Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2002, 07:56
Iotje
Iotje is offline
Nou....hmmm me lichaam doet boveral pijn en opstaan en bewegen gaat moeilijk omdat mijn spieren slap zijn. 'k heb geen zin om in bed te blijven maar ook geen zin om op te staan,uiteindelijk sta ik maar op en waggel ik naar de bank toe of de compu en ga daar het komende uur zitten totdat brakheidsgevoel over is!!!

En hoe zijn jouw brakke ochtenden???
Oud 18-12-2002, 08:02
miro
miro is offline
Mijn bek is droog (je weet wel, met van die witte aanslag), zelfs het water naast het bed helpt niet. Ik sta op en ik word ineens ontzettend duizelig, ik loop naar de badkamer maar mijn hoofd bonkt. Ik kruip weer in bed, met mn stinkmuil om mn vriend er een kus mee te geven...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:21
the exploding boy
the exploding boy is offline
werken als je niet geslapen hebt Eerst douchen om zogenaamd wakker te worden en op de 1 of andere manier kom je nog op je werk aan ook.

[ en uitaraard neem je je dan voor op tijd naar bed te gaan, maar dat lukt gewoon nooit ]

*=moe*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 09:11
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
werken als je niet geslapen hebt Eerst douchen om zogenaamd wakker te worden en op de 1 of andere manier kom je nog op je werk aan ook.

[ en uitaraard neem je je dan voor op tijd naar bed te gaan, maar dat lukt gewoon nooit ]

*=moe*
zielug!!!
Oud 18-12-2002, 09:15
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Nou;
hoofdpijn waar niet mee te ademen valt en 2 dagen lang kotsen is erg genoeg denk ik zo

1 keer meegemaakt
daarna nooit meer alcohol gedronken
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 09:24
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef:
Nou;
hoofdpijn waar niet mee te ademen valt en 2 dagen lang kotsen is erg genoeg denk ik zo

1 keer meegemaakt
daarna nooit meer alcohol gedronken
wow
Oud 18-12-2002, 10:01
Verwijderd
ik ben half ziek.

mijn pa heeft me aangestoken.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 23:16
Kleine A*
Kleine A* is offline
nou, ik laat eerst de wekker n half uur doorjammeren
ondertussen val ik in slaap, dan word ik wakker en val ik ongeveer mn bed uit en slof naar de douch

en daarna snel aankleden en naar school verder sloomzijn
maar ik heb altijd n ochtend humeur enzo
dus tegen de middag ben ik weer 'blij'
Oud 18-12-2002, 23:52
Boogie
Boogie is offline
Droge bek, dorst, honger maar geen zin in eten, moe, duf, zin om te slapen, geen zin in alles wat je maar doet etc...
Oud 19-12-2002, 17:11
WolterB
WolterB is offline
k werd vanochten misselijk wakker, ook niet erg lekker

had ik maar geen appelsap moeten drinken gisteren
Oud 19-12-2002, 17:34
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Oh jezus ik ben ontzettend brak nu.

Je hebt niet eens door dat je wakker bent geworden. Je beseft niets. Je hebt een onwijs gore smaak in je mond. Je kan je nauwelijks bewegen. Je sleept je met grote moeite (met je ogen nog dicht en een uitelkaar knallend hoofd) naar de douche. Knap je niks van op, je bent nog even brak.

Je kan geen normale zinnen bouwen, je hoofd loopt om en bonkt onwijs. Op de fiets is het ontzettend koud. Je ziet er niet uit. Wallen, chagrijnig gezicht, bad hair-day, je kleding staat ook niet leuk.

Op school wordt je van alle kanten becomplimenteerd om je brakke gezichtje "he roos je ziet er kut uit!"

Heerlijk
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:39
Verwijderd
Overeind komen en beseffen dat je spierpijn in je buik hebt... Dan uit je bed komen, en beseffen dat je ook nog spierpijn in je schouders hebt, en in je armen... Droge bek hebben , moe zijn... enz.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:40
Verwijderd
Tot 2 uur 's-middags in m'n pyjamabroek lopen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:46
poecilotheria
poecilotheria is offline
om een uurtje of 8/9 wakker worden van de nadorst, naar beneden strompelen (2 verdiepingen) en water halen.
peuk roken, weer naar boven gaan..ff een liter water achterover werken, ff proberen te slapen, erachter komen dat dat niet meer werkt, eruit gaan en brak op de bank hangen...zoiets ongeveer hehe

