Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het "probleem" dat mijn vriend supergoed met zijn ex'en om kan gaan.
Hij blijft zelfs nog wel eens bij der slapen of andersom... En hij gaat met der naar de stad en ook nog eens heel close enzo, met arm eromheen enzo.. Ik kreeg vanochtend ook opeens een smsje dat ie niet was uitgeweest gisteravond maar dat zijn ex is blijven slapen ![]() ![]() ![]() Wat moet ik daar van denken? Nou dat weet ik dus eigenlijk niet. Afgelopen keer dat hij bij zijn ex bleef slapen hebben we er een gesprek over gehad. Hij heeft namelijk tegen me gezegd dat "het oude gevoel" er nog steeds zit bij hem en dat geeft me echt een heel moeilijk gevoel... Ik vind het al zo erg dat ik zo jaloers op haar ben. Zij heeft hem anderhalf jaar gehad en ik heb nog steeds het gevoel dat hij iets in mij mist dat ie in haar wel vond ofzo.. En ik kan er niet tegen dat ie ondanks dat oude gevoel, nog steeds zo close met haar omgaat. Zij bleef dus bij hem pitten en ik weet niet eens of het met z'n tweeën in één bed was ![]() Nahja... kweenie, ik zit er wel mee... gewoon omdat ik bepaalde dingen ook niet aan hem durf te vragen, omdat ik bang ben voor het antwoord. En ik kan ook niet van hem vragen of ie afstand wil nemen van zijn ex.. En dan vooral omdat ie zegmaar "geestelijk" niet meer met haar wil, en omdat hij mij al twintig keer heeft gezegd dat ie voor mij kiest... Maar de laatste tijd zien ze elkaar steeds vaker en ik ben heel bang dat ie weer heel veel voor der gaat voelen en dat ik hem dan kwijt raak aan haar. Ik zie der als bedreiging.. Als concurrent. Maar ik wil ook niet teveel gaan zeuren.. ![]() Mijn fout is ook dat ik al meteen allemaal beelden (letterlijk!) in mijn hoofd krijg van wat er allemaal gebeurd kan zijn, ook al maak ik mezelf daar alleen maar gek mee... Nahja ik kan nog zo lang doorgaan...maja ik zit heel erg met zijn ex...en alleen omdat hij het gevoel nog heeft,.. Als ie met zekerheid kon zeggen dat er ECHT NIETS meer zit...dan is het voor mij al stuk makkelijker... Maja... Nahja... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn vriend heeft 10 maanden een vriendin gehad, das nu ruim een half jaar uit maar ze gaan nog steeds als vrienden met elkaar om en werken bij hetzelfde bedrijf. Ik ken zijn ex vaag (is een kennis van me zeg maar).
Mijn vriend spreekt soms met dr af, dan gaan ze naar de stad of zit hij bij haar thuis (of andersom). Daar liegt hij verder niet over ofzo. Ik vertrouw hem voor 100% maar het zit met toch niet altijd even lekker. Hoe dan ook... ik ga hem echt niet verbieden met wie hij wel en niet mag omgaan. Zijn ex heeft een nieuwe vriend en hij is nu met mij. Als ik me in hem vergis merk ik dat snel genoeg... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als hij zo veel met haar om blijft gaan, ben ik zo bang dat zoiets gaat gebeuren. En dat is mijn hele probleem. Hij heeft het eerlijk tegen me gezegd dat zijn "oude gevoel" er nog zit, als ie haar ziet. En ik ben blij dat ie eerlijk is geweest. En ik kan hem ook niet vragen/eisen dat ie zijn ex niet meer ziet.. Dat KAN gewoon niet. En dat WIL ik ook helemaal niet... Maar als ik het bij elkaar op ga tellen; -hij heeft het oude gevoel nog -hij gaat (weer) heel veel met haar om Kan ik die gedachten niet uit mijn hoofd krijgen... Maar ik ga hier ook niet meer met hem over praten, want dan doe ik hem alleen maar pijn, en dan lijk ik wel zo'n zeurderig, jaloers, bezittelijk kind.. ![]() Ik eis hem niets en ik vraag hem niets, omdat ik vind dat het niet kan, en omdat ik zou willen dat ik het niet wilde vragen (snapje) Omdat ik bang ben dat hij daarom boos wordt, omdat ie denkt dat ik hem niet vertrouw... Of omdat ie misschien denkt dat ik zeur... Maar van binnen sloopt het me wel.. Niet iedere dag... Maar net als ik er zegmaar weer vanaf ben, krijg