Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat Einstein betreft, de belangrijkste vraag die hij volgens mij oproept is dat hij ons geen andere hoop laat dan zijn God, gegeven zijn belangstelling voor versnellingen zonder elektromagnetische reëquilibraties. Zeker, hij speelde viool; de muziek heeft zijn persoonlijk evenwicht in stand gehouden.
|
Nog sterker, de inherente markering van de V in omf als VL heeft ook tot gevolg dat de V van tri, ook al staat die links van een adjacente V, als VL gemarkeerd wordt.
en Gezien de hypothese zou de adjacente V gereformeerd moeten worden tot een adjacente A, verplaatsen wij de N naar voren, zodat de CP het hoofd van de D-structuur, nee beter gezegd, de S-structuur wordt en kunnen wij deze zin in zijn geheel herhalen. Hmm... ik ben niet slim genoeg. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex met zijn ex... suikerprinses | 29 | 02-10-2003 10:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin en vriendje... en ik dan??? Verwijderd | 19 | 25-09-2003 15:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
End of an era: de machteloosheid van de VN Blitzkrieg Bop | 18 | 19-03-2003 17:23 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op iemand van 21(V) terwijl ik zelf 17(m) ben happypunkalert | 15 | 17-09-2002 15:24 | |
Psychologie |
GVD,ze is dood :| *sollie,moest verhaal kwijt* Quiana | 51 | 10-09-2002 06:50 | |
De Kantine |
Het beste van kHebTrekInWatLekkers...... kHebTrekInWatLekkers | 63 | 06-05-2002 19:08 |