Advertentie | |
|
![]() |
|
Kut OV die geen normale aansluiting hebben!! Kheb 20 minuten in de kou moeten wachten.. Kheb wel gezellig zitten beppen met een oude vrouw zonder heupen die niet met de trein kon..
Maar toch, ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT het! Ow en buschauffeurs die geen overstap voor je willen regelen omdat zij van mening zijn dat je maar een halfuur op de volgende bus moet wachten, terwijl de bus die je nodig hebt nog geen 100 meter verderop rijdt! ![]() En chauffeurs die uit protest 5 minuten de krant gaan zitten lezen omdat iemand te vroeg op het knopje hebben gedrukt.. Voorlopig is het OV me enige ergernis ![]()
|
[list=1]msn want ik voel me alleen zo[/list=1] [list=2]Mijn zwaargeneusde wijsvinger die nog niet over is, dus moet ik morgen op mijn tentamen belachelijk irritant gaan schrijven
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik erger me trouwens op dit moment nogal een school, tentamenweek enz. en aan die k*tserver van scholieren.com die steeds oververhit is |
![]() |
|
Over het algemeen: mensen die zich beter voelen dan anderen.
Op dit moment: dat mijn hoofd het warm heeft en mijn voeten praktisch ijs zijn... rooo... ik wil het OF koud OF warm hebben en niet zo'n scheiding in het midden ![]()
|
![]() |
|
![]() |
- msn wat het vanavond voor de verandering weer 'ns niet deed
- scholieren.com forum wat ook al niet werkte - vriendinnen, die vreselijk kwaad op je zijn, terwijl je je van geen kwaad bewust bent. (heeft vette ruzie met mensen waarvan ik dacht dat het goede vrienden waren, dus niet) - mensen die zeuren en bla bla blaaaat ik erger me aan zoveel wel 'ns. |
![]() |
|
Ik erger me echt te snel.
Aan mensen die elkaar niet respecteren Mensen die gruwelijk opscheppen Mensen die geen dankjewel/asjeblieft zeggen Als de treinen niet op tijd rijden Mensen die liegen Mensen zonder inlevingsvermogen En zo kan ik echt nog heel lang doorgaan.
|
aan mensen die gelukkig nieuwjaar gaan wensen. word ik zo moe van. want dan moet je ook weer gelukkig nieuwjaar wensen, en het zijn altijd de mensen waarvan je wel weet dat ze je een gelukkig nieuwjaar wensen. als het nou bijna onbekenden waren die gelukkignieuwjaar wensen. maar het zijn dan gewoon vrienden. en dan heb ik de neiging om gewoon te zeggen: ja dat weet ik nou wel. maar dat staat zo lullig, en bovendien, waar slaat de hele uitspraak op. ze hopen dat ik een gelukkig nieuwjaar heb. ja, maar draai dat eens om. ongelukkig nieuwjaar, dat wens je toch niemand. nou dan. dan ook geen gelukkig nieuwjaar, dan kan je namelijk iedereen wel afgaan, dus is het ook niet bijzonder om iemand gelukkig nieuwjaar te wensen, maar gewoon een standaard uitspraak als hallo of doei.
ehh zo, ja, en verder erger ik me aan mezelf. ik ben namelijk te lui om te leren, en ik vind dat ik wel moet gaan leren, maar jezelf gebiedend toespreken staat zo stom. en ik erger me eraan dat ik me erger aan mensen die gewoon uit vriendelijkheid en sociaal contact zoekend de moeite nemen om mij gelukkig nieuwjaar te wensen.(en toen waren we rond) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als je nou zo nodig je frustraties kwijt wil omdat vandaag op school een bruggertje een grote muil tegen je had, kun je toch beter geen topics van meer dan 8 maanden oud omhoog halen. Dat wordt nooit erg gewaardeerd
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |