| Inloggen |
![]() |
||
Wat voor europeese maat heeft jou broek
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Wat voor europeese maat heeft jou broek |
|
|
kheb geen flauw idee hoe t bij de mannen zit, maar bij vrouwen gaat het (in normale winkels) ongeveer van spijkerbroekmaat 26 (is iets van maat 32-34 (=heel klein) gewone maat) tot 34 (iets van 42 (=btje groot, voor de iets vollere meiden, like me
) gewone maat)..Ik denk niet dat dit helemaal duidelijk is, maar op i-net zijn er ergens vast wel tabellen te vinden ofzo...x Moi |
||||
|
|
|
||||
|
|
Ik heb m'n broek eens nader onderzocht... rechts zitten 3 labeltjes, op de één staat 0178, op de ander 31 en nog eentje met 32...
|
||||
|
|
|
Citaat:
M@rco schreef op 17-03-2003 @ 17:09:
Ik heb m'n broek eens nader onderzocht... rechts zitten 3 labeltjes, op de één staat 0178, op de ander 31 en nog eentje met 32... wat ben ik toch weer slim
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 17-03-2003 @ 17:16:
Dan zal 31 je maat wel zijn (heeft met omtrek te maken zeg maar) en 32 je lengtemaat, want dat zijn altijd even getallen. wat ben ik toch weer slim
|
||||
|
|
|
Heeft u misschien een maatje kleiner? Deze is te groot!
Dat heet oversized, meneer... O O O O versized!Huub Hangop
|
||||
|
|
|
Citaat:
DarkRaven schreef op 17-03-2003 @ 16:43:
Volgens mij hebben spijkerbroeken weer een ander soort maat en zijn vrouwenmaten weer anders. Want alles boven de 38 is best groot hoor "skatebroek" maten: 28/30/32 enzo, ik heb daarin 28/30 vrouwen maten: ik heb 38 geloof ik amerikaanse maten: 8 10 12 14 enzo, 10 = 36 geloof ik |
||||
|
|
|
Citaat:
Parallel schreef op 17-03-2003 @ 21:32:
hmm ja je hebt verschillende maten, zoals ik ze noem: "skatebroek" maten: 28/30/32 enzo, ik heb daarin 28/30 vrouwen maten: ik heb 38 geloof ik amerikaanse maten: 8 10 12 14 enzo, 10 = 36 geloof ik Of ze hebben het vanmiddag verkeerd vertaalt bij Oprah
|
||||
|
|
|
|