Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
alleen op een kamer slapen, ik sliep vroeger altijd met mijn zus op een kamer, en toen gingen we verhuizen en moest ik alleen op een kamer. en elke avond kwam ik huilen naar beneden...
nu slaap ik nooit meer alleen ![]() ![]() maar ik kan het me trouwens nog best wel voorstellen dat ik daar zo bang voor was, ik ben tenslotte bang in het donker |
![]() |
|
![]() |
voor honden...
dat kan ik me nu echt niet meer voorstellen, ik heb een tijdje in het dierenasiel gewerkt en daar zaten honden die maar weinig medewerkers uit het hok durfde te halen, maar ja ik vond die honden meestal wel lief... terwijl ik vroeger echt bang was voor elke hond!
||
Citaat:
![]() Maar goed ik durfde nooit te treinen.. maja nu doe ik ongeveer niet meer anders ![]()
||
Citaat:
![]() Ik durfde vroeger ook NOOIT langs de leeuwen in een dierentuin.. toen moest ik altijd huilen.. ik vond het zoo eng.. dadelijk ontsnapte er 1 ofzow ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder was ik vroeger altijd bang als ik met mn moeder en zus ging winkelen in de stad dat ik hun zou kwijtraken en niet meer terug zou vinden. Nu niet meer. En treinen heb ik ook altijd een hekel aan, als ik es met de trein moet (is bijna nooit) kan ik nooit rustig zitten, dat denk ik altijd van wanneer moet ik eruit, is dit wel echt de goede trein (onzin natuurlijk... maarja...) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Treinen
Het was zelfs zo erg dat als ik in moest stappen, ik zooo bang was dat ik er in zou vallen, dat ik soms gwoon de eerste de beste die ik vast kon grijpen vast hield om me aan op te sleuren ![]() ![]() Vind het treinen opzich nu kei gaaf, en die gewone opstapjes vinnik niet eng meer. Heb het zelf een x met grote koffer gedaan ![]() ![]() |
![]() |
|
Een vriendin heeft mij wijs gemaakt dat ze krokodillen in de kelder hadden. Ik was altijd bang om erin te vallen. Ik kwam er heel vaak en het heeft heel lang geduurt voor dat ik dor had dat het niet waar was....
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De enge mensen ed uit boeken...als ik een boek las en ik ging slapen, dan ging het boek dicht, op de gang, met iets er boven op, zodat er niemand uit het boek kon ontsnappen.
![]() Zilveraaltjes (van die beestjes die wel eens op vochtige plaatsen zitten). En voor bloedzuigers (maar dat kan ik me ook nu nog prima voorstellen ![]() Meer weet ik niet. ![]() |
![]() |
|
honden en katten
m'n oma had een hond die helemaal dol was op iedereen die langs kwam, dus hij sprong dan bovenop je. Alleen was ik dus destijds bijna net zo groot als dat beest :/ en katten vonk gewoon gemeen, bang dat ze gingen krabben of bijten ofzo. d'r is overigens nog steeds één kat waar ik als de dood voor ben ![]()
|
-ik was bang voor een plaat dat boven me bed hing, er was een soort jungle op afgebeeld ofzow..maar dat kwam omdat ik net jurassic park had gezien
![]() -ook was ik bang voor een een of ander oermens dat me kop wou afhakken, dus ik lag altijd met mijn hele deken in me nek. ik had dat verhaal trouwens helemaal zelf verzonnen ![]() -dat als we op vakantie gingen dat de auto niet meer kon remmen dus dat we heel lang rond moesten rijden enzow en dat mensen eten naar ons moesten gooien ![]() k had een grote fantasie jah
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |