Advertentie | |
|
25-02-2003, 19:24 | |
heeeyyy...
voor wiskunde moet ik een statistisch onderzoekje doen en dus ff wat vraagjes stellen...willlen jullie ze ff beantwoorden?Dank je!!!!!!!!!!! 1Wat doe je het meest in je vrije tijd ? a-Sporten (ga ff door naar SPORT) b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) SPORT (als je a dus hebt in gevuld graag deze vraagjes ook ff beantwoorden) 2 Wat voor een sport doe je? -Bal sport (voetbal,volleybal enz) - Denk sport (dammen,schaken enz) -Vechtsport (judo, karate enz) -Watersport (zwemmen waterpolo, zeilen,surfen) -Danssport -Fitness/airobics (of iets dergelijks) Hoe veel tijd besteed je per week aan deze sport? - 1 tot 2 uur - 2 tot 5 uur - 5 tot 10 uur -10 tot 15 uur TVKIJKEN Wat kijk je vaak als je tv kijkt? -amusement -films -actie -reality tv -muziek zenders Hoe vaak kijk je per dag tv? -1 tot 3 uur. - 3 tot 6 uur. - 7 tot 10 uur. - meer INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - kabel - adsl - telefoonlijn OP STAP GAAN Wat doe je het vaakst? -uitgaan -winkelen -iets anders |
25-02-2003, 19:48 | |
1Wat doe je het meest in je vrije tijd ?
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) TVKIJKEN Wat kijk je vaak als je tv kijkt? -amusement -films -actie -reality tv -muziek zenders Hoe vaak kijk je per dag tv? -1 tot 3 uur. - 3 tot 6 uur. - 7 tot 10 uur. - meer |
25-02-2003, 19:50 | |
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - kabel - adsl - telefoonlijn
25-02-2003, 19:59 | |
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) SPORT 2 Wat voor een sport doe je? -Bal sport (voetbal,volleybal enz) Hoe veel tijd besteed je per week aan deze sport? - 2 tot 5 uur INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - adsl Nouw dit was het dan k hoop dat jullie dit ff willen beantwoorden het zou mij in ieder geval heel erg helpen!!!Greetz Mandy [/B][/QUOTE]
25-02-2003, 20:16 | |
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) SPORT (als je a dus hebt in gevuld graag deze vraagjes ook ff beantwoorden) 2 Wat voor een sport doe je? -Bal sport (voetbal,volleybal enz) ik doe ook aan sport. - Denk sport (dammen,schaken enz) -Vechtsport (judo, karate enz) -Watersport (zwemmen waterpolo, zeilen,surfen) -Danssport -Fitness/airobics (of iets dergelijks) Hoe veel tijd besteed je per week aan deze sport? - 1 tot 2 uur - 2 tot 5 uur - 5 tot 10 uur -10 tot 15 uur TVKIJKEN Wat kijk je vaak als je tv kijkt? -amusement -films -actie -reality tv -muziek zenders Hoe vaak kijk je per dag tv? -1 tot 3 uur . - 3 tot 6 uur. - 7 tot 10 uur. - meer INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - kabel - adsl - telefoonlijn OP STAP GAAN Wat doe je het vaakst ? -uitgaan -winkelen -iets anders
25-02-2003, 20:18 | |
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - kabel - adsl - telefoonlijn sjah, een beetje een beperkte enquête wordt het zo...
25-02-2003, 20:56 | |
c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - telefoonlijn Leuk dat je me daar weer even aan herinnert.
25-02-2003, 21:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
25-02-2003, 21:19 | |
Verwijderd
|
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - kabel - adsl - telefoonlijn |
26-02-2003, 10:22 | |
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) SPORT (als je a dus hebt in gevuld graag deze vraagjes ook ff beantwoorden) 2 Wat voor een sport doe je? -Watersport (zwemmen waterpolo, zeilen,surfen) -Fitness/airobics (of iets dergelijks) -wandelen Hoe veel tijd besteed je per week aan deze sport? - 5 tot 10 uur OP STAP GAAN Wat doe je het vaakst? -iets anders
26-02-2003, 12:29 | |
1 Wat doe je het meest in je vrije tijd ?
c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) doe ik het meest!!! d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) doe ik het liefst!!! Maar goed, er wordt gevraagd wat ik het meest doe dus ik ga maar naar i-netten toe... INTERNETTEN Wat heb je voor een internet aansluiting? - kabel Gewoon ff voor de zekerheid ook nog ff stappen erbij doen. OP STAP GAAN Wat doe je het vaakst? -uitgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
26-02-2003, 19:11 | |
a-Sporten (ga ff door naar SPORT) [/B] b-Tv kijken (ga ff door naar TVKIJKEN) [/B] c-Internetten/mnsen (ga ff door naar INTERNETTEN) d-op stap gaan met vrienden (ga ff door naar OPSTAP GAAN) [/B] SPORT (als je a dus hebt in gevuld graag deze vraagjes ook ff beantwoorden) 2 Wat voor een sport doe je? -Bal sport (voetbal,volleybal enz) - Denk sport (dammen,schaken enz) -Vechtsport (judo, karate enz) -Watersport (zwemmen waterpolo, zeilen,surfen) -Danssport -Fitness/airobics (of iets dergelijks) Hoe veel tijd besteed je per week aan deze sport? - 1 tot 2 uur - 2 tot 5 uur - 5 tot 10 uur -10 tot 15 uur TVKIJKEN Wat kijk je vaak als je tv kijkt? -amusement -films -actie -reality tv -muziek zenders Hoe vaak kijk je per dag tv? -1 tot 3 uur. - 3 tot 6 uur. - 7 tot 10 uur. - meer INTERNETTEN wat heb je voor een internet aansluiting? - kabel - adsl - telefoonlijn OP STAP GAAN Wat doe je het vaakst? -uitgaan -winkelen -iets anders |
26-02-2003, 19:16 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|