Advertentie | |
|
![]() |
|
eeuwige gezondheid...
en dan bank overvalle ofzo? óf een manier bedenken om de persoon die het aanbiedt zodanig op te lichten dat ik beiden krijg ![]() nóg een reden om voor de gezondheid te kiezen: Dat wordt je maar éénmaal aangeboden. Een miljoen kun je altijd nog winnen ![]()
||
Citaat:
Maarja... ik ben geen arts....
||
Citaat:
waarop ik dus probeerde uit te leggen dat ik eeuwige gezondheid bedoelde, maar wel zolang je leeft, m.a.w. gezond tot je dood, en ik begrjip dat jij dat een aanleiding vond om mij op mijn onduidelijkheid (of in jouw ogen, mijn fout) te wijzen, nou ga je gang maar ik hoop wel dat je je realiseert dat je daarmee niks (nuttigs) toevoegt maarja.. wie ben ik verder niet lullig bedoeld, maar ik probeer het ff uit te leggen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zonder geld en zonder gezondheid valt beiden niet te leven. Ik ben best vaak ziek en verkouden, en vaak als ik helemaal verkoudheidsloos enzo ben bedenk ik hoe vrij iemand dan is. Geld doe ik helemaal niets mee. Ik ga kappen met mijn bijbaantje omdat ik m'n geld toch nergens aan uitgeef. De bios af en toe (en straks met mijn lieve vriendin af en toe niet), maar daarvoor hoef ik het niet te doen. En een miljoen... wat is dat tegenwoordig nog? Geef mij die gezondheid maar.
|
![]() |
1 miljoen euro
Dan heb ik tenminste een leuk leven voor zolang ik leef. De meeste ziekten zijn te behandelen, en met 1 miljoen euro kun je je die behandeling best veroorloven. En verder is er de kans dat je helemaal niet ziek wordt... Als ik dood moet gaan, ga ik toch wel. Of het nou door een auto-ongeluk, een vallende boom of een ziekte is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kernenergie lawallan | 244 | 13-09-2006 19:35 | |
Algemene schoolzaken |
VWO literatuurlijst Guimaraes | 13 | 09-01-2005 14:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sterrenhemel in juni 2004 MeIsOgre | 6 | 27-09-2004 20:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush: 'vermindering rechten van verdachten' Verwijderd | 27 | 04-12-2002 20:08 |