hebben meer mensen daar last van dat ze zo vroeg wakker worden (ook al lag je er pas om 5/6 uur in) van de nadorst ???
Oud 19-12-2002, 18:05
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
mja koppijn enzo
Oud 19-12-2002, 19:29
Optima
Optima is offline
mijn ultieme brakke ochtend was in combinatie met hoge ( beginnende) koorts. De koorts leidde tot ijlen en dat is geen pretje; ik was zo out-of-myself dat ik het gevoel had dat mijn armen eraf zouden vallen. Ik riep telkens: " hou ze vast, hou ze vast!"
Oud 19-12-2002, 19:33
Six4Eight
Six4Eight is offline
De ultieme brakke ochtend is voor mij die na een avond veel zuipen,niet kotsen en met je vriendin op een luchtbed geslapen hebben.

Dan heb ik naast de nodige koppijn van een kater ook ontiegelijke rugpijn van dat k*tluchtbed
Oud 19-12-2002, 19:42
Quiana
Quiana is offline
Mijn ochtend.. :\
6:00u 'Goedemorgen, het ANWB verkeersinformatie gedoe.
(Op dit moment zijn er 0 files. Nee, duh.. :\)
6.05u Bedenken dat ik nog 5 min kan blijven liggen.
6.20u ontdekken dat ik vet laat ben
6.21u-7u haasten met aankleden ed
6.55u 'KIIIIIM JE KOMT LAAA-HAAT!'
7.00u Half klaar de deur uit
7.05u naar binnen, abbonnement zoeken
7.10u ècht de deur uit
Hopen dat ik de bus optijd heb,
en dan zit ik rond half 9 op school.
Vind dit wel erg genoeg :\
Oud 19-12-2002, 20:24
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
WolterB schreef:
k werd vanochten misselijk wakker, ook niet erg lekker

had ik maar geen appelsap moeten drinken gisteren
om jantiena maar eens te herhalen: "die jongen is ook niets gewend"

Oud 19-12-2002, 21:22
beuk
beuk is offline
brak, echt brak zijn duurt de hele dag :/

veel te vroeg, tegen een uurtje of 12 word je wakker. doorslapen, lukt niet. tevergeefse pogingen om een fijne ligpositie aan te nemen. je opent je ogen en kijkt recht in het felle zonlicht. pijnscheut. hoofd bonkt. ranzige smaak in je mond, bedwelmende bier/rookgeur in je kamer. een ravage van kleren/tandenborstels/gebroken servies/modder in je kamer. met je laatste krachten sleep je jezelf uit bed om iets te drinken. spierpijn alsof je een marathon gelopen hebt. je voelt je licht misselijk, iets drinken helpt vast. 5 minuten daarna voel je je doodziek en het liefst zou je even geforceerd willen kotsen (lucht altijd op).
op de bank ploffen en minutenlang naar de tv staren voordat je doorhebt dat hij op een of andere ranzige duitse zender staat. meewarige blikken en sarcastische opmerkingen die je niet kunt plaatsen van huisgenoten. een zwart kleed dat over de gebeurtenissen van gister ligt. vage visioenen van schreeuwende mensen, biertjes, lichten, borrelmeubels, meisjes, podia, wc's, bekenden, fietsen, lantarenpalen, grachten.. blauwe plekken en een schaafwond op onmogelijke ledematen. typische attributen vinden in je bemodderde broek. een volledig lege portemonnee. je moeder die doodleuk opbelt hoe het met de studie gaat .
na een uur of wat kruip je weer in bed waarna je onverstoorbaar door het avondeten en acht uur-journaal heenslaapt om tegen een uurtje of 10 definitief op te staan, te douchen (heerlijk) en een tostie te nuttigen.

ach..
Oud 20-12-2002, 01:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
droge bek en nergens zin in....

k vind katerdagen altijd ideaal om de hele dag in de shop te zitten
Oud 22-12-2002, 14:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kheb koppijn en zit met een kut-gevoel
Oud 22-12-2002, 20:11
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
Dat gevoel had ik toevallig vrijdag en het was echt kut
Om 6.30 je bed in en er een uur later weer uit moeten. Overal spierpijn, alsof je je niet meer kan bewegen, een pleurissmaak in je mond, draaierig hoofd (ik was nog half lam) Zere ogen, je hoofd ziet er niet uit, wallen, zo kan ik wel ff doorgaan..
En dan wacht er een kerstontbijt op je..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 18:22
Zoulou
Zoulou is offline
Naast een plasje kots wakkerworden, met je nieren die zo pijn doen dat je je afvraagt of je niet lam bent, je kop doet dan zo pijn dat je echt meent dat hem tegen de muur slaan zou kunnen helpen, dan probeer je op te staan maar je valt in elkaar. Je drink een liter water ad funfum en ga dan waggelend naar de wc. Da zit je op de bank voor de tv in een halve droom en met 1gram aspirine in je glas. Enkele uren later denk je dat je je misschien zou aankleden, en het is pas in de avond dat je je afvraagt wat je in godsnaam de hele dag hebt gedaan.
Oud 23-12-2002, 18:46
MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
hebben meer mensen daar last van dat ze zo vroeg wakker worden (ook al lag je er pas om 5/6 uur in) van de nadorst ???
niet van de nadorst maar ik heb wel altijd dat ik dan om 5 uur half 6 in bed lig en dan om half 9 9 uur weer wakker word en dan niet meer kan slapen, terwijl ik nog wel zwaar moe ben
Oud 25-12-2002, 00:32
?OWAN!
?OWAN! is offline
Als je aan de tranquelizers bent en die meer dan 10 uur effectief zijn zodat je meer dan 10 uur hebt geslapen en de volgende twee uur een kater ervan hebt. (Redelijke kpppijn en zo). Je bent zo verschrikkelijk suf. Denken gaat erg langzaam net als acties.
Dat het net lijkt alsof je gewoon met wiet thee bent opgestaan.
Oud 25-12-2002, 00:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Zoulou schreef:
Naast een plasje kots wakkerworden, met je nieren die zo pijn doen dat je je afvraagt of je niet lam bent, je kop doet dan zo pijn dat je echt meent dat hem tegen de muur slaan zou kunnen helpen, dan probeer je op te staan maar je valt in elkaar. Je drink een liter water ad funfum en ga dan waggelend naar de wc. Da zit je op de bank voor de tv in een halve droom en met 1gram aspirine in je glas. Enkele uren later denk je dat je je misschien zou aankleden, en het is pas in de avond dat je je afvraagt wat je in godsnaam de hele dag hebt gedaan.
Dit vind ik persoonlijk een zeer goeie!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 09:33
Six4Eight
Six4Eight is offline
Om half 10 aan een kerstonbijt zitten omdat je ouders op visite moeten

Voor 12 uur ben ik zowiezo altijd brak, of ik nou vrij ben of niet. En voor 3 uur 's nachts ben ik niet eens moe. Heb gewoon een vertieft ritme denk ik.
Oud 25-12-2002, 12:45
Kitten
koppijn, spierpijn en al slaap-wandelend de dag doorkomen..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 15:49
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Stelletje mietjes zijn jullie..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:15
Verwijderd
's Avonds om 10 uur straalbezopen je bed inkruipen zonder ff te douchen terwijl je eigenlijk nog smerig bent achter je oren. De slaap niet kunnen vatten, eindelijk in slaap vallen maar toch om t uur wakker worden. 's Morgens jezelf uit bed slepen om 11u, douche nemen en aan tafel aanschuiven voor t middag eten. Een liter cola opdrinken bij t warme eten, vettige macaroni. Tijdens t eten ff beleefd excuseren omdat je over je nek gaat. 's Middags op de bank liggen/hangen tv kijkend naar tell-sell programma's. 's Avonds het eten maar overslaan en om 10u maar weer eens een pilsje proberen te verdragen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:44
Verwijderd
vieze smaak.. met zon meur om je heen en alles wat je eet meteen deruit gooien.. dat zuigt..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 19:03
murwari
murwari is offline
De wekker die om 6 afgaat is ook niet just.
Oud 03-01-2003, 15:00
Thomas
Thomas is offline
Up,
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 15:12
ABrules
ABrules is offline
ik maak nog maar weinig ochtenden mee... of ik moet nog wakker zijn van de nacht...

meestal... krijg ik een kleurenaanval in mijn ogen of iets als ikopsta.... dan loop ik 9 van de 10 keer tegen de deur aan die ik toch echt open had gedaan... en niemand mag tegen me praten

maar ja... zoals ik al zei maak ik ze nog maar weinig meee
Reageren

Regels voor berichten