Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er de laatste tijd "vaak" last van en naar de wc rennen red ik niet. Dus meestal roep ik me vader of laat ik het gaan en meestal is dat dan op me bed
![]()
|
ik pak een plastic zak en kots daar in
als ik dronken ben heb ik de voorkeur om de wasbak te omarmen. Vraag me niet waarom maar deze oefent grote aantrekkingskracht op me uit en als ik bij zinnen ben maar ziek dan kan ik het heel goed inschatten ( ik ga bv overgeven van pinda's en dan voel ik het al een 1/2 uur van tevoren)
||
Citaat:
|
mja het hangt er vanaf van wat ik gegeten heb
![]() als ik al ziek was en iets van soep ofzow heb gegeten ren ik naar de mijn wasbak ![]() ik wil namelijk geen stukjes kots hebben die niet door de afvoer gaan ![]() de wc das helemaal een eind omdat ik dan eerst nog de zoldertrap af moet. mja meestal ben ik toch al te laat en dan komt het in bed ![]()
|
A, bij C heb ik zeik met mijn ma
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik ren naar de badkamer .. en aangezien het bad tegenover de deuropening staat, gooi ik het meestal daarin.
Kheb hele tijd geleden wel een keer de 5 laatste treden van onze trap ondergekotst (geen wc boven; dacht dat ik gewoon 'nodig moest').. echt knap van mn moeder dat ze dat dan ook nog opruimt! Hmm..tijd niet gekotst trouwens ![]()
|
Meestal voel ik het al van te voren aankomen door een bepaald zuur dat zich in m'n mond verzamelt, dus dan ga ik naar de wc, en dan blijf ik net zo lang over de wc pot hangen tot t komt.
als t echt nie meer kan, staat er naast m'n bed een prullenbak met een plastic zak. dus t kan eruit, en dan hup meteen gedeponeerd worden lol maar t liefst geef ik natuurlijk helemaal NIET over
|
A, dat haal ik altijd wel, ik begin altijd enorm hard speeksel te produceren als ik bijna moet overgeven, dus da merk ik altijd wel
![]()
|
|