Advertentie | |
|
![]() |
|
meestal zorg ik ervoor dat mijn naam of mijn bijnaam er altijd in staat, gewoon voor de duidelijkheid (dus Lothaire / Lothy).
Soms een korte zin, die mijn humeur weergeeft. Ik heb zelf een hekel aan lange quotes en al die kutsmilies, vind ik bijzonder irritant.
||
Citaat:
![]() Ik wilde alleen Henri op stang jagen ![]() Maar hij slaat wel dégelijk ergens op. »$tyle:CreW « E(*)L(*)I(*)T(*)E » $uperstylin' | Kokane StyleCrew is een website waar ik nu met wat vrienden mee bezig ben. Elite is mijn nieuwe nick-name, de sterretjes ertussen heb ik afgepakt van N*E*R*D ![]() Superstylin' is een liedje van Groove Armada en buiten het feit dat het een leuk liedje is, is het een ontzettend tof woord. Kokane is inmiddels al vervangen door 'Clipse - Grindin [Selector Remix]. Liedje. Tof. |
![]() |
|
Mijne is altijd Thijs en verandert NOOIT (heel enkele keer misschien, zoals toen ik m'n P en m'n rijbewijs had gehaald).
Ik word echt strontziek van die hele lang kutnamen, vooral als ze zo mooi "opgemaakt" zijn. Van die onzinnige tekens aan elke kant, nouuu, wat staat dat toch leuk en hip en cool... NOT! Of mensen die zo'n interessante quote achter hun naam hebben staan om daarmee aan te geven wat voor diepzinnige gedachtes ze wel niet hebben. Of mensen die ff aan iedereen moeten showen dat ze naar Qlimax gaan of een nieuwe scooter hebben: WHO CARES!!! Echt waar hoor, het lijkt wel alsof men alleen nog andere durft aan te spreken als ze daar een reden voor hebben (de naam dus), echt te kansloos voor woorden. Kortom: neem eens een fatsoenlijke naam, want van die lange namen word ik echt ziek, vooral als ik iemand online zie komen en eerst weer moet gaan kijken wie dat nou eigenlijk is omdat die stomme kutnaam zo 'trendy' is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je msn naam! Faerie | 375 | 10-12-2006 10:32 | |
De Kantine |
msn namen Firefly182 | 64 | 26-09-2004 18:23 | |
Games |
Msn naam :(( nandatje | 13 | 27-09-2003 17:58 | |
De Kantine |
MSN naam? hendrikwijnja | 6 | 16-01-2003 22:04 | |
Software & Hardware |
Hoe kan je een enter in je MSN naam zetten lief_meisje_123 | 6 | 17-12-2002 18:03 | |
Liefde & Relatie |
msn naam??? een meiske | 19 | 04-12-2002 10:03 |