Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 14:02
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
zou jij jaloers zijn als je vriend naar de stad ging met zijn ex????
zonder dat ie het tege jou gezegt hebt
vind je dat je vriend dit kan make in een relatie?

ik dus wel want het is me gister overkomen ,krijg je flinke ruzies van

Laatst gewijzigd op 06-04-2002 om 14:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 14:09
friesin
friesin is offline
dan zou ik heeeeeeeeeel jaloers zijn, en super kwaad
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 14:10
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
zet ok ff neer waarom a u b
Oud 06-04-2002, 14:54
Piccola
Piccola is offline
Als mijn vriend met zijn ex naar de stad gaat zonder het mij te zeggen word ik wel boos ja! Simpelweg omdat ik haar een zeer lange tijd als een bedreiging heb gezien dus als die 2 lekker samen iets gaan doen zonder het mij te vertellen dan word ik gewoon super onzeker! Maar aangezien mijn vriend zijn ex nu haat zal dit niet gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:02
miro
miro is offline
Hij moet zelf weten als ie met zn ex naar de stad gaat, maar dat zou hij mij dan wel moeten vertellen. Het is natuurlijk niet leuk maar als je vertrouwen hebt in iemand moet het kunnen. Gaat hij echter stiekem met zijn ex naar de stad, dan zou ik superpissed zijn, dan zou ik argwaan krijgen en hem minder vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:49
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Als mijn vriend met zijn ex naar de stad gaat zonder het mij te zeggen word ik wel boos ja! Simpelweg omdat ik haar een zeer lange tijd als een bedreiging heb gezien dus als die 2 lekker samen iets gaan doen zonder het mij te vertellen dan word ik gewoon super onzeker! Maar aangezien mijn vriend zijn ex nu haat zal dit niet gebeuren!

dat hebt ik dus ok,maar mijn vriend haat zijn ex nog niet
Oud 06-04-2002, 16:02
Verwijderd
Ik heb het "probleem" dat mijn vriend supergoed met zijn ex'en om kan gaan.
Hij blijft zelfs nog wel eens bij der slapen of andersom...
En hij gaat met der naar de stad en ook nog eens heel close enzo, met arm eromheen enzo..

Ik kreeg vanochtend ook opeens een smsje dat ie niet was uitgeweest gisteravond maar dat zijn ex is blijven slapen

Wat moet ik daar van denken? Nou dat weet ik dus eigenlijk niet.
Afgelopen keer dat hij bij zijn ex bleef slapen hebben we er een gesprek over gehad. Hij heeft namelijk tegen me gezegd dat "het oude gevoel" er nog steeds zit bij hem en dat geeft me echt een heel moeilijk gevoel...

Ik vind het al zo erg dat ik zo jaloers op haar ben. Zij heeft hem anderhalf jaar gehad en ik heb nog steeds het gevoel dat hij iets in mij mist dat ie in haar wel vond ofzo..

En ik kan er niet tegen dat ie ondanks dat oude gevoel, nog steeds zo close met haar omgaat. Zij bleef dus bij hem pitten en ik weet niet eens of het met z'n tweeën in één bed was

Nahja... kweenie, ik zit er wel mee... gewoon omdat ik bepaalde dingen ook niet aan hem durf te vragen, omdat ik bang ben voor het antwoord.

En ik kan ook niet van hem vragen of ie afstand wil nemen van zijn ex.. En dan vooral omdat ie zegmaar "geestelijk" niet meer met haar wil, en omdat hij mij al twintig keer heeft gezegd dat ie voor mij kiest...

Maar de laatste tijd zien ze elkaar steeds vaker en ik ben heel bang dat ie weer heel veel voor der gaat voelen en dat ik hem dan kwijt raak aan haar.
Ik zie der als bedreiging.. Als concurrent.
Maar ik wil ook niet teveel gaan zeuren..

Mijn fout is ook dat ik al meteen allemaal beelden (letterlijk!) in mijn hoofd krijg van wat er allemaal gebeurd kan zijn, ook al maak ik mezelf daar alleen maar gek mee...

