Advertentie | |
|
![]() |
|
Mido in de spits, van der Meyde op rechts en Wamberto op links. Misschien Ikedia in plaats van Van der Meyde, dat vind ik wel een leuk snel manneke
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dit moment mag van mij mido erin staan, alleen weet je wat het is koeman veranderd steeds van spitsen dus kunnen ze nooit echt presteren of laten zien wat ze in huis hebben. Kijk op zich logisch als je zlatan ziet voetballen dat je hem niet heel de wedstrijd erin laat staan. Daarom komt het (hopelijk) misschien nog.
Maar ik zeg laat vd Gun in de spits als ie weer helemaal fit is. Hij scoorde toen destijds ook veel en hij is jong en nederlands. vd Vaart is echt iemand achter de spitsen, geen spits |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zoiezo NOG geen zlatan, die is er nog niet "rijp" voor zullen wij maar zeggen
![]() Machlas is ook niet al te best helaas, gezien de laaste wedstrijden zou ik dus Mido er in zetten aangezien hij zelf ook zegt dat hij een centrum spits is ![]() En hij heeft laten zien dat hij kan scoren, dus dat mis hij niet ![]() Maar als mido er niet zou zijn zou machlas wel zijn vervanger zijn. Ik vind dat die zlatan er gewoon nog niet bereid voor is. (helaas) |
![]() |
|
![]() |
Mido en Van der Gun of Machlas, Zlatan zal best een goeie speler wezen, hij bakt er alleen niks momenteel. Is het jullie trouwens ook opgevallen dat Machlas weer is gaan scoren onder Koeman? Zo zie je maar weer dat een trainer wel veel uitmaakt voor een club, al zegt men vaak dat t aan de spelers ligt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Toen Machlas 2x scoorde in 1 wedstrijd hoorde je dat hij de spits moest zijn i.p.v Ibrahimovic. Dan scoort hij 2 wedstrijdjes niet en is hij meteen te slecht? Wat een onzin zeg. Mido scoorde 2x pas ja maar miste ook een handvol kansen en hij heeft tegen psv en vandaag tegen vitesee nix laten zien dus geef mij Machlas maar weer een kans. Of die spits van het 2e soms die er vrijdag 2 maakte. Maar iedereen zit af te geven op Machlas. Dat is belachelijk!!!
|
![]() |
Wie de meeste kansen mist natuurlijk!
-Lachgas,kan beter gaan zwemmen,aangezien ie meestal aant duiken is -Ibrahomofiets,zal maar een paar wedstrijden spelen,omdat ie het aan zn ellebogen heeft -Mido,heeft mazzel gehad en is ook niet de speler waar ze op zitten te wachten en vd Vaart?Mag nog wel langer uitgeschakeld zijn ,of direct verkocht worden aan Lazio,kan ie tenm op de bank zitten |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik denk dat ze gewoon MAchlas ALTIJD in de spits moeten laten geef hem vertrouwen en dan zal die weer top zijn ik bedoel wat ie allemaal bij vitesse heeft gedaan is ie echt niet ineens verleerd......
Verder over Ajax: De aanval voor volgend jaar bij Ajax er wel weer goed uit moet ik zeggen ze hebben interesse in Sikora en willen de 6 milj. euro betalen die hij moet kosten dus sikora links -----> v.d Meyde rechts of andersom ik zie ut wel zitten. Ook het middenveld ziet dr goed uit Als v.d vaart blijft en Landzaat komt heb je een middenveld met v.d vaart landzaat en dan voor de 3e positie keus uit Witsche, van Halst en Pienaar Voor de verdediging heeft Ajax het ook redelijk goed voor elkaar Met de cler op links, chivu en berdolmo in het centrum en Heitinga op rechts en op de goal dan Stekelenburg En het meest positieve als ze die aankopen kunnen waarmaken en de goeie spelers blijven is dat je weer eens ziet dat Ajax een Nederlands team is!!! Maar jah dan moet v.d vaart wel blijven en moeten sikora en landzaat wel komen en stekelenburg wel in de goal komen!!! ![]() Srry voor deze lange offtopic reactie! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik vind dat op het moment mido inde spits moet staan zlatan zou ik dit seizoen niet meer proberen want hij heeft al te veel verprutst maar hij is nog jong dus zijn tijd komt nog wel
verder heb je nog nando rafael die kon binnenkort ook wel eens gaan doorbreken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het maakt allemaal geen flikker uit welke prutser in de spits staat, AJAX wint zelfs met twee 'prutsers' in de spits met 3-0 van P$V....
En het werd stil op de boerderijen van Nederland...
|
|