Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kna op mijn rekening niet rood staan, maar als het wel zou kunnen zou ik ervoor zorgen dat het niet zou gebeuren, ik zou gewoon zorgen dat ik genoeg geld heb. en als ik ergens geen geld voor heb, naja dan koop ik het niet. mja het kan natuurlijk ook dat je rood staat doordat je een rekening moest betalen, mja dan had je maar genoeg geld moeten hebben ofso, dus ik zou gewoon zorgen dat ik genoeg geld had.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou het altijd rond dat bedrag, maar red het gewoon nčt niet dat af te lossen. ![]() En ja, problemen heb ik er zeker mee. In de grote vakantie dit jaar wil ik het echt wegwerken... dan maar geen vakantie. |
![]() |
|
Ik sta niet rood, maar heb wel ineens een schuld omdat de IBG niet NA-DENKT!
Ik sta nog steeds bij het IBG onder hogeschool leiden, terwijl ik in delft studeer (is al 4 maanden geleden door ons gewijzigt..).. En nu heb ik stufi gehad, maar omdat ik volgens hun gegevens niet studeer (want hogeschool leiden ként me niet eens) sta ik schuld.. Hoe vermoeiend!!!!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Wie staat er hier rood?
Schuld bij mijn ouders, niet bij de bank. En hoeveel? 700 euro. En hebben we hier problemen mee? Vervelend, maar weinig aan te doen momenteel. En wat gaan we daaraan doen? Zuinig zijn en proberen wat bij te verdienen. ![]()
|
Ik heb nog nooit rood gestaan (
![]()
||
![]() |
Citaat:
3€ is nog steeds groen eh ![]() Jah we hebben hier problemen mee, want ik probeer te sparen...Ok al lukt het niet ![]() We gaan nog harder ons best doen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
ABN AMRO rood staan jusman | 11 | 24-02-2010 13:35 | |
Werk, Geld & Recht |
bij de frieslandbank in het rood staan? cientje4 | 4 | 31-01-2010 21:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe kan ik rood staan? LXSM | 22 | 20-10-2008 08:17 | |