Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar woon ik ---> profiel! Innercity lijkt me wel erg rielekst, maar de RAI is wel erg ver weg. Met de trein haal ik dat iig nooit meer. Dat wordt de auto! Misschien iets anders?! |
![]() |
||
Citaat:
nee ik haal dat ook nie nee ![]() heb je auto dan? uhm weet niet waar daar waar jij woont is dat in de buurt van den bosch?
||
![]() |
Citaat:
Ja ergens bij Den Bosch, tussen Tilburg en Den Bosch. Jij woont in Duitsland? Ik was 3 weken geleden nog in Berlijn! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kruis ja dat is wel erg ver weg bij mij berlijn... ik woon tussen hamburg en bremen in et noorden... ik ga woensdag weer naar den bosch ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat ga je in 's-Hertogenbosch doen? Kerstmis vieren? Heb je daar familie wonen?! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja me opa en oma wonen daar in de buurt (helvoirt) maar ik ga pas donderdag trouwens dan is het toch 2e kerstdag? en dan nog weekje naar gouda ![]()
||
![]() |
Citaat:
Helvoirt. Daar komt mijn moeder vandaan, ze is daar geboren en getogen. Mijn halve familie woont daar nog steeds! Wat een toeval! ![]() Gouda, ben er nog nooit geweest. Een keertje moeten waterpoloen, maar verder nog niet verder dan het zwembad kunnen zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() haha ja idd wel toevallig ![]() nee ik kom ook niet zo vaak in gouda ik loop meestal aleen even snel die grootste straat met winkels door ![]() mijn opa en oma wonen namelijk ook niet precies in gouda maar ook weer in de buurt (bergambacht maar zal je wel niet kennen)
||
![]() |
Citaat:
Nee idd, zoveel plaatsnamen ken ik ook weer niet. Ik duik trouwens na mijn volgende post mijn ledikantje in! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alice. de communiceerbeer | 298 | 16-09-2005 22:46 | |
De Kantine |
Uit de oude doos: spelletje met plaatsnamen Verwijderd | 500 | 08-01-2004 19:46 | |
De Kantine |
Forummers-spelletje Verwijderd | 24 | 08-01-2004 19:17 | |
De Kantine |
Spelletje: dierennamen Knutselsmurfie | 495 | 21-04-2003 12:35 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 |