Nahja ik kan nog zo lang doorgaan...maja
ik zit heel erg met zijn ex...en alleen omdat hij het gevoel nog heeft,.. Als ie met zekerheid kon zeggen dat er ECHT NIETS meer zit...dan is het voor mij al stuk makkelijker...

Maja...
Nahja...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:18
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
meid dat je dat nog vol houd, je maakt alleen jezelf kapot
maar goed zeg ut tege um anders hou je alleen jezelf voor de gek
sta der van te kijke dat je ut gewoon toelaat
Oud 06-04-2002, 16:29
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
En hij gaat met der naar de stad en ook nog eens heel close enzo, met arm eromheen enzo..

Ik kreeg vanochtend ook opeens een smsje dat ie niet was uitgeweest gisteravond maar dat zijn ex is blijven slapen

Wat moet ik daar van denken? Nou dat weet ik dus eigenlijk niet.
Afgelopen keer dat hij bij zijn ex bleef slapen hebben we er een gesprek over gehad. Hij heeft namelijk tegen me gezegd dat "het oude gevoel" er nog steeds zit bij hem en dat geeft me echt een heel moeilijk gevoel...

Ik vind het al zo erg dat ik zo jaloers op haar ben. Zij heeft hem anderhalf jaar gehad en ik heb nog steeds het gevoel dat hij iets in mij mist dat ie in haar wel vond ofzo..

En ik kan er niet tegen dat ie ondanks dat oude gevoel, nog steeds zo close met haar omgaat. Zij bleef dus bij hem pitten en ik weet niet eens of het met z'n tweeën in één bed was

Nahja... kweenie, ik zit er wel mee... gewoon omdat ik bepaalde dingen ook niet aan hem durf te vragen, omdat ik bang ben voor het antwoord.

En ik kan ook niet van hem vragen of ie afstand wil nemen van zijn ex.. En dan vooral omdat ie zegmaar "geestelijk" niet meer met haar wil, en omdat hij mij al twintig keer heeft gezegd dat ie voor mij kiest...

Maar de laatste tijd zien ze elkaar steeds vaker en ik ben heel bang dat ie weer heel veel voor der gaat voelen en dat ik hem dan kwijt raak aan haar.
Ik zie der als bedreiging.. Als concurrent.
Maar ik wil ook niet teveel gaan zeuren..

Mijn fout is ook dat ik al meteen allemaal beelden (letterlijk!) in mijn hoofd krijg van wat er allemaal gebeurd kan zijn, ook al maak ik mezelf daar alleen maar gek mee...

Nahja ik kan nog zo lang doorgaan...maja
ik zit heel erg met zijn ex...en alleen omdat hij het gevoel nog heeft,.. Als ie met zekerheid kon zeggen dat er ECHT NIETS meer zit...dan is het voor mij al stuk makkelijker...

Maja...
Nahja...
hier zou ik dus echt niet tegenkunnen. Ik zou kapot gaan van jaloezie en onzekerheid. Vind het goed van je dat jij er wel tegenkunt. succes ermee.
Oud 06-04-2002, 16:37
eden6
eden6 is offline
Mijn vriend heeft 10 maanden een vriendin gehad, das nu ruim een half jaar uit maar ze gaan nog steeds als vrienden met elkaar om en werken bij hetzelfde bedrijf. Ik ken zijn ex vaag (is een kennis van me zeg maar).

Mijn vriend spreekt soms met dr af, dan gaan ze naar de stad of zit hij bij haar thuis (of andersom). Daar liegt hij verder niet over ofzo. Ik vertrouw hem voor 100% maar het zit met toch niet altijd even lekker.

Hoe dan ook... ik ga hem echt niet verbieden met wie hij wel en niet mag omgaan. Zijn ex heeft een nieuwe vriend en hij is nu met mij. Als ik me in hem vergis merk ik dat snel genoeg...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:40
Verwijderd
Citaat:
GUANO APES!! schreef:
meid dat je dat nog vol houd, je maakt alleen jezelf kapot
maar goed zeg ut tege um anders hou je alleen jezelf voor de gek
sta der van te kijke dat je ut gewoon toelaat
Ik moet wel, ik hou gigantisch veel van hem. En ik vertrouw hem ook harstikke erg! Het gaat ook niet om vertrouwen. Want als hij verliefd wordt op iemand anders (op zijn ex..) dan kan hij daar niets aan doen, dat heeft verder niets met vertrouwen te maken..

