Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
de balletjes uit je vulpenvulling verzamelen.
veel tv kijken: _ teddy rukspin spiderman, superman enz. transformers, barbies, my little pony, pinkeltje boeken, stickeralbums, die dingetjes die in surprise eieren zitten verzamelen. En nog veeeel meer
|
Knikkeren: reuze reuze,bonken,Mega's, Mega mega en Amerikaanse spul kleding bij Footlocker was ik echt verslaafd aan NBA, NFL,NHL.
House muziek 1992-1996 Snap,Culture Beat[peter R.I.P],A capella,mr vain,captain hollywood, enz.
|
Zat er echt kankerverwekkende stof in?? Vandaar dat ik ze niet in mijn mond mocht steken van mijn moeder, haha..
O ja, en die trolletjes. Ik had ze van mijn tante gekregen, en ze hadden allemaal namen. En dan deden mijn zusje en ik trollenschooltje, was echt heel erg leuk. Wappertrol, meisje, meneertje, joepietrol, supertrol én blote trol... Haha, wat hebben wij een lol gehad...
|
owwwww die speentjes!!! die vond ik echt kei leuk (had er heel veel)
2 grote en de rest allemaal kleintjes (ook flesjes ensow) je mocht er inderdaad niet op sabbelen omdat er iets van kanker in zat ofsow? maar ik verveelde me altijd op school en had geen flauw benul van dat dat niet mocht. flippo's heb ik nooit niet echt leuk gevonden (1 flippomap gehad ![]()
|
![]() |
Wij hebben ooit nog een tijd gehad, dat iedereen briefjes geld kopieerde. Die lieten we dan vallen en als je de goede kant gekozen had, had je gewonnen (soort kop of munt dus).
Verder natuurlijk flippo's, tamagotchies, knikkers, stickers en ga zo maar door.
|
polly pockets
Troetelbeertjes - agenda/poeziealbum e.d. Teddy ruckspin Teenange mutant heroe turtles poppetjes sonic (die egel) sega nintendo (mario bros./duckhunt) take that transformers pac-man beavis and butthead van die pennen met een laserstraal erin jojo's ook erg gaaf vond ik die dingen die op veel bureaus stonden; dat ding met die balletjes als je er 1 optilde en losliet ging die aan de anderre kant ook mee dat ding met al die spijkertjes waar je een handafdruk of je gezicht in kon zetten milky-ways muppets skippieballen van die groen-zwarte/geel-zwarte rolschaatsen nep tatoos magna doodle die ringen die kleurden als je bijvoorb. boos was smurfensnot ![]() walk-mans baywatch he-man porky's knight rider a-team van die handschoenen zonder vingers eraan smileys grunge jurassic park van die schoenen met een hele brede onderkant van die beenwarmers alf van al deze dingen krijg ik een nostalgisch gevoel.....
|
Wij gingen vroeger altijd de turtles naspelen :) Op een gegeven moment had iemadn van die echte Nintsjakoes (zo schrijf je dat niet, iig die dingen die michelangelo had :o) dat was echt koel! :o
en natuurlijk bierviltjes, bierdoppen, voetbalkaartjes enzo :o)
||
![]() |
Citaat:
![]() Toen die speentjes in waren ben ik in Spanje op vakantie geweest en ik had daar speentjes gekocht die ze hier niet hadden. Iedereen jaloers ![]() |
![]() |
|
hm ja eigenlijk alles wat al genoemd is
![]() maar ik vind de LA gears toch echt wel "het" hoor!! die waren echt gaaf! oow whaha ik bedenk nog iets: van die tandenborstels die verkleurden door warm en koud! hihi die waren echt gaaf, ik zocht die laatst in de winkel maar die verkopen ze helemaal niet meer ![]() ![]()
|
Er zijn ook nog een poosje van die kleine bolletjes met voetjes eronder geweest? wuppies ofzo? daar heb ik er ooit een heleboel van gehad, laatst waren ze bij t kruitvat weer in kerstuitvoering te koop, en ik kon ze toch niet laten liggen....
|
![]() |
|
|