Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind een koele naam gewoon leuk om te hebben...kun je natuurlijk gaan redetwisten wat koel is, maar ik vin de mijne ![]() dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dr is alleen ruimte voor nog 1 a 2 anderen ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Mijne is 'Miss Gutter Mind © Still like it better when you're holding me tight'
Eheheheh... ik heb meestal lange namen. Het eerste stuk is gewoon mijn naam, over het algemeen is dat Morgause Nokami (c). Het tweede stuk is soms een coole uitspraak, of een uitroep ergens over of een stukje over wat ik voel (over het algemeen stukje songtext, net zoals nu). Tis nu Miss Gutter Mind omdat ik dat nou eenmaal ben (en een emailvriendin me ff zo moest noemen en ik het zo geinig vond dat ik het maar ff gehouden heb) |
![]() |
|
Ik heb altijd een sterretje * voor mn naam, om zover mogelijk bovenaan iemands lijst te staan
![]() ![]() Achter mn naam staat meestal een knipoog ![]() Soms staat er nog iets achter mn naam, zoals nu <busy> of <away>, omdat ik vaak afwezig sta en er toch wel ben, dus iedereen toch wel tegen me praat. ![]() Ik vin t soms wel vervelend, als iemand de hele tijd zn naam veranderd, zodat ik op een gegeven moment niet meer weet wie diegene is... Maar verder heb ik er geen problemen mee. Lange namen kunnen best leuk zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij is 't 'Pixie Siouxsie y Nada' en dan soms iets bij... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het moment is het: '© Niek (l) CJ en Muis (l) heeft 'schuin-onder' buurvrouw ; )' (<-mensen die zowel ekki als mij in hun lijst hebben staan en enigszins kunnen combineren zullen em misschien wel snappen.)
Het eerste deel is de laatste tijd steeds het zelfde gebleven, het achterste deel veranderd nog wel eens. Soms veranderd het voorste deel ook, tis heel lang Noor geweest en ook een hele tijd Leonie. 'k vind het ook irri als mensen een mega lange naam hebben waar hun eigen naam niet instaat...ik weet nooit wie wie is dan...moet je weer naar het mailadres gaan kijken, wat ook niet altijd even duidelijk is...maar goed... |
![]() |
|
mijn msn naam op ditmoment-> zonder dreads
![]() ![]() Zonder dreads slaat er op dat ik meer dan een halfjaar gelden dreads hadt... maar me vriendin toen der tijd vondt ze niet al te mooi meer en begon er op te zijken.... dus heb k ze er afgehaalt ![]() ![]() Don't tell me what it's like to love someone! slaat op het geen dat ik zaterdag met iemand hadt gezoent... die met iederen zoent en met iedereen in het wilde weg nuekt... daaro kwam iederen met: waarom doe je dat? Je hebt toch niet egt gevoels voor dat mens? Wat ik ook niet heb maar k vindt niet dat zij geen regt hebben om te zeggen wie wel en niet goed voro me is enzo..... (ook is het de text van een lied van New Found Glory ![]() Dat is de reden achter mijn msn naam en "zonder dreads ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben altijd heavinly, met vaak iets erachter.. ach ja, boeiend |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let's go get lost on a rainbow .....I don't believe in miracles but that doesn't mean they don't happen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat een klote werk dat toevoegen tegenwoordig, eerst kon je het mailadres knippen en plakken, nu moet je het over tikken... ![]() en ik werk de hele dag al zo hard! ![]() ![]()
||
Citaat:
REIE
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je msn naam! Faerie | 375 | 10-12-2006 10:32 | |
De Kantine |
msn namen Firefly182 | 64 | 26-09-2004 18:23 | |
De Kantine |
msn-namen! BrunetJuh | 495 | 23-09-2003 20:46 | |
De Kantine |
MSN naam? hendrikwijnja | 6 | 16-01-2003 22:04 | |
Software & Hardware |
Hoe kan je een enter in je MSN naam zetten lief_meisje_123 | 6 | 17-12-2002 18:03 | |
Liefde & Relatie |
msn naam??? een meiske | 19 | 04-12-2002 10:03 |