Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 19:42
Krugdinho
Krugdinho is offline
mido zlatan machlas of misschien een speler als vd vaart vd gun of wamberto wie??
Oud 24-03-2002, 20:02
balk
balk is offline
Darl Douglas moet terug naar ajax niks minder dan wamberto of van der meijde
Oud 24-03-2002, 20:20
PV
PV is offline
v.d. Vaart..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:21
DaaF
DaaF is offline
Op dit moment Mido, maar geef Zlatan tijd.. die komt nog wel...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:49
Spoeleh
Spoeleh is offline
Citaat:
DaaF schreef:

Jupz... inderdeed
Oud 24-03-2002, 21:14
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
doe maar bergdolmo, heeft psv ook nog een kans op de titel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:22
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
doe maar bergdolmo, heeft psv ook nog een kans op de titel
psv wordt nog geen kampioen als de cler in de spits staat

ik weet het verder echt niet meer wie daar nou moet staan. misschien is bergdolmo nog niet eens zo'n gek idee..
Oud 25-03-2002, 10:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mido in de spits, van der Meyde op rechts en Wamberto op links. Misschien Ikedia in plaats van Van der Meyde, dat vind ik wel een leuk snel manneke Van der Vaart gewoon op het middenveld. Machlas op de reservebank en Zlatan mag oprotten
Oud 25-03-2002, 10:23
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Mido in de spits, van der Meyde op rechts en Wamberto op links. Misschien Ikedia in plaats van Van der Meyde, dat vind ik wel een leuk snel manneke Van der Vaart gewoon op het middenveld. Machlas op de reservebank en Zlatan mag oprotten
Ikedia in de plaats van v/d Meyde? Dusss...... Rare mensen, die ajax supporters V/D Meyde in topvorm en dan wilt ie hem op de bank
Oud 25-03-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Doe dan liever Ikedia voor Wamberto want die kleine braziliaan is hopeloos uit vorm de laatste weken. Maar we hebben geen echte linksbuiten voor die positie dus...Maar Mido in de spits, Machlas ja Machlas geen idee wat we daarmee moeten en Zlatan komt er wel, volgend seizoen hoop ik. Andy gewoon op rechts.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:02
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
dit moment mag van mij mido erin staan, alleen weet je wat het is koeman veranderd steeds van spitsen dus kunnen ze nooit echt presteren of laten zien wat ze in huis hebben. Kijk op zich logisch als je zlatan ziet voetballen dat je hem niet heel de wedstrijd erin laat staan. Daarom komt het (hopelijk) misschien nog.

Maar ik zeg laat vd Gun in de spits als ie weer helemaal fit is.
Hij scoorde toen destijds ook veel en hij is jong en nederlands.
vd Vaart is echt iemand achter de spitsen, geen spits

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:32
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Jij hebt echt GEEN verstand van voetbal.. Van der Meyde op de bank?!?!?! Of je hebt niet opgelet het afgelopen jaar, of je bent gewoon een nerd..

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:39
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Nou .. gewoon machlas verkopen, desnoods ook zlatan, M1do erin, op zoek naar een nieuwe jonge nederlandse (!!) spits, zoals Kuyt ofz
Oud 25-03-2002, 20:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mateja_Kezman schreef:
Ikedia in de plaats van v/d Meyde? Dusss...... Rare mensen, die ajax supporters V/D Meyde in topvorm en dan wilt ie hem op de bank
Ik? @j@x-supporter? Ben ik ech nie, mot ik nie aan denken nee maar ik vind Van der Meyde gewoon nummer 1 voor de rechts buiten positie, maar Ikedia heb ik een aantal keer zien spelen en hij beviel me elke keer wel. En Supermach, ja Ikedia kan wel op links, maar das toch nie zijn favoriete positie he...
Oud 25-03-2002, 21:00
Verwijderd
Zoiezo NOG geen zlatan, die is er nog niet "rijp" voor zullen wij maar zeggen
Machlas is ook niet al te best helaas, gezien de laaste wedstrijden zou ik dus Mido er in zetten aangezien hij zelf ook zegt dat hij een centrum spits is

En hij heeft laten zien dat hij kan scoren, dus dat mis hij niet

Maar als mido er niet zou zijn zou machlas wel zijn vervanger zijn. Ik vind dat die zlatan er gewoon nog niet bereid voor is. (helaas)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:22
Lollypopje
Lollypopje is offline
Mido en Van der Gun of Machlas, Zlatan zal best een goeie speler wezen, hij bakt er alleen niks momenteel. Is het jullie trouwens ook opgevallen dat Machlas weer is gaan scoren onder Koeman? Zo zie je maar weer dat een trainer wel veel uitmaakt voor een club, al zegt men vaak dat t aan de spelers ligt
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 12:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Jij hebt echt GEEN verstand van voetbal.. Van der Meyde op de bank?!?!?! Of je hebt niet opgelet het afgelopen jaar, of je bent gewoon een nerd..
Wat is dat toch voor een gedoe van jou? Je noemt me al een paar eerder een nerd, terwijl je me nie eens kent. Ennuh beter lezen blinde, Van der Meyde is bij mij eerste keus, maar Ikedia is bij mij altijd goed bevallen, als Van der Meyde eens uit vorm is of geschorst of geblesseerd zal ik zeker Ikedia hem daar neer zette. Ik weet nie hoe het met jouw voetbalkennis ligt dus daar oordeel ik niet over (jij wel over mijn voetbalkennis, omdat ik in jouw ogen 1 ding fout zeg en dan ben ik gelijk een nerd of iemand die geen verstand van voetbal heeft, tis gewoon mijn eigen mening ) maar ik heb denk ik meer verstand van voetbal dan jij denkt of oordeelt
Oud 26-03-2002, 12:40
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
v.d gun is rechtsbuiten ...
Oud 26-03-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
DaaF schreef:

met de ellebogen

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
v.d gun is rechtsbuiten ...
Of aanvallende centrale middenvelder. Verder: Machlas en Zlatan verkopen, plus die kneus van een Wamberto en van de opbrengst ene Dennis Bergkamp uit Londen laten komen. Dan als tweede spits Nando Rafael uit de Ajaxjeugd. *Droomscenario*

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:33
Mary Jane
Mary Jane is offline
MACHLAS!!!
Oud 27-03-2002, 13:35
Mary Jane
Mary Jane is offline
hehe...Mido duz...
Oud 30-03-2002, 17:53
DaaF
DaaF is offline
Raphael in de spits..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:18
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Raphael in de spits..

Precies, maar hij heeft een ID-crisis

Oud 30-03-2002, 19:43
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Nou .. gewoon machlas verkopen, desnoods ook zlatan, M1do erin, op zoek naar een nieuwe jonge nederlandse (!!) spits, zoals Kuyt ofz
Kuyt is meer het type Feyenoord speler. Volgens mij zal die echt nooit bij ajax komen.
Oud 31-03-2002, 18:56
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
Toen Machlas 2x scoorde in 1 wedstrijd hoorde je dat hij de spits moest zijn i.p.v Ibrahimovic. Dan scoort hij 2 wedstrijdjes niet en is hij meteen te slecht? Wat een onzin zeg. Mido scoorde 2x pas ja maar miste ook een handvol kansen en hij heeft tegen psv en vandaag tegen vitesee nix laten zien dus geef mij Machlas maar weer een kans. Of die spits van het 2e soms die er vrijdag 2 maakte. Maar iedereen zit af te geven op Machlas. Dat is belachelijk!!!
Oud 01-04-2002, 13:25
notorious ikke
notorious ikke is offline
VAN DER VAART...........
ma dat heeft voor mij een andere reden
jammer dat ie uitgeschakeld is op uht moment....
Oud 05-04-2002, 22:02
Blitzwing
Blitzwing is offline
Wie de meeste kansen mist natuurlijk!

-Lachgas,kan beter gaan zwemmen,aangezien ie meestal aant duiken is
-Ibrahomofiets,zal maar een paar wedstrijden spelen,omdat ie het aan zn ellebogen heeft
-Mido,heeft mazzel gehad en is ook niet de speler waar ze op zitten te wachten

en vd Vaart?Mag nog wel langer uitgeschakeld zijn ,of direct verkocht worden aan Lazio,kan ie tenm op de bank zitten
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 23:38
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
Wie de meeste kansen mist natuurlijk!

-Lachgas,kan beter gaan zwemmen,aangezien ie meestal aant duiken is
-Ibrahomofiets,zal maar een paar wedstrijden spelen,omdat ie het aan zn ellebogen heeft
-Mido,heeft mazzel gehad en is ook niet de speler waar ze op zitten te wachten

en vd Vaart?Mag nog wel langer uitgeschakeld zijn ,of direct verkocht worden aan Lazio,kan ie tenm op de bank zitten
De bank van Lazio is al gereserveerd voor ene Meneer Jon Dahl...
Oud 05-04-2002, 23:53
Blitzwing
Blitzwing is offline
nee,das de Barca bank........
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 23:55
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
BRUTIL HOSE

OWNAGE

DEN HELDER RULEZ
Oud 06-04-2002, 09:39
Verwijderd
Hasselbaink
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 09:59
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
als ze nou gewoon een goeie totaaal onbekende spits halen van een jaartje of 18/19 ..

of iig een spits met veel talent (mihalcea )
Oud 06-04-2002, 10:22
rickert
rickert is offline
ik denk dat ze gewoon MAchlas ALTIJD in de spits moeten laten geef hem vertrouwen en dan zal die weer top zijn ik bedoel wat ie allemaal bij vitesse heeft gedaan is ie echt niet ineens verleerd......

