Advertentie | |
|
![]() |
|
idd: "Het is hier geen hotel"
"Het is hier geen bunker" "Het is hier geen café" "Is uw fiets in orde?" (500 x per dag) "Ik ZIE u nooit!!" "Ik wil verhuizen!!!" *hysterisch* "Haaaaaa ik wou dat ik dom was, dan was ik gelukkig" en ze heeft nog wel een lijstje van terugkerende elementen, jammer genoeg. |
![]() |
|
Hmm.. als m'n ma hier eens langskomt om wat aan het huis te doen (ze is per slot van rekening) dan zegt ze ìedere keer:
"ik wil nou eens hard opschieten.." grmbl, en dan maar m'n gereedschap kwijtmaken, dat ik daarna weken loop te zoeken.. En m'n pa is gewoon een freak.
|
(sarcastisch) "Ga je weer?"
Dat zeg ik namelijk altijd, mijn moeder heeft de irritante gewoonte om lang te blijven staan terwijl ik verder wil MSN-en/schrijven/lezen/forummen...héél irritant. Het valt me op dat er door 'de moeders van Nederland' veel gezegd wordt over het 'stoken'. Dat zegt mijn moeder echt nóóít. Ben ik nou raar? ![]() Dit zegt ze trouwens ook: "Ruim je schoenen eens op!" "Ben je weer aan het schríjven!??" ![]()
|
"OOOOOH Ik ben toch ZO ongesteld. " Ja ma, fijn dat je dat met ons wilt delen.
" Kun je de afstandsbediening even geven?" (lees: ik kan hem wel zelf pakken maar dan moet ik me bewegen) " Nou wat zei je baas, zei hij... vul in ...?" " Nee mam hij zei zus en zo" " Oh, en zei jij toen... vul in...?" " .... NEE MAM, ik zei dit en dat." enz enz....
||
![]() |
Citaat:
geirriteerde toon. Ik heb precies 3 seconden om de deur dicht te doen, en anders roept mijn moeder 'deeeeeeeur dicht!' op de gebruikelijke geïrriteerde toon. Meestal zeg ik dan iets kortafs en wordt ze nog bozer. Gezellig bij ons thuis ![]() |
![]() |
|
'Je woont hier niet alleen'
'Wij zijn nog altijd je ouders en zo lang jij in dit huis woont, heb je je aan onze regels te houden' 'Wij staan altijd voor je klaar, dan kan je dat ook es voor ons doen' Zo'n zinnen hoor ik wel ehm wekelijks langskomen ![]()
||
Citaat:
![]() Als mijn ma koppijn van mij krijgt, had ik dat eerlijk opgeschreven hoor ![]()
|
als mijn vriend en mijn broer hier zijn: HOMO
en als iets fout gaat: BLUNDER ze zegt ook altijd: Wat een lieve kinderen, op die toon van die reclame weetjewel. ohja, en ze noemt me Linda, maar aangezien ik Carina heet is dat ook een beetje raar. Tis hier geen hutje op de hei, doe die verwarming eens wat hoger
|
ruim die teringzooi in dat hok vcan je eens ffkes op!!
![]() ga eens ff je huiswerk doen tering loop eens fftjes niet van dat behangkabaal te produceren DEUR DICHT!!!! TASSEN OPRUIMEN TERING IS DIE MALIBU NU ALWEER OP FENNE!!!!!!!! nah jah en dan nog een hele rits dinge die ze dagelijks zegt maar dat gaat nooit echt erregens over ![]()
||
Citaat:
ruim jullie kamer eens op, maak me eens blij ![]() waarom pesten jullie je vader toch zo ![]()
||
Citaat:
![]() "Denk je dat ze dat bij familie [vulmaarin] ook zo doen?"
||
Citaat:
![]() ![]() En verder: -Heb je nog cijfers terug? -Hoe was t op school? -Ga nou es aan je huiswerk!! -Zit je nu alweeeeer te chatten?? -Renske heeeeeeelp, hoe moet dit?? (gaat meestal over de computer ![]() -Je hebt ons vertrouwen beschaamd!! (als ik bijvoorbeeld bij n vriendin ga slapen en dat eerst nog niet zeker wist dus maar niks zei) ![]() Mja, allemaal van die standaarddingen dus, maar eigenlijk nooit dat de deuren dicht moeten, meestal ben ik degene die t doet, anders krijg ik t koud ![]() Mn ouders doen niet zo erg aan stoken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
M. Reem | 38 | 01-12-2004 20:02 | |