Maar als hij zo veel met haar om blijft gaan, ben ik zo bang dat zoiets gaat gebeuren. En dat is mijn hele probleem.
Hij heeft het eerlijk tegen me gezegd dat zijn "oude gevoel" er nog zit, als ie haar ziet. En ik ben blij dat ie eerlijk is geweest.

En ik kan hem ook niet vragen/eisen dat ie zijn ex niet meer ziet.. Dat KAN gewoon niet. En dat WIL ik ook helemaal niet...

Maar als ik het bij elkaar op ga tellen;

-hij heeft het oude gevoel nog
-hij gaat (weer) heel veel met haar om

Kan ik die gedachten niet uit mijn hoofd krijgen...

Maar ik ga hier ook niet meer met hem over praten, want dan doe ik hem alleen maar pijn, en dan lijk ik wel zo'n zeurderig, jaloers, bezittelijk kind..

Ik eis hem niets en ik vraag hem niets, omdat ik vind dat het niet kan, en omdat ik zou willen dat ik het niet wilde vragen (snapje)
Omdat ik bang ben dat hij daarom boos wordt, omdat ie denkt dat ik hem niet vertrouw... Of omdat ie misschien denkt dat ik zeur...
Maar van binnen sloopt het me wel.. Niet iedere dag... Maar net als ik er zegmaar weer vanaf ben, krijg ik een smsje met "Daantje is bij me blijven pitten", en dan slaat mijn hele gevoel meteen weer om.
En dat is niet zijn schuld, maar dat komt dus doordat ik meteen die "beelden" krijg, en me vreselijke scenario's in mijn hoofd haal. Het ergste is, dat ik gewoon weet dat het zou kunnen gebeuren

En ik wil gewoon een keer horen dat ie meer van mij houdt dan van haar (heeft gehouden).
Of dat ie gelukkiger is bij mij, dan bij haar.
En dat ie ZEKER weet dat zij geen kans meer bij hem maakt.
Ik wil gewoon van hem horen dat ie mij belangrijker vindt, en dat ie zielsveel van me houdt en dat ie me echt nooit kwijt wil... En dat ie me die zekerheid kan geven...

Maar zoals ik net al zei: ik KAN/DURF (en wil) dit niet aan hem eisen..
a) omdat ik bang ben voor zijn reactie
b) omdat ik bang ben dat ie me zeurderig gaat vinden en dat het daarom fout gaat
c) omdat ik mezelf het recht niet geef om zoiets te eisen... Terwijl ik natuurlijk wel 50% van de relatie ben (zei goede vriend van me vanmiddag tegen me en het klopt eigenlijk wel..maartoch)

ik zit hier heel erg mee. Maar ik vertel het hem liever niet. Ik wil hem geen pijn doen en niet ermee lastig vallen.
Ik hoop alleen zo gigantish hard dat ik het fout heb, en dat ik alleen maar angst heb... wat niet gegrond is...

Ik durf hem gewoon niet om bevestiging te vragen

Nja..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:

hier zou ik dus echt niet tegenkunnen. Ik zou kapot gaan van jaloezie en onzekerheid. Vind het goed van je dat jij er wel tegenkunt. succes ermee.
Dat ga ik ook meestal wel, vooral 's avonds. Of als ik hem een tijdje neit heb gesproken. Of als het op een moment is dat hij bij haar is ofzo...

Maar meestal als ik met hem praat krijg ik weer dat hele liefde gevoel terug, en dan vergeet ik het hele kutgevoel...

En daarbij wil ik het moment nooit verpesten, dus ik begin er heel moeilijk over... Ik heb het idee dat hij het gewoon niet fijn vindt om hierover te praten, maar ik heb het gevoel dat het onderwerp tussen ons twee nog niet goed "uitgepraat" is...zegmaar

Maar ik offer mezelf graag op voor de relatie. ALs de relatie verder goed gaat, heb ik geen zin om dat te verpesten, dus hou ik mijn gevoel wel bij me... En ik wil hem geen pijn doen..

