Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb er sinds een maand of twee eentje, maar ik gebruik m niet echt heel erg vaak, ik dank dat er voor mij weinig zou veranderen, behalve dat ik nu ff wat makkelijker naar huis kan bellen als ik wat later kom.
|
Ik zou 't wel missen, ik zou zelfs niet zonder kunnen denk ik. Zit op kot, heb hier geen vaste telefoon, dus om iet of wat contact te houden met de 'buitenwereld' is't wel vrij noodzakelijk!
![]() Ben ook al aan m'n 3de foon in 3 jaar bezig ofzo, dus...
|
ik kan best wel zonder. Als ik thuis ben heb ik m'n mobiel altijd boven liggen, en die hoor ik vanaf hier niet
![]() Maar voor onderweg vind ik het wel heeel handig ![]() Ik vergeet bijvoorbeeld regelmatig dingen, en met zo'n mobieltje kun je toch nog een beetje dingen oplossen en me ouders vinden het fijn voor als ik 's avonds laat onderweg ben ![]()
|
Verwijderd
|
In het begin was ik verslaafd aan dat ding. Er ging zoveel geld aan op. Toen kreeg ik een nieuwe, de oude van mn oma. Er zat nog iets van 30 euro op. Die heb ik allemaal opgebeld/smst. En toen wilde ik gaan opwaarderen, bleek dat dat niet kon. (Moest je giro voor hebben). Ik heb sinds die tijd geen mobiel meer (paar maandjes al) En ik vind het best relaxed. Ik mis hem niet of zo, maar sluit niet ooit dat ik er ooit weer eentje heb.
Ik speel hooguit nog voor het slapen gaan ff spelletje op mn oude mobiel zonder beltegoed. Maar missen, neuh. |
![]() |
|
k zou best zonder kunnen, maar t is wel heel gemakkelijk in sommige gevallen. sms enzo zou ik best kunnen missen, maar als je in de middle of nowhere met een lekke band staat ist toch wel handig
|
Tis maar net wat je je aanwent.. als je er nooit een gehad hebt zul je wel zonder kunnen. Maar als je er wel een hebt, en ineens niet meer, zul je m wel missen. Ik zou het dan ook zwaar irritant vinden zonder mobiel. Alleen vandaag al, was ik m vergeten mee te nemen naar school... lekke band halverwege! Kon ik niet iemand bellen om me ff te komen ophalen of zo, moest ik het hele eind lopen en tis echt een heel eind
![]()
|
![]() |
|
Ik woon op kamers en heb geen vaste telefoon, dus het is wel zeer handig, vooral omdat ik nog steeds niet met m'n pin/giro/chippas kan bellen in telefooncellen.
|
Uhm..
![]() Onze telefoonrekening is al onwijs hoog door internet ( ![]() als dan ook nog al mijn gebel erbij komt.. :\ Nee, heb best veel vrienden die k niet veel kan zien, als k ze dan ook nog weinig kan bellen/smsen.. Blijft er weinig van over. ![]() Zou mn mobiel zeker wel missen.
|
geen probleem mee.
enige wat zou veranderen is dat ik een telefoonkaart moet kopen voor af en toe bellen. verder gebruik ik namelijk nooit een mobiel. (ja soms smsen, maar dat is niet echt nodig en kan ik missen)
|
ik heb ook geen mobiele telefoon en het gaat me nog prima af, alleen ik merk wel dat het in sommige situaties ZOOO verschrikkelijk goed uit zou komen als ik er wel een had
![]()
|
Heb geen mobmob. Ik woon nu in Arnhem en al mijn oude vrienden in Groningen en Leeuwarden. Moet af en toe naar telefooncel hupellen maar ik mail ook vrij actief. Ben momenteel toch stiekem voor zo'n onding gaan sparen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe alles met de post Mijn huisgenoten vinden het vervelend,m'n moeder vreselijk,maar ik weet zeker dat ik voorlopig geen mobiel meer koop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vergis je je ook gigantisch in het feit dat nu 'al' de meeste mensen het storend vinden in openbare gelegenheden. Dat is altijd zo geweest, vanaf het moment dat mensen doorhadden dat goedkope mobiele telefoons gewoonweg bestaan. Je neemt volkomen verkeerde dingen aan. |
![]() |
|
kheb de mijne pas 2 jaar (dus ik kreeg 'm toen ik 21 was, en niet 1é zoals dat nu soms gebeurt). Kvind 't wel handig om snel te kunnen afspreken met mensen, sms'jes sturen is ook wel praktisch. Verder gebruik ik hem echt niet zo vaak. Meer om opgebeld te worden dan om zelf te bellen, eigenlijk. Zou er nu opnieuw zonder kunnen, gezien ik dan toch internet en een vast etelefoon thuis heb.
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dan kan ik niet meer smsen met Randy, Sabine, Joost, Rogier, Romy, Sandy, Rene, Patricia, Koos, Jeroen, Sandra, Natasja, Joey, Kim, Leslie, Isabella, Monica, Jantje, Laurie, Cassie, Peter, Bianca, Pauline, Marijke, Leon, Christiaan, Joris, Jop, Pieter, Daisy, Shirley, Tanja, Tessy, Job, Roger, Janneke en Jozef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eeeeeeeeej! ![]() ... BrEEzAh? ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |