| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Uhm... Avantgarde..?
Heb doordeweeks te weinig tijd om boeken te lezen. Lees soms tussendoor wel een paar bladzijden uit Harry Potter and the goblet of fire (Engelse versie dus ) om m'n woordenschat groter te maken. Iemand trouwens nog een tip voor een leuk boek? Moet weer een boek lezen voor Nederlands, verplicht een Nederlandse schijver dus. Zat te denken aan dat boek van Leon de Winter, 'de kamer van (???)' maar geen idee of dat een goed boek is... wie heeft het gelezen? (En weet de hele titel )
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Alleen jammer van zulke series... een enkel deel is maar tien, elf euro. Maar vier delen samen is wel weer honderd gulden. ![]() Maar et zijn leuke boeken.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb net een mond vol dons van Lydia Rood uit.. en ik denk dat ik ..ik ook van jou nog eens ga lezen.
|
|
||
|
Citaat:
? Nee, was het maar zo...
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #84 Little Phoebe | 500 | 31-03-2011 16:00 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 22:00 | |
| De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro, of ergens anders. Uice | 500 | 30-03-2008 13:35 | |
| Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 18:04 | |
| Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 12:37 | |