Verder over Ajax:

De aanval voor volgend jaar bij Ajax er wel weer goed uit moet ik zeggen ze hebben interesse in Sikora en willen de 6 milj. euro betalen die hij moet kosten dus sikora links -----> v.d Meyde rechts of andersom ik zie ut wel zitten.

Ook het middenveld ziet dr goed uit Als v.d vaart blijft en Landzaat komt heb je een middenveld met v.d vaart landzaat en dan voor de 3e positie keus uit Witsche, van Halst en Pienaar

Voor de verdediging heeft Ajax het ook redelijk goed voor elkaar Met de cler op links, chivu en berdolmo in het centrum en Heitinga op rechts

en op de goal dan Stekelenburg

En het meest positieve als ze die aankopen kunnen waarmaken en de goeie spelers blijven is dat je weer eens ziet dat Ajax een Nederlands team is!!!

Maar jah dan moet v.d vaart wel blijven en moeten sikora en landzaat wel komen en stekelenburg wel in de goal komen!!!

Srry voor deze lange offtopic reactie!
Oud 06-04-2002, 14:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
BRUTIL HOSE

OWNAGE

DEN HELDER RULEZ
Hehehehe, bij Haarlem heeft-ie nog geen basisplaats
Hij zat gister op de bank tegen ons, hehehe...
Oud 06-04-2002, 14:41
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Mido
Oud 06-04-2002, 15:43
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
mido!!!!!
Oud 06-04-2002, 15:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:
mido!!!!!

Hell Yeah!!!
Oud 07-04-2002, 11:34
sandervdbj
sandervdbj is offline
Ik vind dat op het moment mido inde spits moet staan zlatan zou ik dit seizoen niet meer proberen want hij heeft al te veel verprutst maar hij is nog jong dus zijn tijd komt nog wel
verder heb je nog nando rafael die kon binnenkort ook wel eens gaan doorbreken!
Oud 07-04-2002, 11:52
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
die heeft geen verblijfsvergunning
Oud 07-04-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Ik? @j@x-supporter? Ben ik ech nie, mot ik nie aan denken nee maar ik vind Van der Meyde gewoon nummer 1 voor de rechts buiten positie, maar Ikedia heb ik een aantal keer zien spelen en hij beviel me elke keer wel. En Supermach, ja Ikedia kan wel op links, maar das toch nie zijn favoriete positie he...
Ik bedoelde ook eigenlijk vd Meyde op links, dat kan hij ook wel. En tegen Groningen viel Ikedia in op links en hij deed dat niet slecht...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:02
Ulygan
Ulygan is offline
Nix Zlatan...hij is een prutser...zet Mido er maar neer tot zolang Van De Vaart is geblesseerd...en als hij weer terug is zet dan hem er maar neer
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:39
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
In het kader van de verjonging haalt Ajax Wischge terug,vandaar zeg ik dat ze Henk Vos maar moeten kopen die scoort overal dus ook bij Ajax.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 07:14
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef:
In het kader van de verjonging haalt Ajax Wischge terug,vandaar zeg ik dat ze Henk Vos maar moeten kopen die scoort overal dus ook bij Ajax.
ja haal ook gelijk v/d hoorn en v/d sleen
Oud 11-04-2002, 09:36
ZlatanSuperJood
Het maakt allemaal geen flikker uit welke prutser in de spits staat, AJAX wint zelfs met twee 'prutsers' in de spits met 3-0 van P$V....

En het werd stil op de boerderijen van Nederland...
Oud 14-04-2002, 14:08
ZlatanSuperJood
Gezien de resultaten van de laatste week is dit topic weer erg actueel....
Oud 15-04-2002, 12:28
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Het maakt allemaal geen flikker uit welke prutser in de spits staat, AJAX wint zelfs met twee 'prutsers' in de spits met 3-0 van P$V....

En het werd stil op de boerderijen van Nederland...
Reageren

Regels voor berichten