Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom ik niet kom: 1. geen zin 2. moe 3. zin om lekker thuis te zitten 4. ik heb net een week een nieuwe kat 5. tis koud buiten 6. tis warm binnen 7. 'k ben een beetje ziekig 8. morgen een lange schooldag, dus nu lekker uitrusten 9. net tentamenweek achter de rug 10. euh...ik weet geen 10...owja, moet opruimen 11. m'n ouders komen langs 12. m'n zusje gaat verven in d'r huis, misschien ff helpen Genoeg? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Naja, ben redelijk onhandig.. Kan niet knutselen, in elkaar zetten ed. Ga volgende week verhuizen, was al een maandje bezig met mn kamer ![]() Heb een paar keer per ongeluk in mn vinger gezaagd *auw*, en toen ik mn deur er weer in moest zetten viel die om toen ik m open deed :\ ![]() Mja, voor de rest valt het wel mee denk ik ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik snij ook nogal vaak in me vingers.. Pas weer in me duim.. Owja; vorige week gooide ik in me enthousiasme (had net een stageplek gekregen) de deur open, blijf ik hangen met me duim aan een stuk ijzer in de deurpost.. Lekker bloeden als een rund ![]() En ik ben twee keer vast blijven zitten in een brievenbus.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
AXEL11 SCHIET EENS OP MET HOI#1849 bloodyb | 501 | 06-03-2016 18:40 | |
De Kantine |
Allure doe eens een foto per pm versaaien! #1160 Verwijderd | 500 | 11-10-2010 22:04 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Flora & Fauna |
Letten jullie bij alles wat je koopt op keurmerken ed? Bewust van het mileu?? Verwijderd | 9 | 23-09-2002 03:01 |