Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Die fase heb ik achter mij gelaten..
Er is vrijwel niets waarmee niemand je ooit voor is geweest. Pedalen afbreken is mij bijvoorbeeld al gebeurd, met als gevolg dat ik met mijn ballen op de stang belandde *ouch* (dat krijg je al je staand fietst met je mountain-bike). Verliefd worden op iemand die onbereikbaar is? Uiteraard. Tegen een parkeerde auto aanfietsen? Ook al gebeurd. Tsja, was na een lange dag op school.. Dat de ketting breekt? Ook al gehad, ook bij rotweer en ver van huis. Ach, fietsen is gewoon kut ![]() ![]() Ben ook al eens haast 2 kilometer van huis vandaan door het ijs gebroken tijdens het drossen .. mocht ik helemaal zeiknat naar huis lopen, terwijl het sneeuwde. Toen dacht ik ook zo van "dat heb je weer goed voor mekaar Marc" ![]() Maar goed, zoals ik al schreef: iemand is je vrijwel altijd al voor geweest. |
![]() |
|
Gisteren nog, zat ik op het schoolplein een donut met chocola te eten, blijkt er achteraf wat van die chocola afgebrokkelt te zijn en op mn broek, net onder mn kruis beland te zijn. Had ik dus niet meteen door, ondertussen zaten er dus allemaal kleine bruine vlekjes daarzo, die ik er later in de wc af probeerde te vegen met water en zeep .. zag je al die meisjes kijken
![]() en het was écht chocola!!
|
![]() |
Jep....very erg....
Afgelopen zaterdag had ik afgesproken met iemand in een discotheek , maar toen ik daar kwam had ik me eigenlijk alweer bedacht...hij niet....na een half uur viel de muziek stil. LAAT DIE IDIOOT MIJ OMROEPEN VIA DE DJ! ![]() 3 keer achter elkaar mijn voor + achternaam omgeroepen met de mededeling dat mijn "blind date" daar op me stond te wachten... *SCHAAM* Wat een afgang....overkomt mij eg alleen maar.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
"Ruzie" met mijn trainer Eend | 5 | 12-09-2004 20:53 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |