Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hmm maar wat de meeste hier beschrijven is de angst die ze hebben voor de pijn die ze misschien zouden gaan krijgen.. maar dat soort angst bedoel ik eigenlijk niet, dat soort angst vind ik opzich niet zo erg, misschien ook omdat ik niet echt zo bang ben voor pijn. maar ik bedoel(weet niet of er mensen hier zijn die dat wel eens hebben megemaakt) echt een angstaanval, dus dat je gewoon het gevoel hebt dat er iets vreselijks met je is, dat je denkt dood te gaan.. zonder dat je eigenlijk echt pijn hebt..
|
angst..
en waarom? Omdat ik denk dat je als je angst hebt nog een redelijk normaal leven kan leiden, tsja ok, niet normaal... maar toch, je kan het proberen van je af te zetten en nog dingen ondernemen. Met pijn lijkt me dat een stuk moeilijker...
|
Angst. Maar goed als je zoveel angst hebt dat je niet meer slapen kunt dan zul je toch spoedig komen te overlijden. Dat is ook zo als je niet kunt slapen door pijn (er vanuitgaande dat je geen pijnstiller(s) 'mag' gebruiken).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat wil je bereiken? Vogelvrij | 13 | 16-03-2009 06:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Het "Aan de andere kant van de spiegel"-topic Verwijderd | 67 | 03-07-2006 13:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolgverhaal] Parabiosis Verwijderd | 45 | 12-01-2005 16:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
kies je ervoor of overkomt het je? Magdalena | 30 | 18-07-2003 07:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst Vogelvrij | 4 | 07-04-2003 17:37 |