Advertentie | |
|
![]() |
|
Ligt er aan naar wie.. en wat voor boodschap ik heb.. soms wil ik gewoon even snel iets van me laten horen of zo, of moet ik alleen snel ff iets mededelen/vragen, dan sms ik.. en als ik iemand nog niet zo goed ken en het eerste contact een beetje gelegd moet worden
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ten eerste omdat dat gewoon fijner is. Ten tweede omdat mijn display (van mijn mobiel dus) kapot is en ik dus niet kan smsen. Ten derde omdat mijn antenne er af is en ik dus maar weinig bereik heb. Maar hij belt nog wel dus waarom zou ik een nieuwe kopen? ![]()
|
Verwijderd
|
In vrijwel alle gevallen bellen, natuurlijk. Veel efficiënter. Als ik iemand wil spreken bel ik die persoon gewoon op. Een SMS-je kan maar een beperkte hoeveelheid informatie bevatten en is irritant in te voeren. Bovendien krijg je niet meteen feedback en kunnen mensen SMS-berichten negeren als ze willen (dat gaat bij bellen een stuk moeilijker, dan wordt het al bewust mensen wegdrukken).
Alleen als ik een heel simpel bericht wil overbrengen, bijvoorbeeld 'ik kom een halfuur laten want mijn trein heeft vertraging' waar verder geen twee-richtingsverkeer voor nodig is, verstuur ik per SMS. |
![]() |
|
Sms als ik weet dat iemand waarschijnlijk aan het eten is oid, maar ik wel per se iets wil zeggen, of naar mensen die ontzettend lang van stof zijn terwijl ik haast heb. Maar over het algemeen liever bellen, behalve als ik me op een plek bevind waar ik niet goed kan praten natuurlijk.
|
![]() |
|
Bellen, veel relaxter, wel pijnlijk voor je portemonnee, ik voer altijd veel nachtelijke gesprekken met een vriendin en ik bel altijd op de fiets (gevaar op de weg
![]() Smsen is soms leuk, ik sms een vriendinnetje in Zuid-Afrika erg veel maar verder niet, het is echt frustrerend als mensen niet terugsturen, met bellen heb je tenminste gelijk een reactie.
|
om te "ontvangen": sms!!!! zeker weten. Is gewoon leuk.
om te doen: hangt ervan af. Soms is sms-en handiger, maar als je hele verhalen gaat vertellen, of van iemand wil weten hoe het is, ofzow... bel ik liever (maar niet mobiel. Ik bel bijna nooit mobiel, alleen als ik later thuiskom, ofzow, omdat de bus het niet doet, of weet-ik-veel)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
KPN/HI niet kunnen smsen/bellen?? LW | 1 | 13-03-2011 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen en Verleden Straciatella* | 18 | 20-08-2008 14:28 | |
Software & Hardware |
Probleem van Hi of Orange? MTpower | 6 | 02-04-2008 10:15 | |
Liefde & Relatie |
Initiatief in een relatie Verwijderd | 30 | 14-07-2005 18:27 | |
Liefde & Relatie |
" he's just not that in to you" het antwoord op alles? Optima | 64 | 14-04-2005 08:09 | |
Liefde & Relatie |
hoe heb jij het uitgemaakt???? Loesje | 16 | 26-04-2002 13:52 |