Ik hou vol omdat ik weet dat ie van me houdt En omdat ik hem honderd procent vertrouw. En omdat ik altijd wel kan janken van geluk als ik hem weer zie, en hem vast kan pakken. En altijd als ik in die mooie ogen van hem kijk, dan zie ik dat ik me nergens druk om hoef te maken...

Maar het is dus nie zo dat het me de godganse tijd dwarszit... Normaal gesproken denk ik neit aan zijn ex...want zolang ie niet bij der is zou er niet eens iets kunnen gebeuren...
Maar als ik dan merk dat ie der steeds vaker ziet enzo...

mjah..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:47
Verwijderd
En ik vraag me ook serieus af of het echt nodig is, om me zo druk te maken, want volgens mij is hij zichzelf van geen kwaad bewust

Hij heeft namelijk verder niets met dit kutgevoel te maken, ik veroorzaak het zelf...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:50
Amidala
Amidala is offline
Dat hangt helemaal af van hoe ze uit elkaar zijn gegaan.
Als ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan en ze nu opeens weer gezellie met z'n tweenen de stad in gaan zou ik toch even wat vraagtekentjes hebben.
Maar als ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan, en altijd goed contact hebben gehouden zou ik er niet zoveel moeite mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:25
Verwijderd
ja ik zou behoorlijk jaloers zijn!! maar ja ben ik nogal snel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 08:45
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
'''''''''''''''''''''''''''''upzzzzzeeeeee''''''''''''''''''''
Oud 07-04-2002, 09:14
Gup
Gup is offline
Euhm, ik heb hier nogal dubbele gevoelens bij...

Omdat ten eerste mijn ex vriend nog steeds mijn beste vriend is en ik hem eigenlijk nooit meer zie omdat zijn vriendin dit niet leuk vindt. Ik zou dolgraag een keer met hem de stad in gaan, maar zij zou absoluut flippuh en ik wil geen ruzie tussen die twee veroorzaken. Zijn nieuwe vriendin mag mij trouwens zowiezo niet, dus is het voor haar ook maar een kleine moeite om mij zwart te maken bij mijn ex-vriend...
Maarja, ik denk inderdaad dat ze mij als een bedreiging ziet, want mijn exvriend is nadat ik het uitmaakte nog héél erg lang gek op mij geweest....

Ten tweede zou ik het zelf denk ik inderdaad ook niet zo fijn vinden als mijn vriend met zijn ex-vriendin de stad in zou gaan. Alleen ben ik zijn ex vriendin (we hebben nu iets voor de 2e keer) en heeft hij daarvoor nog geen serieuse relatie gehad. Dus euhm, nahja, ik hoef hier dus niet bang voor te zijn, maar ik weet ook niet of ik het wel zo fijn zou vinden..... Daarom ga ik ook niet meer met mijn ex vriend de stad in, om zijn vriendin niet kwaad te krijgen... Maar daarom mis ik dat nog wel...

Kusje Gup
Oud 07-04-2002, 10:33
highlight
highlight is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Als mijn vriend met zijn ex naar de stad gaat zonder het mij te zeggen word ik wel boos ja! Simpelweg omdat ik haar een zeer lange tijd als een bedreiging heb gezien dus als die 2 lekker samen iets gaan doen zonder het mij te vertellen dan word ik gewoon super onzeker!
mijn woorden....
Oud 07-04-2002, 14:08
lake bodom
lake bodom is offline
hij moet zelf weten wwat ie doet vind ik...
je moet je nooit teveel aan iemand gaan hechten... gewoon beetje vrijlaten
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*lang verhaal*

