![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
ik heb net een tekening van een engeltje nagetekend!! Ik hoop ook dat ie het doet, want dat weet ik niet zeker. Hij is wel heel erg onduidelijk, je moet het beeld groter maken, dan zie je hem beter. Ik kon nergens anders mijn tekening oplouden, op endoria deed hij het niet, weten jullie waar ik het anders kan doen, want img doet het ook al niet. ik wil graag reacties op mijn tekening, hij is nog wel niet helemaal goed afgemaakt maar daar heb ik nu geen zin meer in omdat te doen. http://miekje.webhippies.com/users/foto.gif liefs miekje
|
![]() |
|
Hey miekjuh,
et is weeer een moooooooie creatie van jou. en als je een bepaalde tekening ergens online wilt hebben mag je em altijd naar me mailen. kuzzzzzzzzzzzzzz, Erikje
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Joki's zooi. Joki-chan | 12 | 13-06-2006 00:46 | |
ARTistiek |
[tekeningen] 2 maal een engeltje JaJ | 4 | 21-08-2004 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijbelboek:Openbaringen van Johannes Vishnu | 20 | 13-08-2004 01:32 | |
ARTistiek |
Heb jij een artistieke kamer? Evelientjuh | 93 | 07-09-2003 19:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 | |
ARTistiek |
[verhaal] Tijd TyZZel | 11 | 15-07-2002 18:44 |