ik een smsje met "Daantje is bij me blijven pitten", en dan slaat mijn hele gevoel meteen weer om. En dat is niet zijn schuld, maar dat komt dus doordat ik meteen die "beelden" krijg, en me vreselijke scenario's in mijn hoofd haal. Het ergste is, dat ik gewoon weet dat het zou kunnen gebeuren ![]() En ik wil gewoon een keer horen dat ie meer van mij houdt dan van haar (heeft gehouden). Of dat ie gelukkiger is bij mij, dan bij haar. En dat ie ZEKER weet dat zij geen kans meer bij hem maakt. Ik wil gewoon van hem horen dat ie mij belangrijker vindt, en dat ie zielsveel van me houdt en dat ie me echt nooit kwijt wil... En dat ie me die zekerheid kan geven... Maar zoals ik net al zei: ik KAN/DURF (en wil) dit niet aan hem eisen.. a) omdat ik bang ben voor zijn reactie b) omdat ik bang ben dat ie me zeurderig gaat vinden en dat het daarom fout gaat c) omdat ik mezelf het recht niet geef om zoiets te eisen... Terwijl ik natuurlijk wel 50% van de relatie ben (zei goede vriend van me vanmiddag tegen me en het klopt eigenlijk wel..maartoch) ik zit hier heel erg mee. Maar ik vertel het hem liever niet. Ik wil hem geen pijn doen en niet ermee lastig vallen. Ik hoop alleen zo gigantish hard dat ik het fout heb, en dat ik alleen maar angst heb... wat niet gegrond is... Ik durf hem gewoon niet om bevestiging te vragen ![]() Nja.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar meestal als ik met hem praat krijg ik weer dat hele liefde gevoel terug, en dan vergeet ik het hele kutgevoel... En daarbij wil ik het moment nooit verpesten, dus ik begin er heel moeilijk over... Ik heb het idee dat hij het gewoon niet fijn vindt om hierover te praten, maar ik heb het gevoel dat het onderwerp tussen ons twee nog niet goed "uitgepraat" is...zegmaar ![]() Maar ik offer mezelf graag op voor de relatie. ALs de relatie verder goed gaat, heb ik geen zin om dat te verpesten, dus hou ik mijn gevoel wel bij me... En ik wil hem geen pijn doen.. Ik hou vol omdat ik weet dat ie van me houdt ![]() Maar het is dus nie zo dat het me de godganse tijd dwarszit... Normaal gesproken denk ik neit aan zijn ex...want zolang ie niet bij der is zou er niet eens iets kunnen gebeuren... Maar als ik dan merk dat ie der steeds vaker ziet enzo... ![]() mjah.. ![]() |
![]() |
|
Dat hangt helemaal af van hoe ze uit elkaar zijn gegaan.
Als ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan en ze nu opeens weer gezellie met z'n tweenen de stad in gaan zou ik toch even wat vraagtekentjes hebben. Maar als ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan, en altijd goed contact hebben gehouden zou ik er niet zoveel moeite mee hebben. |
![]() |
|
![]() |
Euhm, ik heb hier nogal dubbele gevoelens bij...
Omdat ten eerste mijn ex vriend nog steeds mijn beste vriend is en ik hem eigenlijk nooit meer zie omdat zijn vriendin dit niet leuk vindt. Ik zou dolgraag een keer met hem de stad in gaan, maar zij zou absoluut flippuh en ik wil geen ruzie tussen die twee veroorzaken. Zijn nieuwe vriendin mag mij trouwens zowiezo niet, dus is het voor haar ook maar een kleine moeite om mij zwart te maken bij mijn ex-vriend... Maarja, ik denk inderdaad dat ze mij als een bedreiging ziet, want mijn exvriend is nadat ik het uitmaakte nog héél erg lang gek op mij geweest.... Ten tweede zou ik het zelf denk ik inderdaad ook niet zo fijn vinden als mijn vriend met zijn ex-vriendin de stad in zou gaan. Alleen ben ik zijn ex vriendin ![]() ![]() Kusje Gup
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Meid, hoe hou je het vol?!? Ik zou hier dus compleet gek van worden. Ik ben opzich al vrij snel onzeker en jaloers, maar als mijn vriend zelfs nog bij zijn ex zou slapen!!! ![]() ![]() Nou, heel veel suc6 ermee... En niet je mond houden hoor! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou dat echt niet leuk vinden!!
Ten 1e omdat hij het mij dan niet zou vertellen dus doet hij het eigenlijk stiekem... Ten 2e....Ik zou heel erg jaloers zijn.....Tja dat heeft iedereen denk ik wel... En Ten 3e....Ik zou heel boos op hem worden....En waarom zou hij uitgerekend met haar iets leuks doen....Dat kan dan ook met mij ![]() En als hij het me gewoon eerlijk zou vertellen dan zou ik het denk ik wel goed vinden.... Maar zou ik me niet lekker voelen als hun met z'n tweetjes lekker uitgaan.... En ik alleen maar thuis mezelf op zit te vreten!! Maar ik hoop niet dat mijn vriend hier mee zou komen ![]() Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou m op zn minst in zn gezicht zeggen dat je je er niet goed bij voelt, en dat je graag hebt dat ie wat meer tijd bij jou zit, en wat minder tijd bij 'daantje'... wat je beschrijft maakt ook iets duidelijk wat wel vaker gebeurt: je offert je op voor je relatie... dan ben je dus voorbij de realiteit gestapt, en ben je m aan het aanbidden.. als hij dat weet, kan ie daar gebruik van maken (de vrijheden die je m geeft benut ie ook ten volste).. kom es wat vaker voor jezelf op, stel es eisen.. als het daarom 'mis' zou gaan heb je misschien een lieve maar ook n erg bekrompen jongen aan je haak zitten.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is neit zo dat ie meer tijd bij haar is dan bij mij hoor, hij ziet haar als het goed is niet iedere dag ![]() Ik vind het zegmaar alleen jammer dat ie nog steeds met haar in één bed slaapt. Kvind het niet erg dat ze bij elkaar blijven slapen, dat moet toch kunnen? Zoals vrienden dat ook wel eens doen.. Maar bij elkaar in bed..? Nahja hier heb ik dus problemen mee, naja ik vind het naar laten we maar zeggen, maar ik kan en ga hem dat niet verbieden. Voor de rest, en dat heb ik mezelf duidelijk gemaakt, ben ik eigenlijk alleen maar bang dat ie weer wat voor der gaat voelen, omdat ie haar weer zoveel gaat zien. Maargoed, dat kan met iedereen gebeuren.. Ik ben alleen bang dat het met haar sneller gebeurd, omdat "de lichamelijke reactie" er nog wel is tussen hun... Daar ben ik gewoon bang voor.. Kben gewoon bang om hem kwijt te raken.. Maar daar kan hij denk ik weinig van doen. Aan de ene kant wil ik dat hij niet meer met haar in één bed slaapt. Maar als ie het echt wil, doet ie het toch wel.. Aan de andere kant ga/wil/kan ik hem dat niet verbieden want ik wil hem niets opleggen... Nahja misschien doe ik moeilijk, misschien zeur ik, en misschien ben ik te opofferingsgezind, maar ik wil gewoon de relatie niet laten verpesten door haar, punt. En ik weet dat ie voor mij kiest ![]() ![]() En ik vertrouw hem dus echt wel, tis alleen die angst hè? ![]() Maar misschien ga ik wennen aan het idee ![]() |
![]() |
|
Als hij ineens met z'n ex naar de stad zou gaan zonder te zeggen zou ik ook wat minder blij zijn. Eigenlijk een beetje tegenstrijdig, want ik doe ook nog bijna alles met mijn ex en dan neem ik maar aan dat m'n vriend het begrijpt,terwijl als het andersom zou zijn ik wel vaak
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft verkering met jou, heeft dus om (gegronde) redenen voor jouw gekozen. Vraag hem, recht op de man af waarom hij dit doet... Jij hebt verkering met hem. Zeg gewoon wat je er van vind. Als hij van je houd, dingen voor je over heeft, dan accepteerd hij dat als het goed is. Hij moet wel een keuze maken. Zulk soort dingen lijken mij zowiezo al raar, ik zou het niet in mn hoofd halen in eder geval. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel mensen denken geloof ik dat hun vriend/vriendin gedachten kan lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriendin heeft bijna een jaar achter een jongen aan gelopen, die nu dus haar beste 'male' vriend is.. ook zij gaan heel close met elkaar om, zien elkaar elke dag op school, gaan samen naar de stad, geven elkaar vaak een hug, maar slapen doen ze gelukkig niet bij elkaar. Ze blijft me vertellen dat het alleen maar goede vriendschap is, niets meer en niets minder, en dat ze 100% voor mij heeft gekozen, dat ik nummer 1 ben en dat was sinds ik in 'beeld' kwam. Ik heb het dus wel gezegd, dat ik me er aan stoor dat ze zo vaak met elkaar om gaat, en ook zo lichamelijk.. niet dat ik haar iets wil verbieden, maar dat ze weet dat ik er mee zit. Ze heeft beloofd er rekening mee te houden, en ze heeft me daarna nog een keertje er van overtuigd dat ik de enige ben. Maar de situatie is voor ons allebei niet perfect: ik voel me aan de ene kant schuldig omdat 't net lijkt of ik het jaloerse vriendje ben, terwijl ik aan de andere kant het niet fijn vind de gedachte dat zij zoveel met elkaar omgaan. Voor haar is het niet fijn omdat zij van zichzelf weet (daar ben ook ik van overtuigd) dat het puur vriendschap is, terwijl ze zich toch voor mij inhoud. Ik kan jou als advies alleen maar meegeven om er een keertje voorzichtig over proberen te praten.. want als jij je hierdoor zo klote voelt wil je vriend er heus wel wat aan doen. (at least, mijn vriendin deed dat wel..) Succes en sterkte er in elk geval mee!!
|
Ik heb nu toch ook maar ff de rest gelezen, en ik begrijp compleet hoe jij je voelt.. zo herkenbaar...
ik kan je eigenlijk maar een tip geven: laat alles wat jij geschreven hebt hier lezen, beter dan dit kan je het denk ik niet verwoorden.. hij zal je ongetwijfeld begrijpen. misschien laat ik't ook wel aan mijn vriendin lezen, dan hoop ik dat zij mij ook beter begrijpt.. want echt, in mindere vorm heb ik precies 't zelfde..
||
Citaat:
Wat ik bedoelde is dat ik in mijn hoofd maar aanneem dat hij het snapt hoe ik het bedoel, maar dat is vaak niet zo. |
![]() |
|
![]() |
mijn vriend woont bijna 200km van me vandaan en zn ex is 1 van zn beste vriendinnen.. ach ja, elke keer kwaad worden? Hij gaat dus nog superveel met haar om en zegt het echt niet elke keer als hij haar gezien heeft of wat dan ook. Maar dat is van mijn kant uit alleen maar vertrouwen, meer kan ik niet doen toch?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
denk ut ok niet nee ![]()
||
Citaat:
Maar aangezien het toch een ex is, en dus een gevoelig punt is .. Als hij me het niet zou zeggen, achteraf dus wel, zou ik verdrietig zijn. Gewoon, omdat hij er dan niet open over was. Niet omdat ik jaloers zou zijn, ofzo.
|
mijn vriend is laatst nog met zijn ex de stad in geweest. Zijn ex is namelijk een vriendin van mij, K leerde haar pas kennen toen ik al met mijn vriend had, en toen hadden we het er zo over. Ze gingen samen een kado-tje voor mij kopen, omdat ik ziek was
![]()
|
![]() |
EEeh, jaloers? Ik zou het niet zo leuk vinden nee, maar goed... ik zou er nix van zeggen denk ik... het is niet voor nix zn ex hoor, het is uit tussen die twee! En trouwens, zijn ex is een superlieve meid, ik kan goed met haar opschieten..
Ik ben trouwens misschien wel een beetje te erg niet-jaloers, hahaha, hij mag eigenlijk alles..(behalve vreemdgaan dan) daar word ie wel eens een beetje zenuwachtig van ![]() maar ach...ik vertrouw hem gewoon
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vraag, advies gevraagd. Afwezig | 61 | 15-09-2006 18:49 | |
Films, TV & Radio |
Meiden van de Wit Delicate | 84 | 24-05-2005 18:46 | |
Seksualiteit |
Meide: lekkere kontjes?? dipshit | 51 | 12-03-2004 09:57 | |
Seksualiteit |
Steeds vroeger seks? Mystique | 76 | 23-08-2002 13:29 | |
Lifestyle |
Jaa tis weer zomer.. wat draag jij op het strand???!!! ZHAzha | 79 | 24-07-2002 00:41 |