Meid, hoe hou je het vol?!? Ik zou hier dus compleet gek van worden. Ik ben opzich al vrij snel onzeker en jaloers, maar als mijn vriend zelfs nog bij zijn ex zou slapen!!! My god, dat zou ik niet overleven! En als 'het oude gevoel' er dan ook nog eens is... Zou je niet nog eens goed met praten over dit onderwerp?! Omdat je zelf ook al zei dat je het gevoel hebt dat jullie toch nog niet helemaal uitgesproken zijn over dit. Kan me echt heel erg goed voorstellen dat je haar als een concurrent ziet! Maar om je mond hier verder over te houden, omdat je bang bent dat ie je een zeur vindt en dat hij denkt dat jij hem niet vertrouwd.. Sorry, maar das ook niet goed hoor. Je moet nooit iets voor je houden als je ergens mee zit ofzo, daar heb je alleen maar jezelf mee en hij zal het toch wel merken uiteindelijk! Stort gewoon je hart bij hem uit als je weer dat kutgevoel hebt als zij daar is/was! Dat begrijpt ie heus wel en hij vindt je dan echt geen zeur. Het is alleen maar begrijpelijk dat je het moeilijk vindt! Je kan hem inderdaad nix verbieden, maar erover praten kan altijd. Ik zit me nu al voor te stellen wat ik zou doen als ik een sms kreeg met "Ylke is hier blijven pitten!" Ieeeeh! Ik zou het, volgens mij, niet eens normaal vinden dat die 2 nog bij elkaar willen slapen! Waarom? Het is toch uit? Moet dat dan nog zo nodig? Dat ze samen leuke dingen doen, nah okeej, das best. Maar kan ieder daarna niet gewoon naar zijn/haar eigen huis?!

Nou, heel veel suc6 ermee... En niet je mond houden hoor!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:55
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
zeker wel!!

*aarrgg*
Oud 07-04-2002, 17:56
Verwijderd
Ik zou dat echt niet leuk vinden!!
Ten 1e omdat hij het mij dan niet zou vertellen dus doet hij het eigenlijk stiekem...
Ten 2e....Ik zou heel erg jaloers zijn.....Tja dat heeft iedereen denk ik wel...
En Ten 3e....Ik zou heel boos op hem worden....En waarom zou hij uitgerekend met haar iets leuks doen....Dat kan dan ook met mij
En als hij het me gewoon eerlijk zou vertellen dan zou ik het denk ik wel goed vinden....
Maar zou ik me niet lekker voelen als hun met z'n tweetjes lekker uitgaan....
En ik alleen maar thuis mezelf op zit te vreten!!
Maar ik hoop niet dat mijn vriend hier mee zou komen

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 06:13
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
vraag me af wat de jongens hier zelf van denke
Oud 08-04-2002, 11:08
Iotje
Iotje is offline
Ik zou vet jaloers zijn en.
Oud 08-04-2002, 11:32
@pie
@pie is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*moeluke situatie.. of niet?*
ik vind het bijna schandalig dat ie je zo behandeld.. alsof je 2e keus bent.. nou ken ik natuurlijk niet de hele situatie, maar als je er niet over praat of nergens naar vraagt, dan word je nog niks wijzer..

ik zou m op zn minst in zn gezicht zeggen dat je je er niet goed bij voelt, en dat je graag hebt dat ie wat meer tijd bij jou zit, en wat minder tijd bij 'daantje'...

wat je beschrijft maakt ook iets duidelijk wat wel vaker gebeurt: je offert je op voor je relatie... dan ben je dus voorbij de realiteit gestapt, en ben je m aan het aanbidden.. als hij dat weet, kan ie daar gebruik van maken (de vrijheden die je m geeft benut ie ook ten volste).. kom es wat vaker voor jezelf op, stel es eisen.. als het daarom 'mis' zou gaan heb je misschien een lieve maar ook n erg bekrompen jongen aan je haak zitten..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
GUANO APES!! schreef:
vraag me af wat de jongens hier zelf van denke
Ik ook eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:

ik vind het bijna schandalig dat ie je zo behandeld.. alsof je 2e keus bent.. nou ken ik natuurlijk niet de hele situatie, maar als je er niet over praat of nergens naar vraagt, dan word je nog niks wijzer..

ik zou m op zn minst in zn gezicht zeggen dat je je er niet goed bij voelt, en dat je graag hebt dat ie wat meer tijd bij jou zit, en wat minder tijd bij 'daantje'...

wat je beschrijft maakt ook iets duidelijk wat wel vaker gebeurt: je offert je op voor je relatie... dan ben je dus voorbij de realiteit gestapt, en ben je m aan het aanbidden.. als hij dat weet, kan ie daar gebruik van maken (de vrijheden die je m geeft benut ie ook ten volste).. kom es wat vaker voor jezelf op, stel es eisen.. als het daarom 'mis' zou gaan heb je misschien een lieve maar ook n erg bekrompen jongen aan je haak zitten..
Moeilijke situatie? Dat zeker, voor mij wel, ook al is het al een stuk beter nu hoor

Het is neit zo dat ie meer tijd bij haar is dan bij mij hoor, hij ziet haar als het goed is niet iedere dag

Ik vind het zegmaar alleen jammer dat ie nog steeds met haar in één bed slaapt. Kvind het niet erg dat ze bij elkaar blijven slapen, dat moet toch kunnen? Zoals vrienden dat ook wel eens doen.. Maar bij elkaar in bed..? Nahja hier heb ik dus problemen mee, naja ik vind het naar laten we maar zeggen, maar ik kan en ga hem dat niet verbieden.

Voor de rest, en dat heb ik mezelf duidelijk gemaakt, ben ik eigenlijk alleen maar bang dat ie weer wat voor der gaat voelen, omdat ie haar weer zoveel gaat zien. Maargoed, dat kan met iedereen gebeuren.. Ik ben alleen bang dat het met haar sneller gebeurd, omdat "de lichamelijke reactie" er nog wel is tussen hun... Daar ben ik gewoon bang voor..

Kben gewoon bang om hem kwijt te raken.. Maar daar kan hij denk ik weinig van doen. Aan de ene kant wil ik dat hij niet meer met haar in één bed slaapt. Maar als ie het echt wil, doet ie het toch wel.. Aan de andere kant ga/wil/kan ik hem dat niet verbieden want ik wil hem niets opleggen...

Nahja misschien doe ik moeilijk, misschien zeur ik, en misschien ben ik te opofferingsgezind, maar ik wil gewoon de relatie niet laten verpesten door haar, punt.

En ik weet dat ie voor mij kiest En dat ie van me houdt En daar gaat het mij om!
En ik vertrouw hem dus echt wel, tis alleen die angst hè?

Maar misschien ga ik wennen aan het idee
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 12:20
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
nou sowwy maar als me vriend bij me ex ok nog ging slape vind ik ok niet normaal naja ik ken dat gewoon niet hebbe
Oud 08-04-2002, 12:45
the exploding boy
the exploding boy is offline
Als hij ineens met z'n ex naar de stad zou gaan zonder te zeggen zou ik ook wat minder blij zijn. Eigenlijk een beetje tegenstrijdig, want ik doe ook nog bijna alles met mijn ex en dan neem ik maar aan dat m'n vriend het begrijpt,terwijl als het andersom zou zijn ik wel vaak wordt, maar ja, dat is op zich logisch, want ik weet zelf hoe ik denk en of ik er iets mee bedoel, iets wat je bij anderen niet altijd doorhebt of snapt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:22
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

<knip - knip>

Maja...
Nahja...
Darkie... Ik zou dit nooit accepteren! Waarom niet...

Hij heeft verkering met jou, heeft dus om (gegronde) redenen voor jouw gekozen.
Vraag hem, recht op de man af waarom hij dit doet...
Jij hebt verkering met hem. Zeg gewoon wat je er van vind. Als hij van je houd, dingen voor je over heeft, dan accepteerd hij dat als het goed is. Hij moet wel een keuze maken.

Zulk soort dingen lijken mij zowiezo al raar, ik zou het niet in mn hoofd halen in eder geval.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:24
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Als hij ineens met z'n ex naar de stad zou gaan zonder te zeggen zou ik ook wat minder blij zijn. Eigenlijk een beetje tegenstrijdig, want ik doe ook nog bijna alles met mijn ex en dan neem ik maar aan dat m'n vriend het begrijpt,terwijl als het andersom zou zijn ik wel vaak wordt, maar ja, dat is op zich logisch, want ik weet zelf hoe ik denk en of ik er iets mee bedoel, iets wat je bij anderen niet altijd doorhebt of snapt.
Heb jij het er ook over met je vriend!? Hoe zou hij het anders moeten snappen

