![]() |
|
Een paar van mijn klasgenoten hebben een (nogal rechtse) politieke partij opgericht, en ze zijn er heel enthousiast over en zo, graag jullie mening.
www.cvpnederland.cjb.net Neem meteen een kijkje op de poll ("stembus") en stem.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik was benieuwd of ik de enige was die het een vage actie vond. Nee dus ![]()
|
ze kenmerken zich door mensen over 1 kam te schreren. Het beste voorbeeld is dat ze nu denken dat alle veganisten extreem linkse mensen zijn die rechtse mensen vermoorden.
Heel dom en heel erg kortzichtig, dit soort hokjesgedoe.
|
Ik weet niet wie die klasgenoten van jou zijn verder, maar het zijn beslist uitstekende trolls... Prachtsite, iedereen loopt er hier weer met open ogen in
![]()
|
Domme site, zeer domme mening, zeer bekrompen, zielig en ja ik had ook een hekel aan PF en de LPF... jullie zijn LPF2, zal nooit iets worden...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martińo | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |