Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2002, 11:25
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
WILHELMSHAVEN - Het aantal slachtoffers van het zeehondenvirus onder de zeehonden in de Nederlandse wateren is opgelopen tot meer dan 1500. Dat heeft het secretariaat van de Waddenlanden vrijdag naar buiten gebracht.

In heel Europa zijn er inmiddels bijna 15.000 dode dieren aangespoeld. De zeehonden hebben het zogenaamde zeehondenvirus. De ziekte heerst van Noorwegen tot aan de Belgisch-Franse kust.
bron

Front Anti Zeehond
Oud 21-09-2002, 11:41
Yohst
Yohst is offline
tering
Oud 21-09-2002, 21:59
Unexplained
Unexplained is offline
Bedankt voor het heropenen, wie het ook geweest is.

Zijn er nog mensen die over de ethische aspecten van zeehondenopvang willen discussiëren?
Oud 21-09-2002, 22:39
Verwijderd
Mjah ik vind punt 1 in je uitleg over Front Anti Zeehond nogal zwak eigenlijk... ik bedoel, damn, alle vleesetende dieren eten andere dieren op, wil je die ook allemaal dood hebben dan

Voor de rest weet ik niet zoveel over de toestand van zeehonden.

Owja, en punt 4... met het redden van een paar zeehondjes hou je echt "de evolutie" niet tegen hoor.

Punt 2... dan zouden mensen ook beter het geld dat ze aan huisdieren besteden naar Afrika kunnen sturen en het geld wat er aan dierentuinen wordt besteed enzo, want goh wat is daar op zich het nut van.
Je kunt die mensen ook vertellen dat wij liever een nieuwe stereo hadden of dat we liever een nieuw voetbalstadion gingen bouwen. Maar goh, in plaats van die vijfde porsche houden sommige mensen liever een hele hoop zeehonden in leven.

Dat vinnik geen redenen om tegen de opvang van zeehonden te zijn. Ze kloppen gewoon niet.

Alleen argument 3 slaat nog ergens op.
Oud 21-09-2002, 22:51
Verwijderd
Vanwege die 3 vage argumenten en vooral die eerste, kom op, daar geloof je toch zelf niet in... snap ik niet dat je zoiets durft te plaatsen, echt niet.
Oud 21-09-2002, 23:13
dystopia
dystopia is offline
Humor is leuk, maar dit vind ik zo uitgemolken dat zelfs sambal 't niet pittig genoeg meer maakt.
Oud 22-09-2002, 00:45
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Humor is leuk, maar dit vind ik zo uitgemolken dat zelfs sambal 't niet pittig genoeg meer maakt.
Die analogie loopt behoorlijk spaak
Oud 22-09-2002, 01:11
Diez
Diez is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
bron

Op zondag bieden wij geen informatie aan.

Wij wensen u een goede dag.

Tot morgen.
Oud 22-09-2002, 09:10
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Persoonlijk ben ik van mening dat we beter die arme hongerige Afrkaantjes neer kunnen knuppelen...
Daarmee:[list=1][*]Lossen we een groot deel van het voedselprobleem op[*]Kunnen we de kosten van ontwikkelingssamenwerking gereduceerd worden[*]heeft AIDS heeft een lagere spreidingsdichtheid.[/list=1]

Zeg nou zelf.... als ik een zeehondje tegenkom dan denk ik "Ach... wat lieffff...." en maakt mij dat mij 30,5 sec gelukkig. Een hongerig persoon uit Afrika heeft mij alleen schuldgevoel en medelijde (geprobeerd) aan te praten.....
Oud 22-09-2002, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
bron

Front Anti Zeehond
Jij hebt echt een gebrek aan goede humor in je leven. En dan is het jochie nog negentien ook.
Oud 22-09-2002, 10:24
Roos
Roos is offline
Kijk Darwin's theorie nog maar eens goed na.. de sterksten overleven helemaal niet altijd (ookal is dit een veeeelgemaakte fout hier op het forum)
Oud 22-09-2002, 11:02
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Kijk Darwin's theorie nog maar eens goed na.. de sterksten overleven helemaal niet altijd (ookal is dit een veeeelgemaakte fout hier op het forum)
de best aangepaste?

Over die zeehondjes: ik ben ervoor om alle Belgen, Duitsers, Fransen, Spanjaarden, Engelsen, Polen, Scandinaviers, Italianen, Grieken, Portugesen, Tsjechen, Russen, Australiers, Chinezen, Indiers (en andere Aziaten), Balkanlanders en alle (Zuid) Amerikanen dood te knuppelen want dan hebben de Nederlanders de Luxemburgers, Zwitsers en Canadezen tenminste de ruimte.
Oud 22-09-2002, 11:02
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Persoonlijk ben ik van mening dat we beter die arme hongerige Afrkaantjes neer kunnen knuppelen...
Daarmee:[list=1][*]Lossen we een groot deel van het voedselprobleem op[*]Kunnen we de kosten van ontwikkelingssamenwerking gereduceerd worden[*]heeft AIDS heeft een lagere spreidingsdichtheid.[/list=1]

Zeg nou zelf.... als ik een zeehondje tegenkom dan denk ik "Ach... wat lieffff...." en maakt mij dat mij 30,5 sec gelukkig. Een hongerig persoon uit Afrika heeft mij alleen schuldgevoel en medelijde (geprobeerd) aan te praten.....
Ik kan me de vorige topics van dat FAZ nog goed herinneren, en toen zei je dit ook al. Het is niet grappig of orgineel meer, dus ik vraag je vriendelijk (voor zover ik vriendelijk tegen iemand kan zijn met zo'n laag IQ dattie alleen maar zulke onzin neer kan zetten) je ideeën voor je te houden.
Oud 22-09-2002, 13:51
empyrian
empyrian is offline
ik zal die kutmongool van een pim@scholieren.com es een vette mailbom sturen met zn verrotte gedachten...laten we hem es een knuppel in zn reet steken ofzo..
Oud 22-09-2002, 15:29
Kirk22
Kirk22 is offline
het is toch humor?
Oud 22-09-2002, 16:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
de best aangepaste?
goed zo.
Oud 22-09-2002, 16:30
Krugdinho
Krugdinho is offline
doe gezond
Oud 22-09-2002, 16:37
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
rosi schreef:
goed zo.
of de best aanpassende kan ook natuurlijk.
Oud 22-09-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:
het is toch humor?
hmm niet mijn humor iig
Oud 22-09-2002, 16:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
of de best aanpassende kan ook natuurlijk.
Kan ook.. maar iig niet altijd de sterkste.

vb: een kakkerlak is ook niet erg sterk (oke relatief gezien misschien, dat weet ik niet) maar kan wel goed tegen bepaalde straling
Oud 22-09-2002, 18:24
Verwijderd
dit is oud en uitgekauwd, kom es met iets nieuws wat o zo grappig is..
Oud 22-09-2002, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
doe gezond
Dat kán en wíl hij niet

Gezond is zo saai ..
Oud 22-09-2002, 18:50
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Kan ook.. maar iig niet altijd de sterkste.
Inderdaad.

Een beer mag dan wel sterker zijn dan een rat, maar een rat heeft veel grotere overlevingskansen. Simpelweg omdat hij zich erg goed kan aanpassen.
Oud 22-09-2002, 19:32
Verwijderd
gaan we weer

Oud 22-09-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
ik zal die kutmongool van een pim@scholieren.com es een vette mailbom sturen met zn verrotte gedachten...laten we hem es een knuppel in zn reet steken ofzo..
Een mailbom valt onder de catagorie 'zielig & lame'
Advertentie
Oud 22-09-2002, 20:55
Genesis
Genesis is offline
volgens mij zijn er akelig weinig die hier de humor van in kunnen zien
Oud 22-09-2002, 20:59
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
******** schreef:
Inderdaad.