Veel mensen denken geloof ik dat hun vriend/vriendin gedachten kan lezen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou dit ABSOLUUT niet pikken!!! Maja, als het met 'die ene' ex was...dan wilde ik wel mee want zij is erg yummie...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:58
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

verhaal nummer 1
ik heb eigenlijk alleen maar je eerste verhaaltje gelezen, maar ik heb dus ongeveer hetzelfde probleem, alleen dan wat minder 'erg allemaal.
Mijn vriendin heeft bijna een jaar achter een jongen aan gelopen, die nu dus haar beste 'male' vriend is.. ook zij gaan heel close met elkaar om, zien elkaar elke dag op school, gaan samen naar de stad, geven elkaar vaak een hug, maar slapen doen ze gelukkig niet bij elkaar.
Ze blijft me vertellen dat het alleen maar goede vriendschap is, niets meer en niets minder, en dat ze 100% voor mij heeft gekozen, dat ik nummer 1 ben en dat was sinds ik in 'beeld' kwam.
Ik heb het dus wel gezegd, dat ik me er aan stoor dat ze zo vaak met elkaar om gaat, en ook zo lichamelijk.. niet dat ik haar iets wil verbieden, maar dat ze weet dat ik er mee zit.
Ze heeft beloofd er rekening mee te houden, en ze heeft me daarna nog een keertje er van overtuigd dat ik de enige ben.
Maar de situatie is voor ons allebei niet perfect: ik voel me aan de ene kant schuldig omdat 't net lijkt of ik het jaloerse vriendje ben, terwijl ik aan de andere kant het niet fijn vind de gedachte dat zij zoveel met elkaar omgaan. Voor haar is het niet fijn omdat zij van zichzelf weet (daar ben ook ik van overtuigd) dat het puur vriendschap is, terwijl ze zich toch voor mij inhoud.

Ik kan jou als advies alleen maar meegeven om er een keertje voorzichtig over proberen te praten.. want als jij je hierdoor zo klote voelt wil je vriend er heus wel wat aan doen. (at least, mijn vriendin deed dat wel..)
Succes en sterkte er in elk geval mee!!
Oud 08-04-2002, 14:05
T-beertje
T-beertje is offline
Ik heb nu toch ook maar ff de rest gelezen, en ik begrijp compleet hoe jij je voelt.. zo herkenbaar...
ik kan je eigenlijk maar een tip geven: laat alles wat jij geschreven hebt hier lezen, beter dan dit kan je het denk ik niet verwoorden.. hij zal je ongetwijfeld begrijpen.
misschien laat ik't ook wel aan mijn vriendin lezen, dan hoop ik dat zij mij ook beter begrijpt.. want echt, in mindere vorm heb ik precies 't zelfde..
Oud 08-04-2002, 15:24
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:

Heb jij het er ook over met je vriend!? Hoe zou hij het anders moeten snappen

Veel mensen denken geloof ik dat hun vriend/vriendin gedachten kan lezen
Tuurlijk, ik probeerde het uit te leggen. Ik heb niet voor niks met hem. Als ik mijn ex leuker vond zou ik wel of naar hem teruggaan of single blijven.
Wat ik bedoelde is dat ik in mijn hoofd maar aanneem dat hij het snapt hoe ik het bedoel, maar dat is vaak niet zo.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:29
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben best wel jaloers maar ik vind dat je elkaar in een relatie moet kunnen vertrouwen dus nee, zou het niet erg vinden
Oud 08-04-2002, 16:53
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Ik ben best wel jaloers maar ik vind dat je elkaar in een relatie moet kunnen vertrouwen dus nee, zou het niet erg vinden

