Advertentie | |
|
![]() |
|
Yogyakarta, Indonesië..
Ben daar een jaar geleden geweest met mn zus, die hele omgeving vond ik mooi.. Nou ja, het heeft sowieso al mn voorkeur omdat ik daar geboren ben, maar id bergen enzow is het echt mooi ![]() (ok, dat is geen Yogyakarta meer, maar toch ![]() ![]() Zal ff kijken of ik wat fotows kan uploaden ![]()
||
Citaat:
Ik heb gewoon op de één of andere manier een persoonlijke band met Berlijn gekregen ![]()
|
Verona!
Geen id waarom, maar t is me gewoon bijgebleven als de mooiste stad waar ik geweest ben. K ben ook in Parijs geweest, maar dat vonk niet echt zo mooi ofzo, maar misschien kwam t ook door t weer, t regende en t was heel donker.....
|
![]() |
Ongetwijfeld Heerlen. De prachtige Pancratiuskerk, de pittoreske omgeving van het station, de overweldigende nieuwbouw van het Abp, het grensoverschrijdende thermenmuseum, het is teveel om op te noemen wat deze indrukwekkende stad de zintuigen van de geïnteresseerde bezoeker allemaal te bieden heeft. Daar kan geen Rome, daar kan geen Berlijn, daar kan geen Parijs tegenop.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
** Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen... **
Nou NIET dus!!! Helemaal geen mooie stad! Wat ik wel een mooie stad vind?? Hmmm... In Nederland: Leiden en Amsterdam In Europa: Barcelona In Azïe: Ürgüp (ligt in centraal Turkije) Verder heb ik nog niet echt veel van de wereld gezien om te kunnen beoordelen.... ![]() -x- Demeter
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
op 1 New York. En dan vooral op zondag als het vol is met New Yorkers. Het is dan druk, maar toch lekker relaxed in tegenstelling to de rest v/d stad waar het gewoon druk is. Maar die drukte vind ik ook erg leuk.
en dan als goede 2e Londen. Leuke menden, veel eluke dingen te doen, en ook gewoon een mooie stad. En als 3e Parijs. Vooral omdat de sfeer heel anders is dan hier. Kweet niet precies wat het is.
|
Meest wonderlijke stad waar ik geweest ben vind ik toch wel Sint Petersburg. Zo dichtbij en toch een geheel andere wereld. En natuurlijk een van de mooiste musea ter wereld. Ander pluspunt is dat vrijwel alles er spotgoedkoop is in vergelijking met Nederland (typisch Hollandse opmerking
![]() [IMG] ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Rome en Londen... hmm, ik moet kiezen he? Dan vind ik Rome toch ietsjepietsje leuker denk ik, al komt dat waarschijnlijk alleen door de herinneringen die ik er aan heb *zucht*
![]()
||
Citaat:
Vandaag ben ik een vliegtuig... als je me ziet, zwaai met je zakdoek, zwaai met je hoed ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
CPE Handvaardigheid 2010 Andúril | 1 | 07-01-2010 12:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika uitgelegd damaetas | 34 | 25-07-2002 20:50 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |