Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
forummers gezoend...mkay maar heb slechts 1 forumvriendje gehad en die heb ik overigens nog steeds...
|
![]() |
Haha 'forumslet'... prachtig woord. Net als 'forumtijger'.
Optima wint met enorme voorsprong op de anderen beide titels. Zij, immers, een verschrikkelijke makke doos in 't echt is. Nouja goed, zelf maar 1 keer gezien. Maar gezien de smaak van Mickeal belabberd is en ik Krijn op z'n woord vertrouw... En ja dat zij hier gaat zeggen dat Mickeal een lange vergissing is.. oei hoerrrrrrr ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
1: makke doos: ab-so-luut niet, ik heb in mijn gehele leven slechts met 4 jongens gekust inclusief waarmee ik een vaste relatie had. dat kun je NIET zeggen van de sletten die zich ieder weekend wel 10 keer vergrijpen in de kroeg 2 Krijn heeft auw omdat hij door mijn beste vriendin is afgewezen 3 4,5 maand, en dat is lang, dus we zouden ( haast onwaarschijnlijk maargoed) misschien wel een leuke tijd hebben gehad, ...ik leuker dan hij ![]()
|
|