ook niet als ie ut niet tege je zegt?
Oud 08-04-2002, 19:11
tupac_4evah
tupac_4evah is offline
ik zo super jaloers worden en flink op me vriend zitten te fitten
Oud 08-04-2002, 19:35
Zarya
Zarya is offline
Ik zou het niet zo erg hebben gevonden als hij het tegen me had gezegt voor die tijd. Maar zoals wat jij zegt hij het niet heb gezegt tegen je zou ik hem slaan. en hard ook!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:03
iebke*
iebke* is offline
ie pé !! 'k zou mega kwaad zijn op hem !!! da hem mé zijn ex na de stad zou gaan OK ma hij zou het me wel moge vragen !
Oud 08-04-2002, 20:34
heavinly
heavinly is offline
mijn vriend woont bijna 200km van me vandaan en zn ex is 1 van zn beste vriendinnen.. ach ja, elke keer kwaad worden? Hij gaat dus nog superveel met haar om en zegt het echt niet elke keer als hij haar gezien heeft of wat dan ook. Maar dat is van mijn kant uit alleen maar vertrouwen, meer kan ik niet doen toch?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 11:34
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
heavinly schreef:
mijn vriend woont bijna 200km van me vandaan en zn ex is 1 van zn beste vriendinnen.. ach ja, elke keer kwaad worden? Hij gaat dus nog superveel met haar om en zegt het echt niet elke keer als hij haar gezien heeft of wat dan ook. Maar dat is van mijn kant uit alleen maar vertrouwen, meer kan ik niet doen toch?

denk ut ok niet nee
Oud 09-04-2002, 14:17
dushi_angel
dushi_angel is offline
je mag denk ik best met je ex naar de stad gaan maar dan wel als ie dat tegen jou zegt. het is wel naaien als ie zomaar gaat zonder het tegen jou zegt en da hoef je ook niet te pikken. hij hoeft niet alles te zeggen maar als ie dit niet zegt dan is da echt naaien
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:09
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
GUANO APES!! schreef:
zou jij jaloers zijn als je vriend naar de stad ging met zijn ex????
zonder dat ie het tege jou gezegt hebt
vind je dat je vriend dit kan make in een relatie?

ik dus wel want het is me gister overkomen ,krijg je flinke ruzies van
Mijn vriend zou zoiets niet zo snel doen, denk ik. Van mij mag hij gerust met zijn ex naar de stad, als hij dat graag wil.

Maar aangezien het toch een ex is, en dus een gevoelig punt is .. Als hij me het niet zou zeggen, achteraf dus wel, zou ik verdrietig zijn. Gewoon, omdat hij er dan niet open over was. Niet omdat ik jaloers zou zijn, ofzo.
Oud 12-04-2002, 15:02
aguila
aguila is offline
Ik zou het niet echt vertrouwen als het zijn ex is. En zeker niet als ie het niet eens zegt.....
Oud 12-04-2002, 17:55
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik zou het toch niet willen,zeker niet als hij het niet eerst aan mij vraagt,als ze niet alleen waren,ok,maar anders...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:50
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
aguila schreef:
Ik zou het niet echt vertrouwen als het zijn ex is. En zeker niet als ie het niet eens zegt.....
je ziet ut dus ok als een bedreiging
Oud 13-04-2002, 14:15
sunflouwer
sunflouwer is offline
mijn vriend is laatst nog met zijn ex de stad in geweest. Zijn ex is namelijk een vriendin van mij, K leerde haar pas kennen toen ik al met mijn vriend had, en toen hadden we het er zo over. Ze gingen samen een kado-tje voor mij kopen, omdat ik ziek was lief he
Oud 13-04-2002, 15:14
Janicha
Janicha is offline
EEeh, jaloers? Ik zou het niet zo leuk vinden nee, maar goed... ik zou er nix van zeggen denk ik... het is niet voor nix zn ex hoor, het is uit tussen die twee! En trouwens, zijn ex is een superlieve meid, ik kan goed met haar opschieten..

Ik ben trouwens misschien wel een beetje te erg niet-jaloers, hahaha, hij mag eigenlijk alles..(behalve vreemdgaan dan) daar word ie wel eens een beetje zenuwachtig van
maar ach...ik vertrouw hem gewoon
Oud 14-04-2002, 04:29
Verwijderd
Ja, ik zou jaloers zijn.
Ik zou kwaad worden als hij het achteraf (of helemaal niet) vertelde.
Je kan best met je ex naar de stad gaan, maar wees er eerlijk over en zeg het gewoon anders gaat de ander rare dingen denken als hij/zij erachter komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten