Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2002, 19:31
Tom
Tom is offline
ik kan t nooit uitleggen wat ik wil.. tenminste niet als er iets anders moet.. zeg meestal dat ze het maar gewoon wat korter moeten knippen en er maar wat van moeten maken.. werken toch jonge meiden en die weten wel beetje wat leuk is en wat niet.. en één meidje die er werkt ken ik al heel m'n leven, die knipt sowieso altijd heel goed.. hoef ik niets aan uit te leggen
Oud 21-12-2002, 19:36
Thomas
Thomas is offline
Ik heb er geen last van. Maar als de kapper niet knipt zoals dat vooraf afgesproken is, dan is hij/zij toch in verzuim? Dan kan de overeenkomst toch terug gedraaid worden?!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:09
Verwijderd
Nou, ik heb een vaste kapster in de salon waar ik altijd kom en die kent mijn haar erg goed. Ze draagt ook suggesties aan als ze vindt dat ik te lang hetzelfde kapsel heb en dat is dan ook echt een suggestie waar ik iets mee kan. Nee, bij mij rust er absoluut geen vloek op.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 01:13
Thomas
Thomas is offline
Ik ben gister naar de kapper geweest..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 01:15
*** is offline
al jaren niet meer geweest
m'n vader knipt de puntjes bij, that's it
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 01:23
Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik ga altijd naar dezelfde kapper (een dameskapper, maar dat doet er nu niet toe). Daar heb ik dan altijd ongeveer hetzelfde verhaal, dus het gaat niet mis:

Stekels, bovenop wat langer, achter flink kort, nergens milimeteren, bakkebaarden er af, om de oren heen knippen, geen plukjes naar voren.

Zou het wel mis gaan, dan betaal ik niet.
Reageren

Regels voor berichten