Een beer mag dan wel sterker zijn dan een rat, maar een rat heeft veel grotere overlevingskansen. Simpelweg omdat hij zich erg goed kan aanpassen.
moet je "sterk" dan opvatten als in "meer gewicht kunnen tillen = harder slaan"?

lijkt me niet

als je het zo bekijkt als jij doet (en de andere dus, maar jij was laatste dus makkelijkst te quoten )
is de rat sterker, omdat ie meer overleeft

en ook al zou je het bekijken als jij doet
een slang/spin legt een mens ook wel neer
maar hij is niet "sterker"
Oud 22-09-2002, 21:08
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Myself! schreef:
Ik kan me de vorige topics van dat FAZ nog goed herinneren, en toen zei je dit ook al. Het is niet grappig of orgineel meer, dus ik vraag je vriendelijk (voor zover ik vriendelijk tegen iemand kan zijn met zo'n laag IQ dattie alleen maar zulke onzin neer kan zetten) je ideeën voor je te houden.
Misschien wordt het eens tijd om te accepteren dat iedereen in dit land het recht heeft zijn eigen mening te verkondigen... Dat jij niet in staat bent om in te schatten of dit grappig of serieus bedoeld is zegt meer over jouw intelligentie dan over de mijne....
Het geeft niet dat je tegen mijn ideeën bent... Ieder mens is een apart individu met eigen gedachten... Het spijt me wel dat jij het lef hebt om iemand te vragen zijn ideeën voor zich te houden. Ik dacht dat we na Hitler, Stalin en vele andere grootmachten die mensen met een afwijkende mening graag een kopje kleiner maakte, toch wel konden accepteren dat de ideeën, hoe bizar ze ook zijn verteld kunnen en mogen worden....
EDIT

Citaat:
CU2 van Myself!
Mijn mening over allerlei dingen...

Geloof:

Ik heb respect voor wat mensen geloven of wat mensen niet geloven. Het enige wat ik van ze verwacht, is dat ze datzelfde respect voor mij hebben. Ik geloof in God en ik vind het niet erg als iemand dat niet doet, zolang diegene me dan maar niet als "Dom" of zo gaat lopen bestempelen. Ik geloof toch wel wat ik wil.
Blijkbaar heb je toch niet zo´n respect voor de gedachten van anderen als jezelf wilt doen geloven....

EDIT 2 Bron: http://www.cu2.nl/-LittleStar-
Oud 22-09-2002, 23:04
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Genesis schreef:
zie hier:
Citaat:
Kirk22 schreef:
het is toch humor?
Oud 23-09-2002, 06:58
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat ká®_en wí¬_hij niet

Gezond is zo saai ..
van jou kan ik dat nog begrijpen maar van die pim
Oud 23-09-2002, 08:28
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Misschien wordt het eens tijd om te accepteren dat iedereen in dit land het recht heeft zijn eigen mening te verkondigen... Dat jij niet in staat bent om in te schatten of dit grappig of serieus bedoeld is zegt meer over jouw intelligentie dan over de mijne....
Het geeft niet dat je tegen mijn ideeën bent... Ieder mens is een apart individu met eigen gedachten... Het spijt me wel dat jij het lef hebt om iemand te vragen zijn ideeën voor zich te houden. Ik dacht dat we na Hitler, Stalin en vele andere grootmachten die mensen met een afwijkende mening graag een kopje kleiner maakte, toch wel konden accepteren dat de ideeën, hoe bizar ze ook zijn verteld kunnen en mogen worden....
EDIT
Wat lig je nou te ijlen man? Zij heeft gewoon een mening over wat jij allemaal ligt te zaniken hier. Het is haar mening, so deal with it. Je gedraagt je als een fokking 13-jarige.

Citaat:
Blijkbaar heb je toch niet zo´n respect voor de gedachten van anderen als jezelf wilt doen geloven....

EDIT 2 Bron: http://www.cu2.nl/-LittleStar-
Jammer dat je bronnen van buitenaf gaat zoeken om haar proberen "de les te lezen".

Wederom gedrag van een 13-jarige, maar ok.
Oud 23-09-2002, 08:29
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Ik denk dat de meesten of:

A) De humor niet inzien.

