri? Je voelt je toch wel ooit gelukkig? Als iemand heel lief tegen je is ofzo? Of als je gewoon een goede prestatie hebt geleverd? Dan voel jeje toch wel effe zo van heyyyy..
En zeg je nu van: Nee dat heb ik nooit dan.. Dan..Nou ja dan weet ik het niet ![]() Of je zet je niet open voor die mooie dingen in het leven.. (Sjees wat een nette taal ![]() |
![]() |
|
hee,
leuke vraag, en ook interessant omdat van andere forummers te lezen ![]() ik lach echt never nooit.... maar dat komt door dit land, want ze hebben echt geen humor hier, al ligt de hele klas vlak, ik begin dan zowat te janken omdat ik ze allemaal zo dom/sneu/zielig vind.. maargoed, ik ben niet depressief, want zodra ik in nederland ben ben ik wel blij en gedraag ik me ook zo ![]() ik ga me hier niet vrolijk voor doen, het boeit me toch niet wat ze van me denken. als ik me in nl eens niet zo vrolijk voel, dan doe ik me wel vrolijk voor. als ik nu mensen uit nl op internet spreek ofzo, of aan de telefoon zeg ik ook gewoon dat alles perfect gaat...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als eerste een (domme?) vraag..Waar woon je nu dan? Ik ben hier maar weer sinds kort ofzo en ik heb nooit posts over je gelezen dus ik ken je verder niet enz..Dusse..? Het gaat dus niet allemaal perfect..? Wat vooral niet? Dat ze je humor niet hebben of...? Want dat kan ik niet echt uit je post opmaken, geloof ik.. |
![]() |
|
Voor de buitenwereld ben ik vaak die in zichzelf gekeerde, ijskoude persoon die alles aankan, die nergens bang voor is en zo velen begrijpt..
In dat opzicht doe ik me niet ANDERS voor dan dat ik ben, ik doe me gewoon NIET voor als je begrijpt wat ik bedoel.. Soms heb ik echter ook wel dat ik me juist heel anders voordoe in de vorm van overdreven vrolijkheid en heel nonchalant doen.. Genesis |
![]() |
|
hmmmm
heb ik toevallig ooit een gedichie over geschreven ff zoeken....... jep komtie: Masker Met een masker versteend en hard gevoel verborgen even verward Gezicht van het makser vrolijk en blij verborgen gevoel even vrij maar snel weer het masker gevoel niet meer vrij gezicht van het masker vrolijk en blij
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik kan niet echt zeggen dat ik altijd een masker draag eigelijk
op school of met vrienden ben ik meestal vrolijk, voel ik me goed. thuis gaat het opt moment wat minder, ik reageer veel dingen af op mijn ouders en mezelf en daardoor krijgen we weer ruzie enz.. meestal als ik me klote voel heb ik wel een masker op, ik probeer vrolijk te doen maar als ik dan thuis ben en men moeder loopt weer te zeiken dan komt alles eruit tegen haar
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
is het mogelijk iemand te hebben die door je masker heen kan kijken blackwhite | 74 | 29-07-2007 01:45 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Masker Vejji | 40 | 30-07-2005 07:36 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Psychologie |
Brief. Quiana | 21 | 10-12-2002 18:45 |