Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
- met stip op 1: mensen die zich beter voelen dan anderen
- mensen die heel langzaam voor je voeten lopen op een plek waar je er niet langs kan en dan ineens stil blijven staan zodat je er half tegenaan valt als je haast hebt - mensen zonder respect - pubers met een grote bek - Nederland wanneer het regent en ik door harde tegenwind naar huis moet fietsen ![]()
|
* Kleding die er nooit meer in mijn maat is!!
![]() * Verkeerde vriendjes... ![]() * Veel huiswerk, terwijl je ook nog naar gitaarles, volleybal en vriendje toe moet ![]() * Als ik moet werken (werk in een discotheek) iedereen opeens naar een discotheek een dorp verderop gaat... ![]() * Kleine zusjes van 13 met dezelfde maat als jij (in alles!) en altijd met jouw kleding op school zien lopen! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
- christina aguilera (hoe schrijf je dat) in haar nieuwe clip.. verschrikkelijk dat dat overdag uitgezonden mag worden.
- dat ik heel vaak een blaar aan m'n mond heb ![]() ![]() - dat m'n tv het niet doet - alle partijen die zich opnieuw hebben aangemeld voor de nieuwe verkiezingen. verschrikkelijk zeg.. -dat het regent en kei hard waait.. |
![]() |
|
- mensen die constant in gesprek zijn of die totaal niet te bereiken zijn , terwijl jij ze wilt/moet spreken
- als iets niet werkt (bijv. computer ) - moeder die gaat preken/zeuren/vragen gaat stellen op momenten dat ik daar geen zin in heb - liegen - mensen die stressen terwijl dat helemaal niet nodig is en die jou dan gaan commanderen
|
Verwijderd
|
- servers die weer eens down zijn of traag reageren
- mensen die denken dat ze stoer zijn - agressief gedrag van anderen - als ik weer eens merk dat ik ergens te impulsief op gereageerd heb, zonder erover na te denken - als de stoplichten weer eens niet werken en er daardoor ellenlange files ontstaan Ach ja.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
--> Mensen die zonder je te kennen over je oordelen en dit ook graag kenbaar aan je willen maken op een onprettige manier
![]() --> Zogenaamde vrienden die niet voor je durven op te komen en er zelfs maar om gaan lachen ![]() --> Mensen die te ver weg wonen en er dus door afstand niet altijd kunnen zijn as je ze nodig hebt ![]() --> Generaliseren --> Discriminatie |
![]() |
|
-arrogante mensen
-'hippe' mensen ![]() -mensen die vragen wat je wilt gaan doen na de HAVO ![]() -rotmuziek tijdens uitgaan ![]() -leraren en ouders (op sommige momenten)
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
*t weer in nederland...regen en storm...maar ik kon wel vliegen gister whoeii
![]() *ruzie met ouders..meestal over die stomme onmzinnige kleine dingetjuhsz ![]() *school...de docenten en huiswerk dan...de mensen zijn wel okeej ![]() *internet en mn die vaak spontaan ineens uitvallen en traaaag zijn ![]() *mn mobiele teklefoon rekening...die is beetjuh errug hoog als ik een vriend heb ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #268 Verwijderd | 75 | 23-08-2014 18:19 | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, deel 5 Hawahaai | 500 | 28-11-2011 21:41 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? Verwijderd | 500 | 20-12-2010 18:34 | |
De Kantine |
Het regent, saa(i)d :bloos::bloos: #884 Verwijderd | 500 | 25-02-2010 23:21 | |
Algemene schoolzaken |
Grootste ergernissen op school bekend Simon | 9 | 11-01-2010 15:14 |