òf

B) De humor niet meer humoristisch vinden, omdat het teveel herkauwd is.
Oud 23-09-2002, 15:56
McCaine
McCaine is offline
Wat neemt iedereen het weer lachwekkend serieus
Oud 23-09-2002, 17:55
138
138 is offline
Seabert is koel
Oud 23-09-2002, 19:00
Boogie
Boogie is offline
En wat is het aandeel van het FAZ in de zeehondensterfte?
Oud 23-09-2002, 19:51
Yamyam
Yamyam is offline
En hoe komt dat dan? En moet dat niet in nieuws en actualiteit?
Oud 23-09-2002, 20:59
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Gonzo schreef:
[B]Wat lig je nou te ijlen man? Zij heeft gewoon een mening over wat jij allemaal ligt te zaniken hier. Het is haar mening, so deal with it. Je gedraagt je als een fokking 13-jarige.

Jammer dat je bronnen van buitenaf gaat zoeken om haar proberen "de les te lezen".

Wederom gedrag van een 13-jarige, maar ok.

Het enige wat jij en Myself! doen is mij voor rotte vis uit maken omdat je het niet met me eens bent, zonder dat jullie ook maar met één zinnig argument komen. Ik vraag me toch serieus af wie hier de 13 jarige is....

Ook vraag ik me af wie hier loopt te ijlen dat ik bronnen van buiten af gebruik om haar de les te lezen. Tenzij ze niet in staat is om d´r eigen site juist te vermelden in d´r profiel, zijn dat toch haar eigen woorden , niet de mijne of van derden..... Maar dat had je natuurlijk al lang door
Oud 23-09-2002, 21:08
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Het enige wat jij en Myself! doen is mij voor rotte vis uit maken omdat je het niet met me eens bent, zonder dat jullie ook maar met één zinnig argument komen. Ik vraag me toch serieus af wie hier de 13 jarige is....

Ook vraag ik me af wie hier loopt te ijlen dat ik bronnen van buiten af gebruik om haar de les te lezen. Tenzij ze niet in staat is om d´r eigen site juist te vermelden in d´r profiel, zijn dat toch haar eigen woorden , niet de mijne of van derden..... Maar dat had je natuurlijk al lang door
Ik vind dat je het erg ver zoekt imo.

Punt 2: Ik maak je niet uit voor rotte vis. Ik vind alleen dat jij je erg kinderachtig gedraagd. Dat is mijn mening. We leven in een vrij land.
Oud 23-09-2002, 21:19
DutchGirl
DutchGirl is offline
nu ben je bik-kul

Oud 23-09-2002, 23:03
Genesis
Genesis is offline
en nu moet iedereen ophouden te zeuren en eventjes toegeven dat ze weer heerlijk aan het happen zijn
Oud 24-09-2002, 01:16
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Neh, heb m'n mening al gegeven. Bij nader inzien vind ik de reacties het leukst dat is pas humor!
Oud 24-09-2002, 08:33
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Neh, heb m'n mening al gegeven. Bij nader inzien vind ik de reacties het leukst dat is pas humor!
En waar denk je dat het mij om gaat?

Ik lig in de kreukels van het lachen
Oud 24-09-2002, 08:40
Verwijderd
ja, tis echt hilarisch..

Oud 24-09-2002, 08:52
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Milk schreef:
dit is oud en uitgekauwd, kom es met iets nieuws wat o zo grappig is..
Oud 24-09-2002, 08:53
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Wat neemt iedereen het weer lachwekkend serieus
Oud 24-09-2002, 11:23
Syrinx
Syrinx is offline
ik red nog altijd liever dat zeehondje dan jou unexplained
Oud 24-09-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik lig in de kreukels van het lachen
Ghehe, je begint voorspelbaar te worden
Oud 24-09-2002, 22:36
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Een mailbom valt onder de catagorie 'zielig & lame'
oeh ga maar janken dan...die oprichter van dat soort crap is zeker 'koel en stoer'...fucking mongool, bok op man.
Oud 24-09-2002, 23:47
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
empyrian schreef:
oeh ga maar janken dan...die oprichter van dat soort crap is zeker 'koel en stoer'...fucking mongool, bok op man.

Goh! jij hebt ook veel nuttigs toe te voegen aan deze topic
Als je er zo aan stoort ga je toch naar het Elfde uur kijken ofzoo?
Oud 25-09-2002, 03:40
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
empyrian schreef:
Jawel, VWO6, dames en heren!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten