Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
willie wordtel willie w commesaris commesaris willie wortel willie w commesaris kopje thee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Charlie chaplin ging naar de disco, leerde de meisjes dansen, de Engelsen en de Fransen, de eerste was de cha-cha-cha, cha-cha-cha *spring*, de tweede was de hoelala, hoelala *buikdans*, de derde was de slangendans, slangendans *kronkel*, de vierde was de kapitein, kapitein *hand tegen kop*, de vijfde was de pijl en boog, pijl en boog *schiet*, en zo ging het door totdat je geen onzinnige dingen meer kon verzinnen.. ![]() Onder de tafel lag een brief en daar stond op geschreven, op wie ben jij verliiiefd? (en dan met je handen rond) Aardappel schillen al voor de keukenmeid, de keukenmeid kwam binnen, en weet je wat ze zei? Foei foei *naam* wat heb je toch gedaan? Ik zag je gisteravond met *naam* buiten staan! *tekst kwijt*, stond het in de krant, *1e naam* heeft een baby, zo dik als een olifant! Die kwamen ff in mn kop op.. ![]() *herleeft de pauzes weer ![]() Nu doe ik deze dingen niet meer hoor.. ![]()
||
Citaat:
![]() En dan had je uiteraard nog ( wij dan tenminste) annemarie koekoek ofzo . en met z'n honderden tegelijk de handstand doen en dan allemaal vallen . En gebarentaal in de kring ( viel echt niet op ofzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Landje veroveren, naar mensen die handstanden deden kijken (ik ben ooit een keer zo hard gevallen op m'n kop, dat ik niet meer mee deed
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De voorste moet de bal tegen de muur gooien en wel zo dat hij er overheen kan springen als de bal terugkaatst. (de bal moet dan tussen je benen doorgaan) als je mist dan moet je tegen de muur aanstaan om de bal af te pakken die de anderen gooien . wie het laatst overblijft heeft gewonnen en krijgt een leven ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
pepsi cola ofzow
![]() dat was dan zo n liedje. "wie der lacht,krijgt een opdracht." "wie beweegt krijgt er 2." en dan telde je af en moest iedereen doodstil zitten en soms bewoog iemand en dan ging je een opdracht bedenken.
|
Verwijderd
|
Jongens zijn niks
Jongens zijn niks Ze weten niet eens wat voetballen is Ze hebben wel een keeper Die kan geen sodemieter De bal komt eraan en de keeper laat hem gaan Eén nul! (jongens: Flauwekul!) Onder de blauwe deken bij mevrouw de Vries Kun je neuken voor een kwartje dat is helemaal niet vies Blablabla (Morgan is het vergeten ![]() M'n ballen zijn versleten en m'n lul is naar de maan Negen maanden later stond er in de krant Er is een babietje geboren met z'n ballen in z'n hand Hihihi, wij hadden humor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was wel stil maar kon erg goed knikkeren en sporten dus was ik toch wel populair. O ja wat ik samen met drie jongens een soort van spelletje van maakte. Wie heeft de armste zaak bijv. Jij bent de baas van de C&A, andere jij bent de baas van de zeeman enz.
|
de turtles nadoen...
![]() en onder de blauwe ardenne, maar die schijnt niemand meer te kennen... en overlopertje... vreselijk.. eten overlopertje.. dat iemand eten moest noemen en als je het niet lustte moest je overlopen... vreselijk onzinnig... ![]()
|
![]() |
euh die dingen van willie wortel en charlie chaplin idd
![]() en zo nog eentje: ho-ho-ho-hoog in de bergen daar woont een slavin 2 schele ogen en wratten op haar kin 16 gebroeders en 12 getrouwd wie is gestikt in de havermout holadiejiske, holadiejehe en dan nog 4 x ofzo en als je dan iets fout deed was je af ![]() ![]() ![]() en euh verstoppertje/tikkertje/overlopertje/elastieken/knikkeren/flippoën ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Elke naam kan erbij ingevuld worden..
||
Citaat:
![]() en annemaria koekoek... vreselijk.. dat deden wij met paardrijden ook altijd... en die beesten noooooit stil willen staan natuurlijk... ![]()
|
touwtjespringen:
tringelingeling de schoolbel gaat, waar kom jij zo laat vandaan, ik heb met een jongen om de hoek gestaan, hoeveel kusjes heb jij gegeven? !...2...3...4...etc. Dr was ook een periode dat bassischoolkinderen Jerry Springer nadeden, het kwam zelfs op het journaal. Ik deed ook eitjewippen en overlopertje
|
er is een vrooouuuwww vermoord
met een gordijnenkoord ik heb het zèèèèlf gezien het was op nuuummmer tien het bloed liep laaaangs de trap 't was als tomaaatensap ik nam er een slooookkje van ik werd er miiiisselijk van belde de poliiiitie op en zei mijn naam is iijadeeja, hikketikketeejaa (ofzoiets?) en nog eentje met iets van 'mijn naam is macaroni' ofzo, maar ik kan er maar niet opkomen hoe hij precies ging...
|
En van je heeeelahelahelahooolala, heej! heeelahelahelahooolala, heelahelaheelahooolala, heelaheelahelahooo!!
Daar boven op die berrug!! (daar boven op die berrug!) Daar woont een oud wijhijf!! (daar woont een oud wijhijf!) Ze maakt voor een kwartje!! (ze maakt voor een kwartje!) Je pikkie lekker stijf!! (je pikkie lekker stijf!) En van je heeeelahelahelahooolala, heej! heeelahelahelahooolala, heelahelaheelahooolala, heelaheelahelahooo!! En dr was iets met een snoek en een lul die zoek was enzo... ![]()
||
Citaat:
groene limonade melkchocolade iija, deeja POEF! ![]() ![]() en idd met die stier die heinekenbier gaf (een stier jah ![]() ![]() onder de tafel daar boven op die berrug annemaria koekoek charlie chaplin turtles (al was dat meer met zwemles, toen ik 4 ofzow was ![]() pepsi cola (opdrachten idd!! ![]() handstanden de jongens de meisjes, en dan met gevangenis enzow ![]() ![]() ![]() touwtjespringen ook met allerlei vage rijmpjes erbij op t hinkelpad maar dan moest je steeds allerlei namen noemen, over groente, of fruit, of nou jah, noem maar op en als je niets wist was je af ![]() elastieken!! (elastieken, dr in dr op dr uit, draaien, sluit!! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik nam er een likje van Ik werd er misselijk van Ik bel politie op Die schreef mijn naam toen op Mijn naam is willie willie wortel Rikketikke tortel Draai je rond Tik de grond Hey everybody en kets je kont! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben een heel heel klein, chineeesjuh
awachichi awachichi awa chineeeeeeeeesjuuuh ![]() en ik geef aan jou een zoen, zoals alle chineesjuuuuuhs doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Puberale fratsen waar je met schaamte en nostalgie op terugkijkt Uice | 82 | 06-04-2008 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoi! IK ben nieuw hier!! Verwijderd | 6 | 05-11-2003 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tara Maeglin | 3 | 05-07-2003 10:37 | |
ARTistiek |
[verhaal] nooit meer dansen oeski | 18 | 09-07-2002 21:39 |