Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik werk bij de MAc Donalds! erg leuk! wordt vaak erg afgerkraakt, maar ik werk er nu 2,5 jaar ofzow en zou het voor geen goud willen missen! Tis onwijs gezellig, maar je moet niet TE verlegen zijn als je er komt werken, want dan laat je je behandelen als vee ofzow.....zo zijn ze wel in het begin! maar er gewoon tegen ingaan helpt!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
werk bij de AH (supermarkt dus) verdiend nie heel super(3 euro als je begint) maar wel heel gezellig. Wel goede secundaire voorwaarde. ADV en vakantie uren etc. kans op promotie ben Verkloper 2 en verdien 3,62
![]() we hotren natuurlijk graag als je ergens werkt hebt gevonden GRTZ ivo |
![]() |
|
ik werk in een bakkerij...erg grappig, best wel afwisselend, en ach ik doe eens wat nuttigs...
winkels zoeken overigens een hoop mensen, maar wienig willen geoof ik in een winkel staan...scholieren van tegenwoordig stellen veel te hoge eisen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ga volgende week gelukkig soliciteren bij Center parcs ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij de bakker werken is hartstikke leuk!
Het ruikt er lekker, er werken gezellige mensen en de klanten zijn doorgaans ook wel vrolijk. Het is ook niet saai ofzo, en het verdient ook niet slecht. Snap ik niet waarom er weinig scholieren willen werk (wat Secreet zegt). Mijn collega's, klasgenoten (werken er nogal wat bij een bakker ![]() ![]()
||
Citaat:
Het is heel gewoon dat iemand wil werken in de branche wil werken waar hij / zij voor geschoold wordt. Meestal is dat ook de branche waar de persoon het meeste waard is. Zelf zou ik bijvoorbeeld mijn bed niet uitkomen voor 6 Euro als mijn marktwaarde in een andere branche 12 Euro is....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Help ik zoek een baantje struggly1 | 1 | 03-02-2017 13:52 | |
Studeren |
Wat zijn kwalitatief goede HBO studies waar je gemakkelijk een baan vindt? wooper1992 | 6 | 15-06-2012 23:17 | |
Werk, Geld & Recht |
Verdomd Moeilijk een baan te Krijgen..... xero290 | 72 | 31-08-2007 11:47 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe vindt je een baan? anjali | 16 | 02-08-2005 08:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Functie-eisen van een baan Encrypted | 13 | 07-06-2004 16:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Een baantje voor een jaar lucy48 | 5 | 20-08-2003 20:56 |