| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
)
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Julia is juist super! Dat mens is zo heerlijk geschift! Maareh tegen de tijd dat jij de schrijver van ATWT bent wil ik wel je nr Want er moet heel wat veranderen zoals ik het wil
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
alexandra dahlström
anna kornokova (of hoe je het ook al schrijft) davy gilllis kirsten ( mijn beste vriendin) en van de mannen zijn er zo veel maar kan er nu op geen enkele komen ja josh harnett
|
|
||
|
Citaat:
Ben jij altijd verliefd op iedereen die je knap vindt dan ?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Hmmm.. die buik.. Ik heb met hem in de trein gezeten
|
|
|
Verwijderd
|
dinsdag was ik in Leiden.. en in een van die winkels liep toch zo'n onwijze lekkere gast!! (type fotomodel.. met onwijze mooie ogen )zeker dat ik wel vaker daar wat ga kopen.. Ik heb hem maar Frank genoemt.. voor het gemak.. aangezien zo'n beetje iedereen die ik leuk/knap vind Frank heet... (een of andere vage afwijking van mij)... En die lekkere gast bij mij in de klas.. die zie ik elke dag ach ja.. je moet toch wat op school
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 20:26 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 22:52 | |
| Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 22:20 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |